dag tjugo, det närmar sig ett slut..

(ingen bild i detta inlägg)
Dag 20 - En vanlig dag hemma hos mig.


En vanlig dag hemma hos pappa, ser ut att jag vaknar runt 06:00. Fixra mig och går ut till bussen, åker buss i 40 min. Byter buss och tar en annan buss och åker 30 min till skolan, efter skolan tar jag en buss hem. Kommer hem äter något, sätter mig vid datan. Ser tv eller något annat roligt, sen är det mat. Sitter vid datan lite till och sen blir det typ att sova. Det är en vanlig dag hos mig, men det finns dagar jag inte är hemma. Eller när jag är med vänner, men nu när det är mycket med skolan så gör jag sällan något när jag kommer hem. (men det är riktigt skönt)

oklart svar tycker jag, men det får gå..
hur skulle en vanlig dag hos er se ut?

Kommentarer

Va fin blogg duhar! :)

SV: sjukhuset<3

http://open.spotify.com/user/alexandrasara/playlist/6TRUcDO7bi81CaKXwVGVXn

okej, där var min då! :)

Dagens blogg vinnare finns nu uppe! Om du inte vann så kan du anmäla dig igen! Lycka till!



Direkt länk till dagens blogg --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-10.html#comment

Min dag, eller iallafall morgon, ser ungefär likadan ut. Förutom att jag åker 20 minuter buss, jobbigt med så långt"/

Sv; Hehe :P Vintern är ju slut snart ;) ♥

ja ;D

Vad gör du?

kram

händer imorgon då? :)

lyssnar på musik och ladda över bilder

sv; Tack :D

naw tack ;D Glad jag blir!!

Okej, vad gjorde du och vännen då? :D

Jag har storhandlat med killen och lite sådär. :)

hur orkar du byta buss? haha



svar: vad gjorde ni då? :) jag vara bara hemma och vilade, praon tar på krafterna haha (a)

sv: Bara fint här :) Händer det något roligt i morgon onsdag då? :)

Sv; Men nästa år kanske? ;)

japp. haft en bra skoldag?

det går faktiskt bra, jag har löst det där med bråken o skit! :)<3

Så snällt! :)

Mår hon bättre nu då?

hehe :)

Jag ska till stan :) , eller jag har redan varit där.. hehe :), haft en bra dag? kram :*

Sv: Okey :)

Varit i skolan och pluggat rejält ;)

sv: okej :p

precis duschat

du är allt bra gullig du :)<3

fin blogg!

ooj vad långt du har till skolan :/

jo min vanliga dag är att gå upp vid 06.00 åka till skolan en halvtimme, skolan sedan hem och träna och plugga. eller nått sådant, o sedan äta o sova:D haha

no life har jag men så kan de va ;)

kram och ha en fin kväll

ok vad bra. jag har sportlov denna veckan

jo tack det är bara bra =)

göres finaste? :)

samma här :(

Okej så synd. =/

Hoppas det fixar sig för henne!

Heello! Besök gärna min blogg & kommentera gärna! ;)



Ciao!♥

skönt jaah

jag gillar den också! :D

tack :)

Hejsan! Jag vill inte vara tjatig så du väljer själv om du vill göra detta eller inte! Men jag har öppnat en ny kategori där du kan ställa precis vilken fråga du vill! Den är mitt första inlägg så det syns tydligt så fort du går in på min blogg! Men där kan du ställa vilken fråga du vill, den kan vara dum, skum, pinsam, komplicerad osv! Men ställ gärna en fråga, jag skulle bli så glad! tack på förhand och Btw, ur snygg blogg! :O♥

så bra:)

vad har du gjort idag? =D

sv; jaa :)

följa varann via bloglovin?

Sådär, var hemma och sjuk idag =/

Okey, låter bra :)

ja, försöker göra matteläxan men datorn är alldeles for distraherande! :P

Jag har haft en bra dag :)

allt bra med dig idag? kram :*

japp<3

sv; Varsågod :).

svar: Så lite så! :)

Tack ska du ha, är riktigt nöjd med spellistan just nu! (:

gud vad fina bilder du tar! :D kika gärna in på min blogg nån gång ibland om du har tid eller lust :)

sv: tack !

Så bra :)

Ska du göra resten av kvällen då? :)

tack ! =)

ska du hitta på imon?<3

godnatt :)

Typ samma som dig, buss-skola & plugga :)

jaao :D



usch, stackars dej att behöva åka buss så länge till skolan! är det inte jättejobbigt? :O



för mej tar det bara 5-10 minuter att komma till skolan med buss :)

Hoppas att du sover gott sen :)

pröva igen då http://open.spotify.com/user/cajsalindahl/playlist/7MVFQ9SALYQtJIObtKbbAz kan ha gjort något fel när jag skicka förra länken. :P

aa, visst är det! Jag älskar dina bilder, förrästen! Önskar jag kunde fota som dej!<3

Är det inte jobbigt att åka buss så länge varje gång till skolan? :P

Okej, vi har besök & efter det blir det lugnt :)

sv: åh tack :D du blev länkad i min blogg som tack för att du rösta på mig!

jaa, det är faktiskt riktigt skönt! :)

Jadå allt är bra, men stressigt med allt skolarbete.. Hur är det själv :)?

sv: skulle säga att mina dagar ser ungefär likadana ut förutom att jag somnar på bussen hem så jag är någorlunda pigg när jag kommer hem :P

yey! hehe..xD skickar dock en till länk med lite musikallåtar som inte finns på min mixade sida http://open.spotify.com/user/cajsalindahl/playlist/0XNsi4IzcfeR0qztqSWzEH har bara några enstaka musikallåtar på mixat men ÄÄÄLSKAR ju musikal så..xD

Ja, vad ska du göra imorgon då? :D

Sv: tack sötis ! Allt bra ?

har du hittat på något skojj idag ? :)

Tack! :)

Tycker du om att laga mat?

sv: Det kan jag tänka mig! har också haft väldigt långt till skolan förut, inte roligt :/

det är bara bra med mig :) sj?? <3

Hejsan! tänkte bara tipsa om min killes nya hit låt fiesta, skulle du kunna lägga 9kr av din inkomst på att få hem den senaste musiken! så skulle jag bli oerhört glad för ditt stöd, ni hittar låten här: http://itunes.apple.com/se/album/fiesta-paradise-town-single/id415116160



Mvh Kristin!

haha så lite så sötnos..xD lycka till med listan. :P

Oj jävlar vad långt du hade till skolan!

sv: det låter bra :) vilken klass går du i ?

nic eju :D händer

Allt bra idag?:)

Ja, jag gillar att laga mat. :P

Lagar du mat ofta?? :D

Nu har jag gjort ett video om hur jag fixar håret.

Ta ett titt på bloggen!♥



http://chaiimphoemphon.blogg.se/2011/february/harvideo.html#comment

naw<3 görunurå?:D

Mm:)

Tack och det var så lite så :)

vgd?

Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se

Legat hemma hela dagen, eftersom att jag var sjuk :)

SV: :( <3 ledig imorgon?

Det är toppen :) Själv?

Nedsatta priser på min bloppis, fynda både kläder och böcker inne på min blogg! ;D



http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html

skola och träning:)

Smart fråga!!! Tack så jätte mycket blev så glad :P jag kommer svara på den i ett inlägg i min blogg men jag kan även skicka till dig svaret om du inte håller koll ;) Det är ju helt okej för jag begär ingenting men jag blev jätte glad tack så mycket än en gång <3<3 puss

Vilken coola header du har! Väldigt fina foton! :)♥

allt närmar sig sitt slut..

SV: Såskönt :)

Fin blogg :)

ska snart sova är inte på humör just nu har feber och är förkyld

usch hemskt

Nu blir det sängen nästa. :) natt natt sötnos! höres i morron!

Oj, vad lång tid det tar för dig att åka t skolan. Stackare! ;/. Själv tar det 5 min för mig att gå till skolan, haha! :) Bekvämt. :P



SV: jupps, skönt! :) :)varsågod! :) Igår var jag hemma, men fikade (semlor) pga alla <3 dag, och åt gelehjärtan och chokladhjärtan, några av varje. :D Fick även en liten present av mami & papi <3 :)

Sv. Nu får vi se om de går ;)

Oj vad tidigt du går upp! :P Jag burkar typ gå upp tidigast 08.00. :)

japp :)<3

haft en bra dag?<3

allt bra? ;)

Min dag är väl något liknande, skolan gör mig trött;)

Hej! Har en tävling på bloggen om en freebra just nu! Kika gärna in och anmäl dig:http://lipstick.webblogg.se/2011/february/tavling-avslutas-28-feb.html#comment



Kram!

sv helt okej<3

så när har du sportlov? (;























Follow my on Bloglovin







Trackback