Vill du vara mitt ragg för livet?


kläderna är från h&m

Tänkte att jag bara lägger upp kläder för tjejer, men det finns även killar som kollar in i min blogg. Så därför tänkte jag att jag kan lägga ut lite snygga kläder till killar också. Vad tycker ni om dom här kläderna? och ni tjejer kan också svara på frågan.

Nej nu har jag inte tid att sitta vid datan, har pratat med viktoria och kollat facebook lite för länge. så nu ska jag fixa mig och sen träffa emma, vi ska på foto utställningen. Får se om jag skriver innan jag drar annars hörs vi senare.

Kommentarer

sv' tack själv :) några planer inför kvällen då?

Snyggt!

Inte min smak på killkläder faktiskt..

jätte.... :P

tack typ:)

allt bra då?

Jah tkr dom är snygga, skön stil liksom. H&M har rätt mkt snyggt så länge man kan matcha ;)

SV: Svarar på kommentarer och ska snart börja fixa min bloggdesign :D

SV: :)hur e det idag?

Fin blogg! :)

Ja! :)

ska du hitta på ikväll= :)

fin blogg :)

åhh killkläder är mycket snyggare än tjejkläder tycker jag haha ^^

Yes mår super , sj då? :))

Allting bra idag? :)

åh, vad kul att du är med och tävlar, lycka till!



jag har inget planerat, blir troligtvis melodifestivalen, kanske ut en sväng först, hihi!



vet du vilka som tävlar ikväll? kram <3

sv: samma här :)

Haha killkläder är ju skit snyggt :'D

Hej! :D

Jätte fin header du har!:)

Okeiiokeii :D

Men jag antar att du valde media istället ? ^^

:) hur ä det med dig då :)?

din blogg bara växer & växer du är ju för bra !

Har frågestund på bloggen ställ gärna några frågor ! Kram.

Hejsan!

Skulle verkligen uppskatta om du ville rösta fram mig till veckans outfit! Hade varit jätteroligt.

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/f-som-i-finalisterna-i-veckans-outfit-v7-a.html#comment

jag är fashiontwisted och du röstar på den här sidan http://fnul.se/vilken-outfit-skulle-du-helst-baera-ov09 genom att klicka i vem du gillar bäst!



kramar!

nr 1 och 3 var snyggast stylade tycker jag :) annars älskar jag koftor, så hade man tagit bort jackan så man kunde se mer hade nr 2 också varit perfekt! herrmodet i vår är underbart tycker jag! vad tycker du? :)

Gillar kläderna :)

Ja :)

Haha, även fast jag inte är kille kan jag svara på frågan ;), och jag tkr kläderna var supersnygga! :D Kul att gå på fotoutställning, skulle jag också vilja göra!! :D



SV: VSG! :D Oki, låter kul! :) <3 igår gjorde jag inte så mkt under kvällen, men var med en kompis under eftermiddagen ;-). Bakade även kladdkaka, mums! :)

: härligt att höra:D

tack:)

halloj! :) kika in och se om du vann dagens blogg. vann du inte har du en ny chans idag! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-2.html

Svara gärna på min fråga på bloggen! Jag kan inte bästemma mig!

Godmorgon, det bra:P sj? snygga!

Jag har kill bekymmer, help please?

helt ok kläder =)

snyggga kläder till killar!



PUSS

Hejj:D Har foto-tävling i bloggen!Kom gärna med :D Kram!

hjälp mig att välja skinjacka till våren! :D

http://louisebiszczaak.blogg.se/2011/february/vilken-1.html#comment

älskar män i kavaj så sjukt hett

Kanske någon gång i sommar? :)

Haha nja, dom här är inte min stil så skulle inte ha dom på mig

Eller kanske bara den där andra från vänster ;)

:)

hur mår du idag då? :D

åh nu kom jag på att jag ska ta ett glas oboy! yummi hihi.

okejokej, få se riktigt:)

Kläderna var snygga.. och modellen, var ju snyggare än jag vet inet vad :DD

sv; snygga kläder!

Hihi, snygga killar^^

Hur mås du då?:)

Svar: Testa dig fram :)

håller med ! ;)

Ohlala, snygga grabbar! Haha. :) Allt bra med dig idag?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

hej förlåt om jag stör men vill bara säga att du är en kanon person som är underbar!

glöm inte bort att du är du! :)

hoppas du får en kanon dag!:)

kramar från mig till dig sötnos! <3

Tycker det var riktigt snyggt :)

Hur går det med kommentarerna?

SVAR: Jo allt är bra själv då? :)<3

H&M har finare kläder nu än förr... men dt e så allmänt..alla köper ju därifrån:(

H&M har fantastisk snygga killkläder!

Riktigt snygga kläder du visade i alla fall! :)

Vad är det för fotoutställning?:)

Snygga!

snygga !:D

snygga kläder!

H&m har så grymt snygga killkläder att jag tillochmed köper där ^^



snygg blogg :)

såg det ^^ skitsnygga! vad hittar du på idag då? ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback