skönt med sportloooov!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Det bästa med att ha lov är att kunna sätta sig ner läsa tidningen och äta frukost hemma. Och då behöver man inte passa en tid som man måste äta frukost på, då äter man när man är hungrig. Jag läser alltid tidningen, fast jag inte läser allt som står i tidingen. men har det hänt något som jag tycker är intressant så läser jag det. Läser ni tidningen, eller har ni inte tidningen?

Jag skulle ta och åka till min mamma ikväll och sova hos henne, men jag åker till henne nu istället. Ska bli mysigt att träffa mina fyra halvsyskon, dom blev ju så besviken att jag inte kunde komma igår för jag inte var på topp humör. Men äntligen ska jag få träffa dom, jag skriver inlägg sen när jag kommer hem till mamma någon gång när jag har tid.

vad ska ni göra idag?
Kommenterar gärna i inlägget under om min nya header.


Kommentarer

Hej:)

aa :)

Händer under ditt sportlov ? :)

sv: okej, har just ätit våfflor:)

underbart med sportlov!



Haft en bra helg :)?

sv: ja:) vad händer i veckan?:D

ny design, shitfin iallafall!

Fin header =)

japp :)

jag läser vår sthlm city & metro :)



PUSS

Så himla skönt med lov :D

sv: Är sjuk så det är väll sådär. Har du sportlov nu?

sv: tack sötnos! :) <3



Skönt med lov, har du nått planerat? :)

Tack <3

så himla tragiskt, 53 är ju ingen ålder :/

Nu har Du chansen att vinna en vingring från beccadesign.se! Allt cu behöver göra är att trycka dig vidare här och läsa;



http://lovehannah.blogg.se/2011/february/vinn-en-ving-ring.html#comment

Har ni lov nu? Jag hade det förra veckan men hade gärna haft en vecka till :P

gud va skönt med sportlov!! själv har man ju redan haft det :p

fin blogg :)

Vad skönt med lov :).

vad göru då :) ?

sv: :D



Jag läser nästan aldrig tidningen haha x)

jag brukar läsa tidnignen på nätet :)

Vad skönt med lov :)

Hoppas du får en bra vecka:)

fin ny header du har! :)

Jag har varit i skolan, sjukt segt asså ;o

Kolla mer på min blogg vad jag ska hitta på..

bara bra tack som fråga, :)

skönt med lov!:) själv har man en vecka kvar..

Jag brukar bara läsa Metro :)

hej hej.

Jag vill rekomendera en jätte billig smyckesida.

Allt från örhängen till halsband till armband.



Gå in och kika det bästa av allt är att det är så billigt och frakten ingår alltid!



MVH Sofia

Oh! Ha en fortsatt bra måndag :)

sv;hihi tack själv! vad har du gjort idag då?? följ gärna bloggen i fortsättningen sötis, KRAM!



bloglovin kanske?

Sv: Vad bra! :D Allt är bra med mig med :)

Håller med om att det är skönt med lov!

Idag blir det en lugn dag med filmer :)

fusk att ni har lov nuu!!

sv: jag svarar på kommentarre sj? :)

Sv; Varsågod :)



Ja, visst var de. ^^

Dagens blogg är utsedd! Kolla om det var du som vann sötnos ! :)

nu har jag utsett dagens blogg, gå in och kolla om det blev du! ^^

annars har du en ny chans snart igen ^^

Skönt med lov :D

aa:)

tack så mycket:)

vad gör du idag? :)

skönt med lov , jag har redan haft mitt :/ allt bra? :)

Om du ville rösta på mig så skulle jag bli jätteglad! :) (kolla bloggen så ser du)



Allt bra med dig?

sv; idag ska jag iaf bara laga extremt god mat vad jag vet! :)

Har sett att du varit på blogg.se framsida ett bra tag nu, hur många läsare har du per dag egentligen? :P

Kram

Grymt snygg header ! :)

fin blogg kika gärna in på min!<3 :)

o lämnaa gärna en komentar

så skönt med lov! det känns som om det var väldigt länge sedan man hade lov -_- tecken på att jag börjar bli gammal ;D

Håller med din rubrik ;)

vad fin header! :D



allt fint idag?♥

Härligt med lov. Det är det man saknar med att gå i skolan haha.

Ååhå vill med ha sportlov igen :D

SV; ja det gör jag ;)

Hej !

skit fin blogg, skulle varit riktigt awesome om du frågade något på min frågestund på min blogg.

Tack så mycket isåfall sötnos !

- okej :) svarar på kommentarer!

supersnygg header ;)

Vilken härlig header med alla bilderna! :D

allt bra idag? :)

det är väldigt bra! trött bara ^^

Gillar din header !



Ta gärna en titt i min blogg och lämna en kommentar om du har lust :))



http://www.aglepta.blogspot.com

Hej!

Jag har ny header, så kika gärna in och komentera vad du tycker! :D

vad fint du fått de

sv: jaokej, nej inte alls mkt här eller.. ;p

fin header!

vårt sportlov slutade nyss. jobbigt att gå tillbaka till skolan igen!:D

sv: Haha jaaa :'D

hej!<333

fiin blogg!

gillar headern

hare bässt!

alice

Jag läser bara tidningen på internet, vet inte ens om vi får hem tidningen i lådan. hah :)

sv; jag har varit med en kompis, annars har ajg bara tagit det lugnt ;)

kram!

Jag mår bara fint !

Vilken fin header du har !!

Tack för hjälpen! :D

det e så där

Göra idag då?



(ledsen för seent svar, min bloggning är inte på topp just nu)

sv; Okej kul ! :)

jag har inte lov hade det vecka 7 så för mig blir de skola :p

Hänt idag då ? :)

hejhej :) Jag måste bara säga att GUD vad fina bilder du tar! Och jag älskar din klädstil. :) hur har du blivit så duktig? kram Jenny, www.ohienn.blogg.se

Hihi okej, nej gör inte så mycket, precis pluggat klart! =)

nice<3

har ni det nu?

Vi hade det vecka 7! :D

gud vilken mysig blogg du har, verkligen jätte mysig :)

rösta gärna på min bild, jag är nr.6 :)

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html?_tmp=0480c3857d40aa5582175ec4aa5d81d95ee49cfe

tack på förhand!

förlåt om du inte gillar dessa kommentarer! :)

okej, ska sova:)

Vad ska du göra imorgon då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback