Vad har vi för väder på Gotland?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bilderna tog jag kanske för någon timme sen när jag var ute och gick.

Vad har vi för väder på Gotland? Just nu är det mycket moln, men solen skinner så det är ju positivt. Det blåser vädligt mycket också, men det är skönt att det inte är slask eller att det snöar. Vi har gyrmt mycket snö, vi som just blev av med all snö. Så får vi bara mer snö, nästan lika mycket snö som vi hade när det var jul.

Om jag ska säga vad jag tycker så känns det snart som det är jul igen, efter som vi har så mycket snö.. hejdå till snö och hej till våren hade inte vart helt fel. sen är jag lite små sur efter som att snön kom, jag skulle börja övningköra nu i helgen men sen kom all snö, så nu måste jag vänta ännu längre..

vad har ni för väder då?


Kommentarer

de är vääärsta solen här, fast igår de va snöstorm... :p

sv: jaha:D jag ska va med familjeN:)

tror vi har det har det ännu värre i sthlm :-S galet mkt snö, men håller med dig det är skönt att det är sol :D



SV: japp :)

PUSS

kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg ! :D

japp.

är nu trött på snön det snöade å otroligt mkt i går och blåste med så bara den. vill nu har vår så man kan använda tunna jackor,kläder,skor

fett fina bilder!

vi har snö + minus grader -.-



svar: jaha okej :P

allt bra denna lördag? :D

Inte kul alls med så mycket snö ;/

Hoppas att det snart försvinner :)

Hos mig är det sol men mycket blås också :P

okej kul!:D



fina bilder, detsamma :D

:P

snart är vi där

svar: ja, usch!



idag äre en toppen dag :D <3

händer i veckan då?

hittade lite kul på internet jag vill ha! det är farligt att inte ha något att göra, ett studielån och ändå ingen hyra att betala nästa månad..xD

XOxo

vädret här i sthlm, är jätte soliiigt!:D fast kanske lika mycket snö <3

usch nu vill man inte ha mer snö, hos mig snöade det igår, men det försvann. idag ser det riktigt vårigt ut ute, soligt men tyvärr minusgrader

Toppen sj?:)<3

jo, de va den! :)

finfina bilder! :D

heh ok.. :P

- så fina bilder!

Hejj, Va gärna med i dagens blogg

http://tiieeepfoxxiie.devote.se/

Snälla amäll dig nu, :)



Kram



svar: ja!! :D



tack så mycket :D <3

okej har sportlov Ska på måndag åka till Nässjö tillsammans med mamma och handla lite på Rusta,ÖB, Panto-3 och sen ska vi fika med.

Vi åker härifrån vid halv 10 och jag får ingen sovmorgon då jobbigt.

Ska också till läkaren klockan 14.00 på hud i nässjö.

Var där sist den 10 janauri och fick göra en odling förhoppningsvis så har dom fått reda på prov svaret

Sen på lördag ska jag ev jönköping med min faster och shoppa

ja fast jag skulle nog föredra att det skulle bli vår nu :D

:P

svar: tackar från Martin också!! <3

SV: :D gör du dÅ?

japp förutom läkaren har rädsla med blod och sprutor samt nålar men ska kolla mina naglar förhoppningsvis är svamp

ah :)

åh, va roligt att höra vännen :)

va ska du hitta på idag då? :)

Det blev en av de första jag tecknade, är inte riktigt klar med den jag håller på med :]

vad görs?

svar: hihi tack! många säger det ^^

Sv: Japp :)

- varsegod.



Men din typ kodmal o man bläddrar ner lite. Hur ser din



<tag:entrylist limit="15">

<a name="a${EntryNum}"></a>

<h3>${EntryTitle} </h3>

<div class="entrybody">${EntryBody}</div>

<div class="entrymeta">

${EntryDate} - ${EntryTime}

<a href="${EntryPermaLink}#comment">[${EntryCommentCount}] KOMMENTARER</a>

<br /><br />



Sån ut? för typ om du kunde skicka din sådan till mirg så jag kan få en stor kommentars knapp. Det vore jätte snällt. Men om du inte vill, så behövs det inte.

åh, kuuul :)

jag tänkte dra mig till mamma och käka våfflor!

ja det kommer det säkert att göra. få nog tabletter och inte göra någon odling igen skönt det so dom gjorde sist

när ska du dra?:D

okej ska du iväg?



Nja inte så mkt kollar lite på hm sidan är ute efter festkläder sen också räkna mina pengar

svar: haha ja jo, kan hålla med dig, jag tycker själv att vi passar bra ihop :)

Sv: Mm :)

skönt :)

göres?

i gbg är de sol :D



sv: jodå, själv? :)

vill du vara med i min veckansblogg?? http://sagelin.blogg.se/2011/february/veckansblogg.html#comment

i gbg är de sol :D



sv: jodå, själv? :)

SV: Tänker <3

sv. Tack! :D



här lyser solen som satan, haha :D inget moln alls !

fin blogg!

hur är det? :)

sv. ja :D

Samma som du ♥♥

strålande sol, minus grader och nästan ingen snö:)

Fina bilder ;D



//Mizly























Follow my on Bloglovin







Trackback