vilken tycker du är snyggast?


vilken tycker du är snyggast? kommernater vilken du gillar mest!

Kommentarer

vad gör du? :)

Hej, vilken fin blogg du har!:D

Den högst upp till vänster :)<3



Sv; Va bra, jodå det funkar<3

sv; nja inte så mkt faktist :) dudå?

3;an med randig tröja :3

svårt val, jag gillade alla!

hejhej, hur mår du idag då:)?

alla var snygga

Klädseln i bild längst ner till vänster var snyggast :)

Aw tack så mycket, msn ? :) <3

den stickade var finast!

fin blogg!

sv okej va härligt :) jag mår jättebra!

med mej är de toppen :) haft en bra dag då? <3

sv. okej ;)



Alla var fina, men den första ser skön ut :)

ska du kolla på melodifestivalen ikväll? :)

Den första!

ettan & tvåan :D

Men du är ju så himla gullig! :D

Åh vad gott med shake :)



Jag gillar outfit nr#1 mest:)

min dag har varit toppen ^^

hahah , en liten random fråga , men kollar du på jersey shore? xd<3

svårt beslut alla var riktigt snygga men kanske 3an :)

:) Jag gillar outfiten längst upp te höger :)

Jag tycker alla :D

va ? :)

sv: va härligt...då blir det vårbilder snart då!?:) varit ut och fotat nåt idag då? gillar outfiten i övre högra hörnet bäst btw!:)<3

första och sista!

sv; får gäster snart :) <3

bra här med :D

har du hittat på idag då?: D <3

sv: ^^ Var så lite så, tycker alltid du har fin klädstil! <3

tvåan (:

Den till vänster högst upp :) Vad tycks om mina inköp från gårdagen? :)

hihi , okej :P

sv. jo :)

Vad görs nu då? <3

Alla var dock snygga. men vars har du köpt tröjan på 2:an?

Den första är snyggast tror jag :)

Ja. :)<3!

okej :) ja det tror jag! men tycker det blir sämre med åren..eller vad tycker du?

en andra helt klart !

den första !:)

sv; härligt!

<3

jaha okej :)

uppe till vänster :)

svar: Tack, vad glad jag blir!

svar; :), hur är det med dej då?:)

varsågod!

allt är bra här!

sj?

=)

svar - yeess! :D



snyggaste var lätt den översta till vänster :)

okej :d

hejsan snygging! :D sitter och kollar igenom min bloglovin igen för att ta bort sånna som inte bloggar mer och säger hej till sötnosar som dig! :)

allt bra? själv är jag småsjuk. :(

oj vad svårt jag vet nog inte riktikt

sv: allt bra? :)

Den tredje! :D

Den sista tror jag. :P

Vilken tycker du??

Vsg<3 händer ikväll?:)

så vad händer ikväll? själv ska jag snart köra och hämta en kompis och sen ska vi köra in till halmstad och käka på restaurang :D

Kikar in... fin blogg!

Vart har du köpt den fina klockan? :)

hehe. :) gör du?

sv: Hihi tack! :)<3

Åh alla ju :D kan inte välja (A) fyran kanske? <3

sv; tack sööt! :) Allt bra?

sv ja! :)

Då finns det säkert inte kvar :(

jag tänker ha en " veckans diskussion " nu igen och jag undrar vilket ämne du kan tycka va bra att ta upp? :) har redan haft bristningar och anorexia

den första!

SV; vsg ;)

Jag är uttråkad, sj då? ;) <3

SV;



varse. jag lyssnar på musik och tråkar på facebook och väntar på att min kompis ska logga in på Skype. sj? :D<3

sv. okej :)

Jag packar, går typ jättetrögt.. hahah <3

Den längst upp till höger.

Följa varann via bloglovin'? :)

Sv; inte så mycket just nu, ska dra hem till en kopis snart och se på film. Har du några bra musik tips just nu? Har ont om låtar att lyssna på :)) <3

jag gillar första bilden mest :)

np;)

väntar på att min bror ska ge mig datan, haha:) själv?<3

hittar du på någe skoj idag då:)?

Haft en bra dag?

;D

Jag gillar första :)

sv: :)) Bloglovin?

;D

sv; jodå :) vad ska du göra ikväll då?

sv' :) jag diggade den första tröjan!

hmm, det zebra randiga :)



vad tycker du om koftan jag lagt upp på min blogg som jag köpte idag? :)<3



kram!

det är sådär...

sv;:D

Jag gillar den bild nr 1 mest. Älskar kombinationen med tröjan och ringarna =).

kollar på tv och degar. :P

Alla var snygga, men om jag måste välja någon så får det bli den första :)

Synd, den som var så snygg :(

inget speciellt :D

vad har du gjort idag`?

Hm, svårt val men säger första då..

alla e söta <3

sv. ja jätte <3

Men vad ska du göra i veckan då? :)

sv; bara chiilll :D

okej^^ men de andra finns nu under kategorin " diskussioner " om du vill kolla :)

okej^^ men de andra finns nu under kategorin " diskussioner " om du vill kolla :)

sv: så vill du byta bloglovin eller inte? :(♥

:)

tack! :D

vad händer ikväll? ;D<3

inget typ :)

godkänner du inte dina kommentarer ? :)

Du har bra klädsmak :)

sv: haha tack söta du! :9

hah okej! :)

sv. ska till fjällen och åka skidor :)<3

sv: Yay! Jag har lagt till dig säg till när du har lagt till mig :) ♥

sv: har haft en rätt bra dag :)

Nr 2, med zebraränder :D

tack för att du kom med förslag! :) vad tycker du själv om det?

sv. Jag tar det lungt;)

Du får ha en bra kväll

händer ikväll? ^^

Shit, vi har ju exat samma musiksmak! :D

nej det tycker jag inte heller man ska eftersom när man är tonåring så vet man ju inte med säkerthet att det är just den personen man ska leva resten av sitt liv med..eller hur?

svar; skönt att höra! :)

Ser du på melodifestivalen? isf vem tycker du är bra/bäst?:)

sv; inte så mycket just nu , du då ? :)

jag gillar bilden med zebra tröjan :))



vad gör du? :)

sv: yesbox :) planer för ikväll?

:) visst finns den klockan i fler färger?

skulle du vilja va jätte gullig och länka mig i din blogg om att få in tips till "Månadens diskussion" ? gör du det så får du en länkning sen också!!

sv. några kompisar kommer :)

Hej! egentligen undrar jag inget speciellt! Bara det att vilken hår färg har du, svart, rött, brun eller blont. det skulle vara kul om du sa det kram :)

sv: ska du se melodifestivaleN?:D

drar bort från bloggen ett tag. orkar inte sitta vid datorn...höres kanske i kväll igen.

svar; okejj :)

sv; inget, :)

vad ska du se på för nåt i kväll? <3 asså på tvn :)

din header är jätte fin :)

Vilket prigram har du gjort det i?:)

(nyfiken)^^

Första och andra! :)

Kul att du gillar den :D

sv: hihi, japp ^^ Vad har du gjort idag då? :)

den ljua stickade längst ner till höger :) <33

haha,okej,det förstår jag jag gör inte det heller X'D

sv. jaa! :)<3

okej. Jag har varit inne i stan och shoppat.

Allt bra idag ? :)

Nice :) Vet du om den modellen finns i lila?

sv: aha:D jo jag ska se :D

hehe jaha ;)

men tycker inte du det är jobbigt om du inte godkänner dom du kommenterat :)?

nummer 3 var snyggast!

tack händer i kväll?

SV: allting bra med dig då? :)

Allt bra med dig ? =)

Vad har du gjort idag då? :P<3

Aa, okej:)<3 jag ska nog bara ta det lungt och vara trevlig mot gästerna som är på besök:)

sv: typ tv ^^ :P

sv. men du får ha en bra kväll! :D

kram!

:) Vilken är din favorit i översta inläggen?

sv: roligt att du tycker det! :D

sv; inte jag heller!

Ska du kolla på melodifestivalen? :)

eftersom jag äger den, undrar jag. Vad tycker du man man matcha den med?

1:an var snyggast :))

sv. tack! :)

sv: japp ^^ <3

vsg :D <33

jag tycker det är omoget att göra så..

jag menar du kan åka jätte illa ut för det.

Och jag anser att folk som gör det bara söker uppmärksamheten,synd om sånt folk som måste visa fram sig på det sättet!

vad tycker du själv?

Outfiten längst upp till vänster är superfin ;)

dom två till höger :)

hehe okej :D

vad gör du? :D

Den första :) fast alla är lika fina..

hej, hur är läget? :)

svar' de är supersöta :)

vänstra hörnet, längst ner (y)

fantastiska bilder!

sjukt fin header!

heej! fin blogg, vad händer idag? följ gärna min blogg www.suuuunshine.blogg.se seya there, kraaam :D

Tycker alla e skit snygga och just nu ( lovar kommer ändra mig ) så är det den längst ner till höger ;)

Jaa visst är hon duktig! :D

gillar din första "koftan" :) grymt fin blogg! gillar den verkligen :)

den randiga e nog snyggast :D

allt bra idag? :D

jag gillar den randiga mest!

sv: lyckost!! :)



jag tycker outfiten på första bilden var snyggast :)

chattar med en nära vän till mig på fejjan ;) <3

-Ikväll ska jag se på melodifestivalen:)

tack för tipset. vilken färg på jeansen?

svar: :) lust att följa varandra med bloglovin`? :)

första,tycker stickat e snyggt :)

ska du se melodifestivalen? :)

japp:)

har du nån kille då? :D

Sv; samma, gör du? :)

ska du se mello?

JA! sen att man får ingen bra uppmärksamhet, bara asv såna kåta gubbar och fjortis killar osv ..

haha :D

Den första, längst upp till vänster.



Sv: Ja verkligen. Vad ar du för dig denna lördagskväll då?

den med blåa jeans och randig tröja :D

<3 hade du en bra fredag?



Kolla gärna in mitt blogginlägg "ögonbryn", där ger jag en lektion hur man noppar enligt "hur det ska vara" vilket kan vara skoj att lära sig:)

åh jag älskar gotland! Jag tycker att den första outfiten är finast!

Tack för dina frågor! Ha en bra kväll :)

:) Vi har glitter här :)

japp!

hur visste du det ? :) <3

Sv; Okej, jag är med bästavän :)<3

Sv: Så lite så, vad har du för dig?

vad gör du just nu då?`:)

Dom har sjukt mkt fint där :D

jaså? :)

nja, nej, han heter Linus :)

men kanske inte så enkelt att komma ihåg! :)



ja tack en en gång för du skrev grattis!

kram :D

Allt bra med dig? :)

jo då jag ska nog se allt.. :P

- ettan!

sv; va kul o höra! :-)

sv: :D :D :D :D

Allt bra med dig? ;)

Den som är uppe till höger var finast tycker jag :P

gillar nummer tre mest!! :D

den högst upp till vänster tror jag :)

nere till höger :)

Jag gillar alla men den längst ner till vänster var riktigt snygg!

sv, allt bra här med :D

/ Matilda

enligt mig är den längst upp till vänster helt klart snyggast! :)

din klocka är snygg! oich den första outfiten är finast.

shit, jag är typ kär i din blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback