bikini för sommaren 2011

Från H&M

 

Just nu hatar jag att åka buss, det värsta som finns.. Först står jag och väntar på bussen mer än 30 minuter för att den är sen.. Sen lagom när den kommer är hela bussen full av väskor och annat saker. Väskar har man på golvet, så fler får plats men det finns några som inte förstår sånt. Åt mat för ett tag och snart ska jag ta och fixa fram lite saker så ligger jag springa runt i hela huset imorgon innan jag ska till skolan.


vad tycker ni om dom här? själv gillar jag den röda grymt mycket!

 

 

RÖSTA PÅ MIG HÄR ÄR NI SNÄLL, JAG ÄR NUMMER 4


Kommentarer

sv; :)

Tack så mycket!

sv:

Vad har hänt idag då? :)

Jaha, va coolt :D

den röda var as fin men gillar även den i mitten

:-) Eller äsch jag gillar alla haha. Om man bara skulle ha en bra kropp för de så skulle de vara perfekt :-D Du har en as fin header by the way :-D

jag älskar alla! Så himla snygga :)

ska nog bara kolla på tv och snacka med kompisarna.

Jaha! Jag börjar på onsdag :)

Jag älskar den i mitten, MUMS!

Men va ..? :(

Tack igen!



Känner mig som en liten nörd som bara kan säga tack.

Tror jag kommenterat Tack 3 gånger.

Haha men tack!

Är du säker?<3 jag går i skolan från typ halv 9 till 1 , :) < 3 men asså kan man komma dit upp över en dag`?<3

heh jo.. :P har saknat dem så vi har lite att ta igen.

Den röda var sjukt snygg!



Svar: Va kul :)!

Jodå min dag var faktiskt bra, men har städat hela dan hahah.. Hur var din :)? <3

Snygga!

sv; Yes ;)

Är du nu säker på detta?<3

höres sen sötnos!

älskar den röda! :D

hihi ;) är allt bra annars då?

Cool header du har :)<3

ja för dem på blogg.se säger att jag inte är tillräckligt aktiv bara :O<3

Nu ska jag gå till affären och handla ngt gott, som man kan fira med såhär sista dagen av ledighet <3

så svarar jag ej vet du varför snuttan<3

<3.

Tycker dom är snygga men kan inte ha en sådan bikini pågår att jag ahr en stor byst måste ha bygelbh då och det är jämt svårt att hitta en bikini till mig och även vanlig bh

Ta det lugnt, och fixa allt inför skolan på tisdag ;)

själv? förutom skolan då om du började, hehe (a)

okey

sv: haha japp:D

inte alltid kul o åka buss ja vet;) speciellt inte när den e full!

och jag e inte så jätte förtjust i dom där bikini delarna ja måste ha nåt som håller upp oxå:D

Sv Okeej, kul eller? ;P

sv:

Samma här typ! ;D <3

fett fina ^^ allt bra med dig ?

Okej vad bra & tack :D

den i mitten var fin! :)

jag gillar alla tre :)

- okej, jag vet inte typ titta på film eller något :)

sv: jag mår fint :)

vad gör du ? :)

sjukt snygga! :)<3

Sv: Okej...

Vad brukar du fota Makro med då? :)

sv; ja ibland måste dom det! :)



DÖ SNYGGA. röda specielt. mmmmh <3

Förre kommentaren blev fail, haha!

sv.Hihi

Jaaa :) men när ska du försöka komma på mest aktiva igen ?<3

Jaaa :) men när ska du försöka komma på mest aktiva igen ?<3

Jaaa :) men när ska du försöka komma på mest aktiva igen ?<3

Har funderat på att köpa den svarta! Jätte fina. Fin blogg föresten. Kolla gärna in min :)

Snygga!

snygga!

det ska inhandlas :D

sv: superkul att du är med och tävlar om ett valfritt smycke :) :D

SV: Tack!

Gillar den svarta :)



förlåt för sent svar! har varit på skidsemester, men är tbx nu!

svar vad bra ! jo det är bra här med ;)

- alexandra

Dagens vinnare är nu uppe på bloggen, kika in ifall det var du. Om de inte var de så kommer de fler chanser.



Ha en forsatt trevlig kväll sötnos!

jag älskar den blommiga :D

ha en bra kvl, tagga skolan imon hehe -.-

Dagens vinnare är nu uppe på bloggen, kika in ifall det var du. Om de inte var de så kommer de fler chanser.



Ha en forsatt trevlig kväll sötnos!

Sv; jo mitt jullov har varit bra (;

Har varit på mitt landställe på Gotland mest :D



Snygga bikinis! Den i mitten var lätt snyggast (;

sv: nu är dom 5 finalisterna utvalda i veckans blogg, gå in & kolla om du blev en av dom :')

sv: haha A (:

varseee

Okej synd tänkte vi kunde peppat varandra

sv:haha okej:P vadå måste stå?^^

sv: okej :p ska ni träffas själva ? lycka till då i allafall <3

Superfina! den röda och den svarta gillade jag bäst :D

vad bra, jo det är bra med mig också :)



jag gillade den svarta mest :)

sv: ja just ja! haha ja de e inte kul!:P

sv: Länkar du mej i ett inlägg om jag röstar på dig ( lnkar dig oxo isf) ?

sv: Länkar du mej i ett inlägg om jag röstar på dig ( lnkar dig oxo isf) ?

Kan man komma dit över en dag ?

Kan man komma dit över en dag ?

Undra bara :)

Jag längtar till sommaren

Men jag har bikini *ler

Ha de bra

Vaaaa? Nu fatta jag ej :( efter tolv när?

älslar den röda :)

sv; :)

älskar den röda! :D as fin! :)

allt väl? :))

kram!

älskar också den röda!

sv inget (:<3

ååh den gråa ska ja beställa!

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

finn fem fel tävlingen är avslutad nu, gå in och kolla dom rätta svaren och om det var du som vann! ;)

sv: men du kan ju bara länka mej i ett inlägg , jag har iaf länkat dig !

tack du!

åh, jag har tänkt beställa den röda längst till vänster :D

kika in och blir lite inspirerar av sthlm streetstyle nu! :D



KRAM

Galet kul att du tycker det, tack så jätte mycket :D

kikat på den svarta...den är super fin :)



sv: tack!

Godnatt och sov gott! :D

Massa gott :D

Godnatt och sov gott! :D

Hej har du eller någon du känner råkat ut för en pinsam händesle?

Berätta gärna om den i min Pinsamt blogg.

Givetsvis får du vara anonym.



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/

Fin blogg ! :)

jodå :) när börjar du skolan? <3

HejHej kristnis här, en tjej från örebrostad på 19 snart 20år som bloggar för min vardag o mycket mera anordnar tävlingar osv osv!



Kika gärna in hos mig om du letar efter en ny spännande blogg att följa! min blogg handlar om min vardag, modetips, sminktips, kändisar inkluderat min pojkvän elov från elov o beny,



För er som inte vet vem han är kika in på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM ice age killen är mine! Kika in hos mig! :)



OBS: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

sv: sista dagen på bloggen nu! :o

Hejsan! :)

Fin blogg du har! Kolla gärna in min :)

Men för övrigt... Hur är det med dig? :)

SVAR ja, det är fina fisken med mig! :)

du, det var ett tag sen nu! <3

tack för frågorna i frågestunden :D svar finns nu på bloggen!

Sv hahao nice :D

Jättefina bikinisar! :)

och fin blogg har du ocskså <3

suuper fin blogg, bra design och allt :) allt bra med dig ? :) <3

Har aldrig förstått hur man kan ha en bikiniöverdel utan band? Den måste ju åka ner? :P

Den röda är så söt!

fina!

Åååh den svarta vill jag ha!! Så snygg :D

hehe :D gjort idag ? skola ?

Dom var superfina!

Gud vad snygg den svarta bikinin va! vart kan man köpa den? :)

så otroligt fina, och den blommiga och röda är otroligt läckra till solkysst kropp :D

Söta bikinis! :)

Jag gillar den röda med, superfin :)

dem e såå söta :D

helt underbara!

har den blommiga så lätt den blommiga!!! :D

Hej gumman! Jag snacka med blogg.se och dem sa de är mkt mer som krävs för att hamna på de därade listorna osv.... MEN JAG VET BANNE MEJ INTE HUR JAG SKA GÖRA ASSÅ:O

riktigt snygga!























Follow my on Bloglovin







Trackback