bilder betyder mycket för mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Tog just bilderna, lite klantigt efter som det blev just mörkt och då blev blev det mörkt i mitt rum med.

Men iaf, innan vi gick på lov gjorde vi lite tavlor vi skulle ge bort i julklapp. Det var super roligt att fixa, sen kom jag på en idé att jag skulle kunna göra ett stort collage med bilder. Collaget är 120 x 61 cm, med bilder som jag tagit eller som jag är med på. Blev super nöjd med det, och nu hänger den i mitt rum. vad tycker ni blev det snyggt?

Alltid ett bra tips om man har tillgång till allt.

Kommentarer

sv: Tack så mycket finis! :D<3

Nej usch, det skulle jag inte orka. PLus att det skulle vara agsnak synd om håret..

Men jag plattar det när jag känner för det, ibland tyckere jag att lockigt är snyggare och biland tycker jag platt är skönare ^^

Men när man bara är hemma så sätter man bara upp trasslet i en knut och låter det vara ^^

vad fint : )

Okejokej :D

- Okej!:)

Snyggt ;) <3

- tack ;) Vad ska jag förbettra!?

hihi :D

Vad fint ju!



Åh, tack så jätte mycket :D

jaaa den var riktigt riktigt fin tjejn:D vad gör du nu?<3

hihi (: <3

tack :D <3

Sååå :D Smart det borde jag listat ut själv hur man gjorde xD

Vad fiiint :D

Åhh:D handla mat då eller?:D

sv, haha jag (o en kompis) tkr bara de e kul att måla varandras :D nja, kanske inte.. men genomgångar osv är inget jag tkr är särskillt kul.. xd

- ok, tack ändå!

sv: jobbat :b och nu ska jag strax typ jobba igen ;) hihi.. några planer för trettondagen då? :D

Jätte fint!

SV: Okej!:D

Haha.. nedå :D <3

filmtips?:)

Gud vad kuuul hörre du , :* hihi

Vad ska du annars göra ikväll?

Bara blogga eller , :D?<3

Jag skulle också vilja göra något sånt där med bilder, det blir ju så fint :D

Roligare med riktiga bilder än de på datorn :)

fin blogg du har :)

sv; Ja det var bra! Hur var ditt?

jag blev kär i din header!o:

+

att du är väldigt vacker!

kram♥

Vad fint! :D



Sv: Aa okej, jag har objektiv och macro så jag ska ha lite tålamod tror jag är vad som behövs! :)

sv; Lugnt :).

fint kollage :)

det blev jättefint! :)

sv: haha:D Åh, det blev ascoolt ju! Det var inte alls en sådan dum idé du. Har du skrivit ut bilderna eller?♥

allt bra me dig? :)

Killlar och deras LAN ! jag avskyr det . Min pojkvän höll också på med de ett tag ! . DÅ KUNDE DU & JAG LANAT JU;)<3

Ja verkligen :D

Vad gör du? :D

Gulligt med ett collage, tror jag också ska göra ett :)

Nu är jag i Thailand och bloggar härifrån. Kommer att skriva en massa därifrån. Dethär är inlägg nummer 1 :D

ja det är bara bra med mig :D

Vill du vinna ett presentkort från Glitter med 145 kronor på?

Nu har du chansen tävla här; http://heddez.blogg.se/2011/january/tavla-om-ett-presentkort-fran-glitter-med-145.html

Jättefint :D



SV: Japp :)

Anmäl dig gärna till Kvällens blogg i mitt senaste inlägg :D

haha hur jävla kul kan de va med krigarspel?:O haha fattar inte vitsen

försöker komma på hur jag ska lösa morgondagen :)

sv eller hur! :)

svar: ´jorå ,det är bra :) <3



händer i morgon då? <3

Sv: Mhm, asså ett objektiv som är "inbyg" macro i? :P :)

ingenting typ :)

har du några syskon? :)

va har du gjort ida rååe??? <333

haha ellerhur men man blir nästa mörkrädd. När dem sitter där in svettade i datorn. BARA LUKTEN av en massa tonårskillar som sitter och spelar är vidrig:O

japp :D

SV: Så lite så :)

Kul att du är med! :D

vad gör du nu då ? <3

Bläääääää :O

Hur har du de på Gotland?:D

sv kul att du e med sweetie! lycka till & hoppas du haft en bra dag? :D

Roligt att spara sen:)

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

så bra:D jag har de helt okej.

Asså jag vill så gärna till gotland:D

Yessss:)

Så fina bilder!:)

<33

Ska typ också göra det snart :D <3

okej härligt här med=)

tack så mycket =D

jaha. ääm ja har vart m tess ;)

Vad ska du göra ikväll då? :)

bilderna är jätte fina :D

yesboxk :D

hej! jag behöver hjälp med en grej. det kan du läsa i länken, men det är inte så att jag behöver veta färgkod osv, utan vart i stilmallen/kodmallen man gör det. tacksam för svar. läs frågan här http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/hjalp.html

svar: ingenaning :) <3

sv jo de är helt okej :)

händer ikv?

Hej, Jag är med i en tävling på http://magicstory.blogg.se/ skulle vara grymt tacksam om du röstade på mig kram :)

- Ja :D

I Uppsala ;D

vad gör du nu snutt?:D

Sv: Tack! Collaget var också snyggt! :)

Hur gammal är du? <3

var gärna med i min tävling veckans blogg :) kram!

Bilder är viktiga att ha, det är ju minnen! <3

haha :D

fint :)

allt bra?

- vad är det som inte är bra? :/<3

vad ska du käka:D? jag håller på med den nya designen:D

SV: Okej, samma här, ska kolla på tv hade jag tänkt :)

vad gör du?:D

Tack :D

svar: ja, kanske därför det finns kameror, och på mobilerna för att man ska kunna ta kort och spara dom ^^

Jaha nej hehe det går ju tåg på 40min :P men jag vet inte om jag KAN xD

naaajs hörre du , du ! <3 En fråga ? Du vill väl synas mer med din blogg inte sant?

12, Fyller 13 iår ;) haha <3

precis hemkommen från stan nu. allt bra?

aa :)

fin blogg du har! :'D

jag måste bara fråga en grejj, vilket tema började du med innan du börja designa din blogg? typ, fashion eller ? o: ..

SV: Jaop om du får tag i hon den där på msn så kan du hälsa att jag inte får åka hem idag dÅ?

bra det :)

jo men det är helt okej faktiskt. Är ganska trött.

vad har du för dig då?

Jag säljer kors örhängen, dubbelringar osv kolla gärna in om du har lust =) God fortsättning!

Dagens Blogg är avslutad. Gå in och se om de var du som vann, annars, ANMÄL DIG IGEN!

direkt länk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling.html#comment



Hugs, fashiontwisted!



sv: superkul att du är med och tävlar om ringen :D

Vilken smart idé att göra ett kolage av massa betydelsefulla bilder :) För övrigt riktigt fina kort ;)

Fin blogg . Kolla gärna in min!

Kanske du börjar gilla den och vill följa mig via bloglovin ?

hhihi:D<3 vad gör du nu söötan?<3

kolla järna in på min bloggg :):):):):):

Vad snyggt du gjort

Fint med biler :)

men det va fin endå trots att de va lite mörkt :)

super fint :D

Sjukt fina bilder. :)

Oj va fint! Var har du beställt de ifrån?























Follow my on Bloglovin







Trackback