bilder på mig och elin


Bilderna är på mig och Elin (länk) bilder sen i torsdags.

Här är några bilder från torsdag när vi var i skolan, bilderna är tagna från facebook efter som jag inte fick dom när vi var i skolan. (ifall ni skulle tycka dom är suddiga) men jag tycker dom inte ser ut som dom gör på facebook, fast det kan vara att solen lyser in i mitt rum rakt på datan. Gör inget nu, skulle kunna gå ut och ta kort för det är fint väder. Men just här som jag är finns det inget att ta kort på, då måste jag gå en bra bit för att få något bra på bild.

Efter som det inte ville komma mer frost att ta kort på, vill jag att det ska bli vår så man kan vara ute och ta modell bilder.
Har ni fint väder hos er?

Kommentarer

Ja inget speciellt själv då? ;)

vilka söta tjejer! :)

hej hej allt bra då ? :d

ok. typ inget...degar...har precis gjort lite te. :)

vad gör du? :)

Du är söt :)



sv: Ja :>

Ska du göra något kul idag?

riktigt snygga :D

Lördag idag! allt bra med dig?

kram ;*

sv leker me photoshop<3

sv. hehe ÅH, så gullig du är :)

kram

sv: Ska nog inte heller göra så mkt ^^,

Ha en underbar dag!

Fina bilder

sv:

hähä vad bra ^^ jo ja mår fint <3

Morrn morrn :) vad har du för planer idag?

Hoppas du får en bra lördag :)

Sööt blogg :)

Vad ska du göra idag?

härliga bilder! :D

sv; tack för att du deltar! meddelar dig när vinnaren är utsedd :)<3

sv.

hihi aa :d

haft de bra i skolan då ?

Hejj! allt bra ? :D

haha thanks..xD

hejhej bra blogg ;D<3

SV: Bara bra :)

Vad ska du gö idag?

Okej :D va med älsk hihi ;D allt bra?

sv:

hähäm en de är ju bra !

sv: jao :)

Ska du göra något kul nästa vecka då?

snyggt!

sv: Aw tack :)

DU med!

fina bilder :)

sv: jag har apu så jag ska väl arbeta ^^,

sv: Jorå, börja bara känna mig lite sjuk, annars är allt bra :),

börjar snön smälta hos dig då ? :d

yes ! :)

händer något idagdå ? =)

Hoppas att du får en fin lördag nu då :)

Skönt :D jodå lite förkyld men ah xD

sv_

ahh okej xD de börjar smälta bort här ^^

händer idag då? =)

vad söta bilder (;<3



sv. har du hittat grejen än då? Hahah (:

Solen skiner här , med de är kallt =/

hej. jag begär inte att just du ska läsa det här. men detta är vad som kan hända om du handlar på siba. jag har vart med om något som verkligen inte får hända och det vill jag dela med mig av. för att läsa, klicka:



http://petterssonhanna.blogg.se/2011/january/varning-for-siba.html



tack på förhand. vill verkligen att det här ska spridas på något sätt, viktig ren fakta /hanna

sötisar :)

sv oh yes <3

görs ? <3

varsegod!

allt bra idag :)?

Tack ska du ha! :) kram

Tack ska du ha! :)

jag sitter i sängen :D haha

sv:

vad gör du d å? :d

härligt, jo med mej äer toppen :)

sv lyssnar på musik och jsut fixat naglarna :(o

SVAR; ja, allt är jättebra ! :) hur är det med dig? ;)

sv: synd ):

Men är allt bra? <3

händer i helgen då? :)

SVAR: Taack! :D

Men men :D:D hihi vad ska ni göra då?

sv; okej :) tack!! hur värvar man? :)

sv:

hähä okej ^^

ja sitter och degar vid datorn xD

dom är lite suddiga (A) hahha

men dom är fina iaf :)



det verkar var aganska bra väder här :D



PUSS

Vänner, träna och shoppa :)

snyggosar!

sv: görs idag då? :)

Ja vet inte än :) mysis med älskis :D dudå?

hej va med och tävla i min blogg att bli dagensblogg :D

sv:

hihi aa ^^ ska ta mig en dush nu !

solen skiner iaf :)

sv. skönt, jo det är bara bra (:<3

haha :) händer idag då?

svar: ja :D <3

sv haha <3

nöjd med din vecka? <3

svar: varsågod :D <3



tack!

JA (:

Idag ska jag till huddinge och umgås med madde&poppe :)

svar: okej, men hur värvar man folk? :)

Hehe okej :D ni hittar nog på något :D

aha härligt :) jo samma här :)

svar: okej, sen när man har värvat sex st, hur får man sitt gratis Spotify Premium? :)

Supertrist :( är du med? :D

Tack vad snällt sagt! :)

svar: nehe, okej :)

hur många har du värvat nu då? :)

Okej :D haha vet du vad jag drömde? xD att jag låg 3a. Blev besviken när jag kollade när jag vaknade haha :P

Sv: Ja =)

hej, fin blogg :)



var med och tävla i veckans blogg hos mig! läs mera på min blogg om tävlingen :)

sv: ibland är det skönt att bara ta det lugnt :)

sv samma :)<33

är det du i vitt? sjukt fint hår! kram.

hehe nja.. ;)

fina bilder på er, samt vilken fin blogg :)

hoppas du får en fortsatt trevlig lördag!

Haha :P men imorrn ska jag :D

Sv: Varsegod, fast vi säger ju bara sanningen ;)



Kraaam <33

sv; japp :D

svar: jaha, okej, men säg till när du värvar sex personer och fått ditt gratis Spotify Premium? :)

ni är så jäkla fina :D

http://www.tradera.com/NELLY-Harlig-sommarklanning-fran-RARE-FASHION-XS-S--auktion_301742_126310085

HEJ sweetie!

Kul att du var med och tävlade:D Vinnaren finns nu uppe på bloggen:D Om du vann inte, anmäl dig gärna till den nya dagens blogg tävlingen här:

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/lordag-dagens-blogg.html#comment



Kommer en ny tävling snart. Vin inbjudan till bloggsvar!Fortsätt läsa min blogg sötnos <3



LYCKA TILL!

Händer något speciellt imorrn då? (;<3

- fina bilder.

Du kanske är duktigt på att göra headers ? :)

jag tkr att de va hur fin som helst! :D

sv: :)

Har ni tagit bilderna i ett bås?

Tihihi :D

sv; snackar lite med min pojkvän och har precis avslutat dagens blogg :) dudå?

sv. okej (:<3

super kul att du är med och tävlar :)

SV; aa :) kanske inte att plugga men det måste ju göras :D

gullunge ! :)

SV; Japp :D har du mkt plugg? :S

- jag svara på kommenatrer, sj?



//lovehannah.blogg.se

ska ut & gå. sj då? :)

Hej!



Nu är vinnaren i min dagens blogg tävling utsedd, in och kika ifall det blev du :) vann du inte? passa på att delta igen :D

Spelar :P dudÅ?

- ok, men varför godkänner du ej dina kommentarer!?

allt bra? :)

- hur kommer du ihåg vilka du svarat och vilka inte?

sv: varsågod:) händer för roligt idag då?

Snygga bilder :D

- ok, hur många har du fått idag?

sv : skönt:) ne vi ska te mormor

- ojojoj!

Sv. jag har fastnat vid datorn...sj+

sv: tack för att du är med! =) meddelar när vinnaren är utsedd!



åh diska är så tråkigt :(

Hehe okej :P när ska du iväg?

sv. läser och lyssnar på musik (; själv då? <3

Sv: Hihi ^^ <33

sv hehehe

sv härligt! skitbra här :)

taack! :)

Söta ni är :)

sv; varsågod (: Vad gör du för skoj?

- mmh, hur ånga kommentarer skickar du en normal dag?

sv. hahah ;P <3

Hur länge har du haft fotointresse? eller vad man nu säger, hahah (:

Tack! :D

Händer idag?

jättefina!

- ok, haha! Bra svar!

sv. okej <3 Du tar sjukt fina bilder (;

göres finaste? :D

vi har haft strålande sol :D Men det är ganska kallt tyvärr.

Nej dom är inte suddiga

Mycket granna

- typ ;)

jaa :) fina bilder :)

sv; haha:D vem är det:D?

- du med ;)

sv; OK. Jag har legat och pluggat en stund. Vi ska på bio ikväll så ska väl snart dra in mot stan och käka ngt gott innan :)

sv; vems kamera var det:D?<3

Sv: Vene :D

snygga bilder:)

- varse! Ska vi följa varandra via bloglovin?

hehe, coolt med den illblåa bakgrunden :)

Okej :D

va gör du ?:)

svarar på kommentarer och är med en kompis. :)

fiin blogg! =)



Ta gärna en titt in på min blogg och kommentera gärna<3

sv; ofta;o, våran skola har bara typ mini ipod man får låna.. haha;o;o

snygga bilder sötnos!

kolla in min nya design <3

Va fina ni är tjejer! :D Härliga bilder verkligen! :D

Frågestund på bloggen.

ställ gärna en fråga :)

hih, ja ! :)

sv; kul det:)!

själv får vi knappt använda kamerorna än,

måste gå en termin först:), alltså modellskola:)

sv: tack <3

fina bilder!

var jätte gärna med i min fototävling :)

jättefina bilder :)

Kul litet inlägg :)

Trevlig blogg, alltid kul att följa den.

Tack för den tid du lägger ner för oss läsare!



Mvh

T.S.



www.sverigeco.se - www.sverigeco.com - flyttstädning göteborg, flyttstäd göteborg, hemstädning göteborg

öhm?.... vars är skärpan?























Follow my on Bloglovin







Trackback