det blev mycket snyggare


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Man kanske inte ser så stor skillnade, men jag ser det som en stor skillad. Jag vet inte hur länge det här kommer hålla, men jag ska försöka ha det snyggt istället för bara kasta in alla kläder nästa gång. Nu är jag klar med hela mitt rum, tavlor och uppe och allt sånt. fast det finns ännu små pyssel kvar att göra, efter som vi aldrig målade klart mitt rum. Dom två bilderna tog jag mest för att pappa blev skit sur och sa du får tvätta det där själv. men det var ju inte tvätt han fattade inte det förän han såg att jag la in kläderna igen. nästa gång blir det ut med dom kläderna jag inte använder och in med nya kläder.

Jätte många vill se mitt rum, men jag kanske lägger in bilder på det sen.
Vad har ni för er idag?

Kommentarer

sv:

Haha, snyggt jobbat! ;)

Allt bra idag?

Fin blogg :)

och snygga bilder :)

Sv: Snyggt ;) ♥

Sv; vad ska du göra nu i helgen då? :)

svar: åh vad tråkigt :(



Tog faktiskt bort min nu i december, så himla skönt. Hur länge har du haft din? :)

Sv: Åh, tack! Vad glad jag blir. :D



Skönt att ha det städat! :)

hehe joda :) Jag skulle också behöva fixa till i min garderob ;p

Jodå det finns säkert nått att ta kort på :) grenar snön eller nåt :) jag har precis varit ute och fotat två hundar som vi passa och lite annat med :)

sv' gör du då? :D<3

Sv: Varse :D ♥

Sv; härligt :D ta det lugnt :D

sv' svarar på kommentarerna som kommer in och kollar tv :)<3

Har varit i stallet och ska nu städa m.m

Själv då? :)

Jag behöver också städa.. :/

garderoben brukar alltid bli stökig haha ;D

sv; va kul o höra! :) vad ska du göra idag?

Tack:)<3

sv' jadå :)

sv:

Ingen orsak! ;)

Ja, allt är bara bra med mig :)

Vad händer ikväll då? <3

sv okej va härilgt :) jo jag mår bra, äntligen!

ja den är grymt snygg! :)

sv:

Nice :) jag vet inte riktigt ännu! Får se vart kvällen tar en :D

oj vad mkt kläder ^^

sv' svarar på kommentarer och kollar tv. du då? :)

Sv: Okeej :)

Sv: Jag förstår det! :) Vad har du för planer för idag då?

sv' okej :)

Sv: Ska dra till södertälje med någar kompisar nu sj? :D ♥

sv' vad sjunger du då? :)

tack du !

sv hehe<3 va görs? <3

sv' okej :)

sv; okej ! :D

sv :d<3

va görs?

sv:

hiihi :)

<3

Du får ha en bra lördag

Tacktack:)



När jag städar i min garderob håller det verkligen INTE länge^^

Hej!

Var med och tävla om att bli veckans blogg!

Priset blir en länking på min blogg i en hel vecka!

Tävlingen avslutas imorgon!

LYCKA TILL!

sv inget fixar m bloggen<3

Hej vännen! Vad gör du?

Kram

Hihi, det är så tragiskt. ^^

Tack:P

sv hihi, känns de bra nu när du städat rummet? <3

sv: kul? (; verkar kul i alla fall, hahah <3

Sv: Lite långt att berätta, scrolla ner till mitt första inlägg idag så ser du :) Kram!

sv ja :d<3

så planerat ngt inför ikv?<3

hahha kaos! :D

sådär såg min gardrob alllltid ut förr, men nu är det ordning o reda!

Vad händer med idag då?:)

sv; haha, ja precis:D

Vilken skillnad ^^,

sv; jag vet faktiskt inte, bara ta det lugnt :)

hehe aaaw :)

hur är det idag? :)

hejsan, allt bra med dig?

Händer det något roligt idag/ikväll?:)

Härligt med ordning:)

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda, kika in och kolla om det var just du som vann! Om du inte vann så har du en ny chans redan nu, lycka till :)

VA MED & TÄVLA I DAGENS BLOGG !:D

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnare-dagens-blogg.html#comment

VECKANS BLOGG är utsedd, kika in och se om det var du som blev vinnaren!

vann du inte, anmäl dig gärna igen, kör nya regler och vinner du så får du chansen till att bli intervjuad! :) lycka till!

Haha ja ^^,

vart redigerar du dina bilder i?

HIhi, okej^^<3



Ja, det kommer bli fett mysigt<3

hihi tackar!

det är alltid skönt att få bort kläder och så från golvet :)

sv' hoppas att de fortsätter gå såhär bra med kommentarerna hela dagen. då kanske jag kommer med på mest aktiva igen(a)

v inget bara va med kompis o bio<3

sv; :)

Hihi va bra då^^

sv' ja verkligen :D<3

sv härlgit<3

va görs? <3

synd bara att det är så tråkigt att städa ^^

Det där skulle jag med behöva göra :) Jag surfar lite, inget särskilt för mig idag

Vad gjorde du igår då?:D

sv yes<3

görs nurå ?<3s

sv' kanske vad folk helst äter till frukost? :)<3

Jag med :) vilket ps använder du? <3

Mysigt:)

Nej, jag var ju borta igrå så vi kommer att se let's dance ikväll, med Tv4Play<3

sv' är så dålig på frågor (a)

Hoppas din lördag är toppen :)

sv' okej.

ja den är riktigt bra :)

sv; Absolut :D.

sv' tycker hon förtjänar att synas lite mer :D

sv' ja verkligen :D<3

Är inte det fett svårt? :o

använder mig av elements 7.0 just nu, annars cs3 :)

Hiihi, joo =]<3

Hihi, sötnos ^^

nä sant ^^ heheh

sv' gud vad mitt internet blev segt :o<3

sv' de är för att tele2 är så dåligt -.- <3

ja den är as skön :) Är jätte nöjd med den, och jag gillar den jätte mycket :)

Du går media eller? :)

Hihi, nejdå. Du mer ;)<3

Idag har jag och mamma varit ute och tagit en långpromenad. Nu sitter jag och redigerar lite bilder från en fotografering jag hade i höstas .. hittade på dem på gamla datorn och blev såå glad :)



Vad händer under eftermiddagen då?

Kram

hade jag också förut.. men hon dog :(

vill ha ny, men mamma vill inte -.-

Jätte fin blogg :)

Du hade gärna fått komma hit och städa när du ändå var på g. ;)

Härligt, jodå det är bra :)

händer idag då :) ?

sv inget just nu funderar<3

sv. jadå :D

hehe tackar! nu är det dock finare.. städat o rent!

Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen, najs hu? :D

haha va stökigt det ser ut x)

Ha en underbar dag <3

jaa as jobbigt :(

mm

vad gör du babe?

jaha haha :D

samma sak med mig, skit mkt kläder som inte ens räcker i gaderoben ;o

Haha gud det där är ju verkligen jag i ett nötskal att bara slänga in kläderna xd

Hej bloggare

Jag vill tipsa dig om något trevligt rättare sagt unikt.
Tänk att få synas med sin blogg på 3 bloggar samtidigt, det tackar man inte nej till

Samarbete med Therese, Sandra SG och mig såklart.

Ägna 1 min till just detta inlägg, vips är de kanske DU som är vinnare

Får synas på 3 starka bloggar
Hoppas att se dig i vår unika tävling























Follow my on Bloglovin







Trackback