första dagen avklarad!



Idag blir det bilder på min outfit, vad tycker ni? Själv tycker jag att den är enkel, men det är vad jag brukar ha på mig. Idag i skolan har det var rätt roligt, först fick vi välja en 50 poängs kurs som vi ska ha i två veckor. Det fanns foto, musik, handarbete, game och datakundskap om photoshop eller något sånt. Inget roligt, musik nej tack tänker inte stå i caffis och spela upp något. Det fick bli handarbete som förstaval iaf photoshop och foto har vi ändå så ofta.

Efter hade vi lite arbet som skulle bli klart, sen var skoldagen redan slut underbart! Jag tror det är första gången jag håller mig vaken på bussen utan att blunda. Andree och Marcus fick sitta och prata med mig, dom ville inte att jag skulle sova. Super mysigt iaf, nu vet jag inte alls vad jag ska göra men det blir att ta det lungt.

Har eran dag vart bra, en bra star på veckan?

Kommentarer

man tackar och riktigt fin outfits :D

sv: gött! :) jorå det är väl lite bättre.



jag har startat en efterlängtad frågestund i min blogg nu, så jag hoppas att ni kommer med många frågor! svaren kommer upp i bloggen på onsdag troligtvis! :)

jag hade nog en sådär start idag! seg.. :(

Sv; Hej!

Jag vet inte vad du menar, men jag tror inte jag fick en länk. Har anmält mig en gång till som du bad mig göra! Ha det bra! :) <3

älskart ;)

va fint hår du har! Är det naturliga lockar?

fett fint!!!!!!!

- Är du intresserad av att få ännu fler unika läsare än vad du redan har? Är du intresserd att få just din blogg länkad på min? - Tillsammans kan vi hjälpas åt.



Klicka på länken och släng en kommentar så är du automatiskt med i min tävling, vinnaren dras på fredag!

okej, käka just:)

sv: haha det sög ju ;)

sv; tack gumman, men det har ju du med :D hehe..

Och så svårt att få tag i modeller :P alla gillar inte att bli fotade. Du har ju iaf tur att du kan fota dig själv för du är ju så vacker!

sv; okej :D men hur gör du så att bilden blir så som du har där uppe på dig i det här inlägget? :D när man ser din outfit

Hej, kan du gilla detta klippet på youtube? =) det är en tävlig, ju mer likes/gilla ju större chans att vinna!



http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM



// kram http://lanjas.blogg.se

ja ;D

sv: Lockarna ser väldigt "verkliga" ut :)

Sv: Hehe ja, det är en del! :) Jag vill ha ännu mer! ;)

oh skit bra ju :D

sv: jaså?:D du är intresserad av fotografi å sånt?:)

Snygg outfit ju :)

Snygg, snygg blogg tjejen! :)

Jag bor också på gotland, hehe :P

sv: jodå :) händer idag då?

Händer ikväll? :)

allt bra med dig idag sötnos? :)

sv: låter skönt :) ja måste plugga -.-'

Sv; haha! Jag är lite dum! Nu såg jag att jag vann :)

Tack så jättemycket !

vad frågade jag? :O

sv vad kul:D vill du bli fotograf?:)

det är gött ju :)

sv. jao det har jag, själv då? :)

fin outfit :)

fin outfit :)

;p

haru något blogg-tips på att få många besökare? :]

sv: hihi :D<3

sv: usch ja inget man ser fram emot:P

jaha :D



Jag ska gymma

yes, allt bra med dig idag ? :D

hihi ja :)

Sv: okej, taack ska kolla där nu! <3

btw: tack för tipset & din blogg äger!

sv. härligt <3

Görs? (;

Sv: Nja, eftersom jag vart hemma. Men skönt ändå, själv? :-)

ligger i sängen :) dd

sv: Åh tack så mycket fina du! :D<3

Men hello sweety! Gud va söt du är :)

Jag hittade inte något sånt inlägg? ;]

kan du typ länka?:]

sen undrar jag hur/vart lägger man upp på meny /länkar på olika bloggar som du gjort? :P

kram

sv okej va härligt :) jo jag mår skitbra, lite trött bara!

sv. jag försöker plugga, men går inge vidare. (:

Händer något speciellt i veckan?

sv; Jadå toppen dag, själv då? :)

Sv; varsågod:]♥

Sv; Bara bra ;) Du själv? :)

oh hääärligt :)

snygg outfit! :)



svar: njaa, är jätte förkyld så det kunde väl varit bättre :/ hur är det med dig då? :D

Vad bra, tack! :)

okej härlit, jo bra med mig med :)

snygga ringar :)

japp, vad gör du? :)

Sv; Okej :D Fina bilder föresten! ;)

Vilka roliga kurser man fick välja på :)

sv: ska du säga sötnos?! :D

Hej hej! :D

jag kollar runt lite :)

sv: men du med! :D

vad har du gjort idag då? :)

sv. ingen (;



Jättefint hår du har! Är lockarna naturliga? <3

ja hoppas att jag vinner en länk hihi :D ja dagen har varit hyffsad tycker jag :) nu väntar jag in topmodel som jag ska se på :D hur var din dag?

sv: jooo! allt är bra :)

kram

sv; Så bra. Hoppas att du får en trevlig kväll! :D

Allt bra idag? :D

Fina bilder :)

sv: åå tack :) gjort nåt kul idag?

snyggt :D

svar: tacktack! :) härligt!

Min dag har varit toppen! :)

Ha en fortsatt trevlig måndag! :)

sv. okej, var i alla fall skit snyggt och du passar i det <3

Samma här :D

Vad gör du nu då?? :D

Okej :P

Är det roligt eller?

Jag ser på tv.

Sv; Vsg! :D

Hej gumman hur är dE? kramis

Okej :)

Jag mår bra, förutom att jag har stukat mitt finger haha, läs på det senaste inlägget varför haha :D

Gjort idag då? :D

allt bra med puffkompis då?:)

Fin Outfit :) och så har du en skit fin blogg.

Snygg outfit! :)

Sv: Kollar på Vänner och äter russin =)

härligt de rullar på, kan du inte länka mig? :) <3

Hehe, vem är han då? :P

tack !:d

ok synd, gillar dig endå :D

Okej, mer än vän? :P

fin blogg du har! :D du! kaaan inte du följa min blogg via bloglovin? :D skulle vara jättekul med lite fler läsare/följare (har så lite :( ) KRAM

Hej!

Ja, vi har både macbook och Mac stationär. :D

Lyx! Hehe.. Kram

sv: härligt, jara allt e najs :D



Snälla rösta på mig http://feliciahaldens.blogg.se/2011/january/finalister.html#comment

bra inlägg :)

sv: så lite så : )

Kan det bli något mer kanske? :P

vet men kommer aldrig göra de endå

sv: tack :>

svar: jaha! Hon har en fin blogg, och är trevlig :)

vadå är med med fb? :P

Vinner aldrig <3

Visst e de haha :D

Varför gör han inte det då??

snyggt !

sv: härligt, det är bra fast känner mig lite febrig:(



tack:)

hihihi ja :D

jaou! ahhaa :D men ja jag är med hahahah

så kan de va, händer ikväll då? :)

yes :D gjort idag då? :)

Kul att du är med;) lycka till!

inget speciellt :P

Haha, okej :P

Vad ska du göra ikväll då?

sv: varsegod :D

min dag har varit awesome! :)

okejj samma sak :)

du är så söt

snyggt :)

Snygga ringar! :)

sv: mh :)

inte som du, hur är de att bo på gotland?

:)

svar: hihi ja, det är väldigt länge, längre ska det bli! <3

svar: ja! :)

Nepp, det va inte överraskningen, men jag har fixat en grupp på fb :P Sök bara på pinkpiercing :)

vad gör man som tonåring där? jag va där på klassresa för 4år sen och de va skit naice

SV: japp ;)<3

vad gör du? :)<3

Ringfingersringen är sjukt fin!

Okej :)

Jag ser på tv & ska nog fortsätta med det :D

Sv: taack♥

snygga du. måndag avklarad!!!!!!!! yes.



PUSS

snygg outfit :)

snyggt!

sv; Ja jag har också haft en bra helg =)

Har också haft en bra start på veckan, började min första dag på praktiken idag! Gick super. Ska vara där i 6 veckor =)



snygg outfit!

Härligt outfit

outfit tävling på bloggen!

fin outfit :)























Follow my on Bloglovin







Trackback