jag ska ha körkort innan 2011 tar slut.

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har aldrig vart så pepp på att fixa ett nyårslöfte, fast jag ville ha ett iår. Minns mina andra förra jag hade helt värdelösa. men för en gång skull kom jag på en super bra idé.

Efter som jag fyller 18 den 9 september ska jag fixa körkort innan 2011 tar slut, och jag tänker verkligen klara det. ska plugga super mycket och sen övningköra med pappa super mycket. ska bara vänta till snön åker bort sen får ni se upp för då är jag ute på Gotalands vägar och kör. Mitt nyårslöfte, kommer jag klara.

Ni har väl också nyårslöfte, säg era om ni redan inte gjort det.

Kommentarer

Tack så jätte mycket :):):)

- ja:)

åh vilket bra nyårslöfte. Det tror jag är passande för mig också haha ;)

sv' är de fint väder hos dig idag? :)

det behövs inget lycka till för jag vet att du kommer att klara det :*

jag ska också övningsköra en massa så fort isen iaf är borta! :D

du klara det! =) bra mål!

fin blogg :)

kolla gärna min

SV: :) bra nyårslöfte! :)

sv jätte gott <3

nåra planer inför idag? :D

sv bloggen xD<3

Tack :D

lycka till med nyårs löftet <3.



Själv har jag inget det är bara ett år

sv' ja här är de jätte fint:)

sv; okej, sådär :)

- ja ;)

svar: det vill jag också, har ju för fan egen bil att övningsköra med! :D

Nu är tävlingen om ringen från l8nyberg.se avslutad, gå in och se om det var just DU som vann!

jaa visst är det gott! :>

rolig nyårs löfte :D <3

Snygg blogg!:)

Vad händer idag då?^^

<33

det var så lite så.

Händer i dag då?

träna, skaffa heltidsjobb, fixa en lägenhet, ta körkort:D mycket man vill hinna med!



Allt bra?

sv hihi :d<3

va gör du sötnot?

:)

sv oki<3

hur mår du sötis ?

SV: :) Nu börjar folk säga jag hjälpt dig med bloggen och borde hjälpa dom med :P heh

det tycker jag absolut att det är :D

Nu är det slut!

sv; jaa :)

sv: allt bra? :)

svar: hihi ja :D då slipper jag ha problemet att köpa bil när jag väl har körkort ^^

Sv: Samma.. Tränade för en stund sen

sv' de vill jag med :)

- fast att gå och göra pärmar är de tråkigaste haha :D

:) <3

sv: Okej du ta som dagen kommer va?

Själv blir det att skirva en lista som jag ska ha till mitt 18 års firandet ev på lördag

sv: ja då :)



åh de kommer du klara, de är nog de bästa jag ahr gjort i hela mitt liv :P älskar att ha körkort :)

låter bra (y'

sv funderar på om ja ska starta tävling så man vinner pärlplatte örhängen.. va tkr du?

sv jodåde är okej<3

Btw, jag har den där trafikboken + den nya, nummer 16, haha :P

sv' om lite mer än ett år kan jag ta körkort :)

har bett om hjälp nu på bloggen med lite uppgifter..xD får se om någon kommer på något.

svar: det hoppas jag också.

Okej,jo de e toppen!:D

Planer för dagen?:)

sv' ja :)

Det låter nice ,)

vad har du gjort i helgen?

Det är bra med mig:)



gör du idag då?

sv' vet du om där är något bra på tv ikväll? :)

sv; ska fara med min syster och shoppa imorn iaf, sen vet jag inte! :)

min bästis kommer hem från norge så det blir nog att umgås järnet med hon också, haha..

sjdå? =)

Kollar lite FRIENDS! Själv? :)

glad man blir av bilderna här längst ner på bloggen! (A)

sv hihi va tkr du ?<3

jo, hon som har gjort din design, kan hjälpa mig, men hon sa att du har gjort din egen header, äre okej om hon kan göra en header till mig som är lite lik din? typ lite färgglad? :)

svar: jag kollar på Svensson Svensson film med pojkvännen :D Vad gör du då? :) <3

allt bra ? =)

sv' okej :)

ska bli spännande! xD

sv; hehe okeej! =) jaa

svar: va bra att det är okej, att hon kan göra min header nästan lika färgglad som din header! :D

Låter som ett bra nyårslöfte! :D Jag har rätt många löften för det här året, skrivit dom på bloggen :)

Okej :)

sv trevligt. själv har jag umgås med min kontakt person som öäven är min faster, tagit det lungt, varit ute, varit hso farmor och farfar i går och fikade

Jag kollar på film :)

SV: :)

sv' händer resten av dagen? :)

>;D

sv hihi tack sötis <3

va görs nudå ?<3

vad bra att du tycker det =)

Åh lycka till! Jag tog mitt i oktober och det var de bästa jag har gjort!



Jag har att äta lite nyttigare och att inte stressa så mycket!

<3

sv; jodå1! :D

sv: ja man blir typ fri :D och lat ;) haha

så lite så! bara sanningen ju. hur mår dudå? :-)<3

mm :P

sv' sitta här tror jag :)

God fortsättning på dej med :D

SV: Hehe. .:)

- Jaa:)

;D<3

sv' hehe ja, syns de? (a)

sv; vad gör du? =) <3

Tack :D

jadå:)

ska du göra ikväll då?:)

svar: va, nu hänger jag inte med?

VAd tykte du om fångarna på fortet i går?

svar: jag gör det också :)

haha sånt du märker;)

bara bra :P

- ja!:)

Vad gör du nu då?

sv: det är bara bra med mig :) Du, riktigt fin design! Du kommer säkert få ditt körkort i år, go for it girl ;) haha, vad ska du göra idag?

sv' hehe okej (a)

sv; okejokej, samma! :D det är ju lätt när man har macen att se på tv och sitta vid datorn samtidigt, hehe ;)

amen, ska du sääääga! ;)

skönt att höra. med mig är det också bra:)<3

Inget hatar söndagar .. ;( sj=??

sv; snälla skulle bli så glad för vill värkligen vinna detdär stativet :)

:) <3

ja det var det<3

kom på att jag måste skriva om min kamera! :D

Gott nytt år _:D

tack detsamma!

mitt nyårslöfte är att sluta knäcka med fingrarna, nånting som för mig är näst intill omöjligt..

lycka till med körkortet :)

sv ssamma här <33

ja och hissen är hög! :D

sv' vill så gärna komma med på listan igen :)

söt tjej ! :D

ska också satsa på att ta körkort i år, fyllde 18 i somras! :)

- Ja! Härligt nyårlöfte, själv har jag inget! :-)

mm

VAR MED OCH TÄVLA PÅ DAGENS BLOGG!!

SKRIV BARA EN KOMMENTAR ATT DU ÄR MED!!



DAGENS BLOGG

haha

lycka till med körkortet!

sv' men kommer väl inte lyckas idag heller :(<3

haha jaa men jag har ju legat där i 4 månader nu ju :P

:D

sv' tycker jag inte. dina inlägg är mycket bättre :)

ahmen är du envis också! ;)

ska snart åka. kramis sötnos!

lycka till! :)

sv (:<3

va görs ?

Vad var dina nyårslöften förut ? ^^

Hejhej! Allt bra idag? :)

Oh, hoppas du lyckas :D.

låter bra ,9

Finfin design :D

det är jag som ska tacka :')

fin blogg :)

SV: låter awesome jue, jodå det är kalas bra här :)

Lycka till med körkortet btw :) hade också tänkt att försöka ta det innan 2011 :)

- ja det är sant :)

Lycka till :)

Har faktiskt inget nyärslöfte iår :o

sv; haha, jaa! =)

vad gör du?:D

Det låter ju toppelitopp :D

Kör på! :D

Wieee vad kul, det kommer att gå så bra så! Önskar dig iaf lycka till! Kört något?

jag mår bara fint:) själv?

Har med bestämt att klara mitt körkort innan 2011 tar slut :)

hoppas jag med..men jag tror inte det >.<

Tror du kommer klara det absolut, om du har vilja så :)

Bra! det är mitt nyårslöfte med! helt klart :D

samma här! men målet är till sommaren! ;o

Måste klirra det jag med -_-

Önskar dig lycka till =)

Superbra nyårslöfte ju! Att ha körtkort är så jäkla grymt :D

sv: det är göööbra :)

<3























Follow my on Bloglovin







Trackback