jag vill ha pengar



det hade inte vart helt fel, att köpa lite saker. men pengarna går åt andra saker just nu, det blir att lägga pengar till körkortet och annat som jag måste ha. sen blir det att köpa lite studio saker och lite grejer till min kamera. jag sitter verkligen och drömmer om saker nu, men nej just nu blir det att lägga ner till mitt körkot hur det nu ska gå. alla pengar i sommar kommer gå åt att bara lägga pengar på körkortet. (kommer inte vara värt just då, men när jag klarat körkortet i september är det värt pengarna)

Godmorgon, mina under bara läsare och besökare ♥ har ni sovit gott? Idag är det tisdag det betyder att det blir skola, snart är det helg känns det som sköönt! Idag vet jag inte vad vi ska göra i skolan, men något roligt blir det nog. Och på kvällen blir det tv och skype kväll som alla andra kvällar. Älskar att sitta i skype, jag blir så glad och det är så lätt att kunna prata istället för telefon. Tummen upp för skype, jag gillar det starkt!

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Vem vill INTE vara rik?

svar: aa

haha jag vill oxå vara rik, men vem vill inte det? :D

Vet du vad bea :D

Jag och rickard ska kolla på lägenheten imorron:D:D:D

Förstår du hur bra jag mår ?:D<3

sv: allt bra idag? :)

Ska ha min första praktik idag, sen äre lite helg för mig imorgon, är ledig från praktiken då, lite skönt med ledighet mitt i veckan! :D

allt bra idag också? ^^

Ja, vem fan vill inte vara rik?! Då hade jag köpt en bättre bil till mig, och en massa kläder och bla bla! :D

har du börjat övningskört? :9

du är inte ensam om att vilja vara rik haha xD nej men jätte fin blogg älskar dina bilder :) kram

Det skulle jag också vilja varA :)utan problem haha

SV: Jaa. :)

Allt bra idag?

jag vill oxå vara rik!!!

jag vill okcså vara rik! :D haha

Åh, det där var en riktigt fin tröja/jacka!!! :D galet snygg!

Snygg jacka!

Haha, jag vet inte vad jag hade skrivit ang. två olika. ;0) 'skrattar'



Ja, pengar skulle inte jag heller tacka nej till. =0D



Har man ingen inkomst som jag, så är varenda krona värdefull och att kunna vara ekonomiskt oberoende skulle hjälpa massor! =0P

japp :D

Ja, rik hade man gärna varit :P hehe.



sv; Och jag tycker din 'är en av de bästa! :D Du är en av de bloggar som jag klickar in på öfrst varje morgon :D



hahahaha.. Tack så mkt gumman! :D

Det hade varit underbart att vara rik nu haha!

jag vill också vara rik :D

så lite så:) allt bra idag?

Woop Woop! ^^ Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett egendesignat armband på bloggen. Kika in vettja, så får vi se om du är intresserad av att vara med eller inte.



http://lovelimli.blogg.se/2011/january/tavling-pa-g.html



XOXO

Hoppas du får en bra dag! vad händer?:)

hehe okej :) Nja inte så mycket, sitter på skolan :)

allt bra :) ?

haha jasså? har du många vänner på facebook? :D

Grattis till vinsten! :)

Nu har svaren på frågorna du ställde kommit upp! Tack för att du var med!

nu har vinnaren för dagens blogg blivit vald:)

kolla in om det var du som vann;)



du får gärna vara med igen!

Godmorgon! Sugen på DAGENS BLOGG? Finns hos mig ;)

hej bara fin fint idag.. jag ska packa idag då jag ska åka till älsklingen under några dagar och sen ikväll ska jag o en väninna till budo och fitness på tjejkväll :)vad ska du själv göra?

vilar...har så förbenat ont i magen. :/

Ibland är det underbart att drömma om saker:)

sv: Ja den sidan är bra:) många fina smycken.

Visst var de snygga fast så klart finns det finare, snyggare väskor med.

eller hur :D Vad händer i veckan då? :)



Vad är den där canongrejen? :)

nice ju.D allt bra med dig idag?

tackar så mkt :)

Jo jag mår bra,hoppas du med mår bra

Du får spela en rad lotto i veckan

Bra du lyder annars vänder jag upp o ner på dig *ler

Tänk dn dagen de slår. Kan du köpa den värsta utrustningen o tacka mig

Allt bra med dig idag?:) Kika gärna in min blogg:)

sv: det är okej med mig, är dock sjuk :( planer för dagen?

vad gör du? (;

jo men jag tror fan att jag har gått och fått feber igen. :/

Jag med (:

ja, verkligen. :/ och nu måste jag snart dra på lektion igen. :P

Ja pengar vill man alltid ha :D

Så det hade ju inte suttit helt fel att va rik.. haha

woow! :)

vad tycker du om min outfit idag? :)

Alla vill vi ha mer pengar ^^

fina saker :D

jag har en sån hand t höger, as bra oh ha :D

Pengar skulle sitta fint :) Men idag är det ju löning så det är lugnt!

HAHA, nja eller jo. Hon var ganska söt när hon slängde upp min dörr och kom in sådär ^^

sv: åh :)



mina pengar lär också gå åt till körkort. så tråkigt :(

sv, hehe vad roligt att höra! :D hehe..

Är de skola idag som gäller eller? :)

Hejhej nu är jag tillbaka :) allt bra? kram

Ha en fin dag :) :)

shoo! :)

jag har en ny header, vad tycks ? ;)

kram

Var med i utlottningen av ansiktsmaskar! :D

Jag vill också ha pengar, i massor! Vill göra så mycket och köpa så mycket!

vet exakt hur det känns. Man skulle vilja utveckla sin hobby men fototillbehör känns så himla dyra ibland. Men du kan alltid se dig omrking på webshoppar t.ex. reflexskärmar (har nyss beställt) och annat i teknikväg finns på cyberphoto.com och där kan man hitta billigt :-)

kan du tipsa om någon sida där man hittar stativ, reflexskärmar och så vidare? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback