kuddfodral från h&m



Igår hittade jag dom här med, super fina färger. Jag får nog lägga av att kolla på saker på internet blir bara kär i alla saker som finns. Det kommer inte sluta bra om jag fortsätter som jag gör nu. (och bli kär i alla jag ser)

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Det har jag gjort, fick sova tio timmar men vaknade av att jag sprang till köket och var tvungen att prata med min pappa. (en sak som hände igår) har just ätit frukost och nu funderar jag vilken buss jag ska ta in till Visby hur jag ska ta mig till min bror, om jag ska orka gå hem till han eller inte. Aja, det löser sig nog nu ska jag läsa bloggar och fixa lite saker.

Vad tycker ni om kuddfodralen?
anmäl dig till att vinna en länk i inlägget under.

Kommentarer

sv:

hahah xD

ha tävling i min blogg , var gärna med :d <3

svar: nej, inte så mycket just nu!

hitta på i helgen?:)

Sv: Så lite så :)



Öhm, inte så mycket, funderar på att dra ut på en fotorunda :p

Själv ? :) <3

vad gör du? (:

Fiina kuddar :D enkla men med stil :D

tyvärr gjorde jag inte det :( men tack ändå att jag fick vara med! :D



vad händer idag då? :)

sv: hehehe tack!

dricker en smoothie :)

nice kuddfodral!

haha okej då kör jag på det, är med igen! ;)



okej ha så roligt :) jag ska nog ut och springa ett tag sen vet jag inte riktigt :) är ju soligt och fint idag!

Sv; Jadå :) rättså. Görasen?

svar: oj.... :/

God dag! :)

sv. okej (; nej inget speciellt.

Ha en bra dag <3

ja :D

Fina, gillar det turkosa mest :D

Sv; Typ samma,eller så blir de att åka till stan ;) sen då?

De är jättefina! :D

svar: hoppas det inte är allvarligt! :( <3

hej, allt bra?

vad gör du? (:

sv:

hihi kul att du är med :d <3

ja kontakta alla när tävlingen är avslutad :d <3

Sovit gott? :)

sv; Okejj :)

vara med kompisar (:

sv:

huhu aa ^^

mysiga kuddar :d <3

sv: jo, det är bra här med :)

Fina färger :)

Japp :)



Vad ska du göra den här lördagen då?

SV: nej det behövs inte, den bloggen är ju ny, så det är bara bra att den får länkar :D<3

snygga :)

ohaj :D

SV: jaao <3

svar: usch då :( jag har tagit bort kommentaren!

sv: Indeed! :D



Balla "kulörer", HAHA. Proffsigt det lät. ;D

sV:

hihi vilken photoshop använder du ? ^^ <3

Okej :)

Mitt finger är helt okej nu iaf! :)

Men allt bra med dig?

Ja, samma här. :)

Hur är det?

sv: Tack sötnos Bea! :D

Sv, Javisst. Hur är det med dig? (:

sv:

hihi okej ja använder oxå femman men vill ha 3an :P för att 5an är seg på min dator xD

jätte fina färger!

så fin blogg! kika gärna in på min och se om du gillar den.



ha en bra dag, KRAM

v

hihi jaha ^^ vet du var man kan ladda ner den ? ^^

ällskar din blogg <3

vad gjorde du igår då? (:

Sv, haha, jo det är bara fint! (:

Så bra. Det är bra här med. :)

Vad gör du nu??

själv kanske jag ska ta en sväng in på ikea i veckan och köpa nya gardiner ;)

Vad tycker du om tatueringar? Färg, S/V eller inte alls? Har du en tatuering? Vad står den för? Uppskattar alla åsikter och synpunkter. - http://kateie.blogg.se/2011/january/en-till.html#comment / Love Kateie

Sv: Bara bra! Sj?!

HAHA sköning :D

Jag vil tävla om en länk!



Är avis på ditt fina hår och ansikte!

sv:

ahh okej synd :/ <3

jag med :)

Vart ska du? :)

Jag har nyss duschat.

sv. tack :)

Jättefina färger :)

Bra Bra! :)

sv: hehehe :)

hur lång ör du? :D :D

Ja, allt bra då? :)

Jo,de e bra!:D sj?

Härligt! Samma här :)

1,72 (:

svar: stan med kompisar, och ikväll får jag se vad jag hittar på, imorgon blir det massa annat! :)

Vad gör du nu?

:)

Tar det lång tid att åka dit? :P

Svar:

och kommetera? :P

men jag vill ha besökare som VERKLIGEN stannar.

Hejsan!!

Vad gör du??

Jätte fin blogg!! Vi har även frågestund på våran blogg till den 1/2-11!!























Follow my on Bloglovin







Trackback