lång kväll men trevlig!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Inte så jätte bra bilder kanske men här är några bilder på våran paj som blev klar runt tre inatt.

Igår kom Emma hit vi fixade oss lite och sen åkte vi ner till öster och åt lite mat med My och några andra tjejer. Vi möter även på tre grabbar, trevligt! Hela kvällen var vi hos My och det var riktigt trevligt, träffas många härliga tjejer och killar man inte träffat på länge. Jag vet inte hur jag ska förklara allt, men det var iaf skit kul hemma hos My. Sen drog vi vidare till fotboll (det är en cup som håller på hela helgen, då menar jag hela helgen) Så där var vi ett tag, sen träffade vi Johannes och Jakob och gick hem.

Det var riktigt trevligt att gå hem med Johannes, Jakob och Emma. Finns inte så mycket att berätta efter som det bara är jag som skulle förstå att det är roligt. (tror jag var lite över trött) Kommer hem då får dom för sig att dom ska laga äppepaj, det var super gott. Runt tre somnade jag, Emma, Johannes & Jakob.

Hur var eran kväll igår?

Kommentarer

8an tror jag faktiskt ;) Då betygen precis kommer och allt.

Jag hade kalas igår och det var kulkul :)

(btw, ser gott ut det där :D)



Var med i min mini -tävling på bloggen, där du vinner att bli länkad och jag tipsar andra att läsa din blogg!

http://rafaelasblogg.blogg.se/2011/january/mini-tavling.html

det där ser gott ut!♥

sv:

okej 13..

allt bra? :)

sv: absolut! :) vad ska du göra idag då? :)

Paj är alltid gott... ;0P



Det är sådär med mig... Har fått havandeskapsförgiftning vilket gör att mitt blodtryck är högre. Så jag har konstant jobbigt med andningen, tryck över bröstet, huvudvärk, småyrsel till och från, känner mig sjuk i kroppen, m.m.



Jag har gjort inlägg i min blogg om det ifall du vill läsa. ;0)



Så jag hoppas verkligen att bebis kommer ut snart så jag kan må bra igen.



Min kväll igår var helt okej, såg på sista "Fångarna på fortet". =0P



Händer idag då?

okej tack :)

SV: :) Vad händer hos dig dÅ?

gott det ser ut :D

Vad gott :)

mmm, ser gott ut <3

Hej vilken fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Sv:

Jaa♥

Det är bra, hungrig bara!! :D

svar: låter bra! :)

göra imorgon då?

Sant som det är sagt, som man brukar säga. =) Vad har du för intressen?

SV: PLugga vi ska tydligen ha nationella prov i matte A på tisdag.

SV: naedet var inte jag , men jag är med igen. Hoppas det blir jag :D



Vad gör du ? <3

Hahaa nu blev jag jättesugen på paj xd

sv: skönt. :) ska till mina kusiner om en halv timme lite drygt, sen ska jag träna 03,04,05or i handboll sen träffa pojkvännen :D

hihi. jaa :D

SV: Ska alldeles strax visa! :) KRAMIS

sv: härligt, jara allt e najs :D

haha baka paj vid tre! mums! allt bra idag? :D

puss

haha, förstod jag väl :D

gud vad jag blev sugen på paj !

sv:

mm, vill du följa mej via bloglovin?

bara så du vet, följer jag din underbara blogg♥

den vaniljsåsden e bääst :d

Oj, gjorde ni paj kl tre!? =O XD

SV: haha ah är nog inte med igen ;)

Vi hörs kanske lite senare, jag ska hoppa in i duschen och fixa lite. Ha en bra dag!

Vad mumsigt! :D Haha bra tide den var klar med ;)



sv: Du måste se den !

Allt är bra med mig :) själv då?

Kram Alva

Sv. Haha, varför? XD

mumsigt! :D

Vem är emma? :D

Gött hahah! :D Joo det är super här med! :)

vad ska du hitta på diag då?

vaknade nyss & sitter med huvudvär :) haha.. själv?

Sv. Oj haha! Va kuul!

Men vart bor du annars?

snygg den blev! :D blev sugen nu! xD



allt bra denna söndag?

heheh :D

min kväll var bra :) synd att det är söndag bara ..

åh, jag älskar sån kaka!

aja, trevlig söndag!

kram.

Gott!

gott :D

Kul tid att baka paj på ;) God ser den minsann ut att vara =)

åh, mums med äppelpaj! Bjud mig på en bit? ^^

åh, ser gott ut :)

Åh, vad gott det såg ut ! :)

Ser sjukt gott ut:O

Mums! Det där såg riktigt mumsigt ut :)

Vilken fin blogg du har måste jag bara säga =)























Follow my on Bloglovin







Trackback