måndag, ny vecka!


Två bilder jag har gjort om, hade inget bättre för mig igår.

Godmorgon, alla underbara läsare och besökare ♥
Idag är det måndag, en helt ny vecka och även den sista veckan sen ska vi göra annat och sen är det bara två veckor kvar sen börjar lite andra roliga lektioner soft! Även idag är det sista Jannuari, sen börjar februari. Tiden går så fort när man har roligt, sen finns det en sak till som händer idag som är STORT! Min vän Emma har uppkörning idag och jag önskar henne alla lycka som finns! Fixa körkortet, jag vet att du kommer klara det.

Har ni hör att jag är klantig? Om ni har det får ni höra det igen, i lördags skulle jag springa in och be Jakob köra oss. Det var inte is, men just där jag sprang där var det is. Jag ramlar rakt på min rygg och kommer med foten under en trapp. ajj vad det gjorde ont, hörde bara Emma skrika gick det bra? Men jag ställde mig upp igen och när jag kommer in lägger jag mig på golvet och skriker. Det gör lika ont idag som i lördags, klant!

Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma♥

Kommentarer

hej! gillar din header! :D

hihi.

hur är det med daj idag?=)

tackk <3

klantigt :P jag brukar också göra sådana klantiga saker!

Sv: haha ja, jag brukar klanta till mig rejält men hoppas inget är brutet! ;)

Vilken klass går du i? :D

Härligt, jorå den vart bra lite upp och ner sådär bara. Hur mår du denna måndag? (: visst är den snyggt ;D

allt bra ? :D

hoppas du får en fin start på veckan :D

Hehe tiden går så jävla snabbt :P

det är bara bra med mig. hoppas du får en bra dag.

Gårdagens blogg är utsedd , kolla in om du vann!

Och om du inte vann , finns det en ny chans ;)

Sv; vad gör dudå? :)

Allt bra idag då? ::)

sv: Då har du ju hållt på med det ett tag, kul!

Jag har länge velat köpa en systemkamera men jag vet inte vad man ska leta efter... Har du nått tips på en bra kamera? Som passar en "nybörjare"? :D

Goodmorgon :D peppad för nya veckan? :D

Godmorgon ^^

sv; jaha okej då förstår jag!

hoppas din vecka blir trevlig, händer det något speciellt? ;)

godmorgon :D hur mås det idag?

Hej!



Ajajaj, hoppas det gick bra och du inte skada dig ordentligt. Kanske en stukning eller något?!



Hoppas det känns bättre snart!

Ta ahnd om dig!

haha aj :P

fin blogg!

lust att följa varandra via bloglovin? :-)

KRAM

jättefin blogg!

Ha en bra måndag! :D <3

Din kompis kommer säkert att klara uppkörningen! :)

sv; biskvier är grymt gott! testa baka, det här receptet är enkelt :)

god morgon finaste! allt bra?

hur har dagen varit? :)

Sv: ja absolut :)

sv, allt är bara toppen med mig :D sj?



KRAM

ha en bra vecka:)

ha en bra dag

åh vad skoj för din kompis, hoppas det går bra :D



Var gärna med i tävlingarna på bloggen! Vinsterna är ett supersnyggt väggord från PaXluX.se och ett lyxigt chokladbud till nån du bryr dej om :) Kika gärna in!

cool bild ! :D

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

sv; jorå de är bra :) sj?

Sv: Tack dsm!

Du tar riktigt fina bilder :)

Kram!

Hej, snygg blogg. Allt bra med dig? :)

sv: haha okej, om du säger det så(A) Men ändå, det känns inte som vinter där. Aj det låter inte så kul du hehe, är klantig jag med så. Kan inte ens gå i en trappa utan att nästan ramla ner, eller så glider jag ner på foten ( FAN VAD ONT DET GÖR!) ♥

Vad duktig du är på att fixa med bilder :) Det har jag alltid varit imponerad på! Folk som kan sånt :)

hej allt bra ? :)

sv: varsegod :)

vad ha du för dej då :) ?

alltid lika tråkigt med måndag.... :(

sv: det är super bra! med dig då? :)

Vad gör du? (:

Alla hjärtans dag är snart här, och jag har den bästa presenten, till den du älskar!

Du kan designa ett eget smycke som är personligt och väldigt betydelsefullt.

Just nu gäller ett LOVE erbjudande, 2 smycken för 180kr.

www.iinaaass.blogg.se

Hej! Vad gör du?

Kram

- fin bild!

Fina bilder! :D allt bra idag? :)

ok collt! :D

fin bild :D

varsågod, allt bra ? =)

allt är bra med mej förutom att jag är sjuk haha(: <3

sv: varsegod sötnos :D

är inte du i skolan?

joo ganska bra men har ont i halsen så är hemma och vilar, emn imorn blir det skola! vad ittar du på då? :)

Sv; svarar på kommentarer (:

God dag! :D

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

Njah, sådär :)

Kunde vart bättre men jag överlever, själv? ;)

sv: okej, nej inte jag :p

sv: vad ska du göra efter skolan då? :)

Allt bra idag? <3

Härligt :D

sv; tack så mycket:)<3



allt bra idag då?

Har du sovit gott? :D

sv: okej :p

ingenting eftersom jag är sjuk -.-

Hade ju hjärnskakning nyligen och kan inte gå till skolan än :)

Sv: Hittar du på då ?

Fina :)

eller hur :D

Ja, samma här. :) Mår du bra idag då?

sv: tack =)

Jag med (:

sv. härligt (; jo det är helt okej (;

Tack så mycket <3

hehe aa ;D

Lust att vara med på dagens blogg? Anmäl dig här! :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-9.html

sv: tack ! :)

sv: hihi ja! =)

sv: hehe :) <3

Så skönt! :)

Det är bara bra här också. Så vad gör du för något? :)

tråkigt att läsa det där om att du halkade och slog dig "/

sv: hihi =)

Superkul att du är med på dagens blogg :D

sjukt kul:)

längtar sjukt mycket:)

Läser nyheterna :P

Vad ska du göra efter skolan då?

ja (;

snygg bild :)

sv; vad trevligt! jag ska till åre med skolan på onsdag ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback