mina tankar, min väg

Foto: Beatrice Jakobsson (jag) Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Kvällen tankar, gå din egen väg..

Jag är inte bättre än någon annan.
Jag har bara valt att gå min egna väg och göra saker på mitt sätt. Min tanke, mina åsikter, mina känslor är rätt för mig. Precis som dom är för dig!

Jag kommer alltid vara en person som gör saker på mitt sätt, som ser världen med mina egna ögon och går i mina egna skor. Jag kommer inte låta någon ta över min väg, ingen ska få komma in på den. Jag har en dröm och jag tänker följa den, jag skiter i vad folk tycker om mitt val. Men varför lägga ner energi på vad jag väljer och inte väljer? Folk som lägger ner tid på vilken väg jag ska gå eller du, dom kan göra något mycket bättre. Dom kan själv fundera om dom går rätt väg eller gör rätt val?

Kommentarer

sv: Roligt :)

Jag skulle också vilja ta med min systemkamera också men delar den med familjen och orkar inte ta med den till skolan hela tiden.

Det blir så mycket att bära!

vad gör du då?:D

SV: :D man ska gå sin egen väg!

Dagens bloggvinnare är utsedd , kolla om just du vann!

vad gör du? :D

lyssnar på musik, någon låt tips?:D

Allt bra med dej idag? :)

ja, verkligen!

vill tillbaka till skolan nu men får ju itne det så. :/

Skönt att höra. Jag mår också bra :)

Sv: Haft en bra dag?

Okej, antar att det är en massa :O

Ska du se på tv något ikväll??

sv; jodå, det borde du bli! kan sitta och olla igenom hela din blogg. ÄLSKAR dina bilder! :)

okej, va nice! :) jo jag har också haft en jätte bra dag!

detsamma :)

sv; Varsågod :).

men det blir nog bra det här.

SV: varsegod, okej vad förmat?

ser på sveriges värsta..

härligt :D

sv: nej så kan det vara, men tack !



bra skrivit :D vad har du för dröm? <3

Det låter ju super, med mig är allt också bra förutom att jag är svin trött idag men men!

SV: Härligt :)

Allt är bara fint med mej.



Vad har du för dej då? :)

ååååh vilken underbar bild!

vad händer i helgen då?:)

sv: nej, så kan det vara ibland. men tack !



bra skrivit, vad har du för dröm? :D

sv: Har precis ätit lunch och så :) Nu ska jag sticka till poolen, är på semester i Florida x) Avis? C:

oh, du har så fin blogg!



vilken frihets känsla bilden har ;D

Jag har ett litet hemma-spa just nu faktiskt :)

dudå?



kramar <3

Okej, jag vill också lära mig att fota ;)

usch...vill inte prata med mamma och pappa om det här nu men jag måste verkligen! :O

SVAR Supergott! ;)

tacktack!:D Bloggen krånglar lite :/

tack igen!<3

En sån människa är det många som borde lära sig att vara <3

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

Ja, jag ser lite på tv nu. :P

Vad ska du göra imorgon? :D

Vilken härlig header :)

Haft en bra dag? :)

sv: tack! :)

sv: Okej, jaa :)

Planer för helgen då? :)

sv: indeedz :D

hur ofta har du spakväll? kramar <3

jo med mej är det också bra :D



vilken söt fiskmås! om man nu en fiskmås kan va söt :)

sv: åh tack <3 nej men ska kolla mer sen :)

sv; jag har haft en braa dag! :D

fint skrivet :-)

Okej, har du ingen skola? :P



Jag ska iväg.

Gokväll

Du har så rätt i vad du säger

Svar; På en kompis blogg bara. Tänkte att det skulle vara en kul grej att göra :)

:P skönt med fredag i morgon?

sv: varsågod! :D

sv: vad för företag då? :D <3

sv. tack :D

fin blogg :) hoppas allt är bra med dig ?:)

Svar :D

Hur länge har du fota?

Tack raring! woaw vilken bild, där satte du den verkligen ;)<3

SV: vsg!



PUSS NATTO

snygg blogg :)

SV: Jag har haft det grymt!! Och du ? :) KRAMIS

Sv: ska nog träffa lite kompisar eller shoppa en sväng :)

Taack!

Vad tycker du om JFR smycken?? :P

sv:okej de är bra med mig mä:) vad ska du hitta på i helgen?

händer till helgen? :)

åh imorgon är det fredag.. vad ska du hitta på för roligt då?

Ärd et kul i skolan då?

Fin bild :)

sv: Vara med en kompis ;)

Åh vilken härlig bild! :)

du blev en av finalisterna!

Se nu till att skaffa in många röster :)

sv: Haha, okejj x)

Vad kul att du är med i min tävling, lycka till! :)

Förresten skulle du vilja rösta på mig här? http://design.sl.se/bidrag/207



KRAM

fin bild! :)

sv: Hihi lugnt sötan ;)<3

VÄL RUTET! Jag håller med varje ord.



sv: Okej :D En liten kuriosafråga bara; anser du att du påverkas av idealen som media lyfter fram?

hm...spännande dag detta blev! :O

Fin bild :)

Självklart ska man gå sin egen väg. Det är så man bli någon :)

SV: VErkligen :)

svar: jo, jag hade en jätte bra dag på praktiken idag _D

Åh, tack ska du ha - glad jag blir :)!

Man ska göra det man själv tycker känns rätt! :)

Fiin bild ! (:

Helt rätt (y)

Fin blogg :)<3

härlig bild! synd bara att den blev lite suddig :( men det är kanske för blogg.se's kvalité?

Riktigt fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback