mot stan och handla lite saker


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm.
(en bild från 2010)

Godmorgon, mina läsare och besökare.♥
Har ni sovit gott? Idag blir planerna att åka hem till Viktoria, eller senare ikväll. Och sen gå på stan med Emma nu, blir toppen. Så jag hinner inte sitta vid datan så mycket, måste nog fixa mig och sen springa ner på stan med Emma. Men vi hörs senare när jag kommer hem. (kanske blir ikväll)

Igår kväll blev det så att vi var med Emma och Farre, vi gjorde inte så mycket satt hemma och åt mackor och varm oboy, super mysigt. sen skulle vi kolla läget på en fest där viktoria var, där vara det bara problem.

Kommentarer

sv; haha nejje (A) det är jag ju inte ^^ men taaack! :D

sv: ja verkligen :D



söt bild <3

sv; Ja :(.

fin bild:)

- Okej!:)

Kanske rida:D

sv just vaknat :d<3

sovit gott ?

Hej! nu är vinnaren i dagens blogg utsedd, in och kika ifall just du vann! :) och om inte passa på att delta i dagens tävling så har du ännu en chans att vinna! :)



Kram!

/Jossies.se

bra det

Jaha okej :) Jag har också en systemkamera fast den heter NEX 5, har precis köpt den och jag är också nöjd med min (haha du kanske inte bryr dig men men) :D Kul att åka till stan :)

sv' samma typ :)

SVAR: varsegod! :D

sv: jodå det är väl bra med mig haha (:

Sv; Jadå! :D Hade du?



Fin bild!

sv : allt bra med dig idaG?

sv: varsegod och tack :d <3

- Ja!:D

Jag ska till Bosön lite senare om du vet vad det är :)

sv' händer idag då?:)

Det är toppen med mig! (:

händer idag förutom att du ska till stan?

Sv: Okej, jag börjar också på måndag! Jo det är bara bra :)

SVAR Tack :D

god morgon! allt bra?

SVAR: tack så jätte mycket! :)

Jag har nu dragit 10 finalister till Veckans Blogg. Gå in och rösta på vem du tycker ska bli veckans blogg hos mig :)



http://angelbynight.blogg.se/2011/january/10-finalister-for-veckans-blogg.html



Kram!

nu vet jag inte va vi snacka om längre..xD

Ah okej, men skitfin design! :)

sv jodå det gjorde jag :)<3

SV; jag har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :D

sv; haha ojoj! blandade ihop dom helt och hållet. Självklart menar jag Canon! Vilken model har du? :D

krAM!

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

Ha en bra dag ! :)

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

Hejsan. Har en tävling i bloggen där man kan vinna valfri produkt från 24. Kolla gärna in och delta! :) http://bymalin.webblogg.se/2011/january/tavling.html#comment

fin blogg du har sötnos!:)

sv; Ja :(.

Gomorron! :) Hoppas du hade en bra dag igår!

Vad har du för planer idag? ;D

Kraaam

Hoppas du får en fin lördag! (:

Joodå de är helt okej lite ledsen bara

sv; Jo tack, allt är bra sj då:)?

ska vi följa varandra via bloglovin?:)<3

sv. Ajjamensan :D

fina foton och härlig blogg!

vinnarna av dagens blogg är nu uppe, det kanske var just du som vann ;) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html

sv. Trevlans ;D

allt bra? :)

sv:Jaaa tack! :)

Det låter ju toppelitopp :)

Jaaa, det kan jag lova dig att vi hade - skratta i stort sätt hela tiden haha :D



Hoppas du får en fin lördag!

snygg bild!

jag ska ha besök

Hej! Nu är vinnaren uppe på "Gissa vad". Kolla om du vann! Om inte kan du fortfarande vara med i min "Veckans blogg" Lycka till ! :) Kram

sv: tack desamma :)



Vad gott med oboy..det var länge sen :P

sv: allt bra idag då? :)

SV: Vilken färg? :)

fin bild :D

Lördag äntligen visst är det härligt :)?

Hur har din dag varit ? kram :)

Allt bra idag ?=)

sv: japp :P

allt bra? :)

Fint foto, i vilken program gjorde du så att det är helt vitt runt omkring? :)

Fin blogg, gillar bilderna i headern =)

jag älskar din header tjejen, riktigt fin faktiskt. =)

sötnos :)<3

haha jodu det var bra ;)

va snygg du är :D

allt bra? :)

okej, inte så mycket :)

ja jag såg på let's dance :)

Ha en fin kväll :)

sv: hehe japp vet du nå bra ställe me billiga ojbektiv o köpa(:?

Såå snygg :D

Ihihi ja:)

Okej trevligt!

Snart börjar skola och jobb igen och då är det schysst att ha nyrakade ben, right :)?

Jag har hittat världens bästa rakhyvel som heter Intution från http://www.efi.se

Har du hört talas om den :)?



KRAM - http://lindshe.blogg.se -

sv: haha nej verkligen inte :D

Fin bild på dej:D

Hoppas du hittar något kul! :D

hej!

Var med i dagens blogg och ha chansen att ta del av våra 250 läsare!



http://twinblogg.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

sötnos är allt bra? D

jätte fin bild på dig! :D <3

Tagigt det lugnt, allt bra med dig då?

sv: har nyss lagt upp ett inlägg om vilken systemkamera jag köpte idag! vad gör du själv? :)

haft en bra dag hittills :) ?

Var gärna med i veckans blogg ! :) kram

sv: hur är allt idag? :D

fin bild :D

nu lottar jag även ut bloggsvar invite. gå in på min blogg och följ reglerna, så är du med och tävlar. avsutas imorgon samtidigt som dagens blogg. alltså 20.00. lycka till :D

fin bild! jo tack, hade väl en bra fredag trots jobb till kl 20.00 :p

är bilden tagen i någon studio eller vart då ? :)

svar;

ja en playlist på spotify? :) hihi

sv; :)

haft en bra dag?



-fin bild <3

sv: var gärna med i min blogg & tävla om att bli veckans blogg! :')

SV: jaha okej, nej inte mycket alls :P

allt bra idag då?

Fin blogg! :)



STÄLL GÄRNA EN ELLER FLERA FRÅGOR PÅ MIN FRÅGESTUND! ♥

Jättefin blogg, hur äre med dig då? :)

å ja gillar din design!

jätte fina bilder,



skulle bli jätte glad om du tittade på mitt nyaste sångklipp och kanske slänger in en kommentar? du kan kommentera på bloggen med!

http://www.youtube.com/watch?v=eEEJH7QM2mA&feature=player_embedded

kram!

TACK<3 Är riktigt nöjd med min design nu. Ska nog ha den kvar länge.

Hehe vet ej hur jag ska förklara photoscape programmet:P

Ja, jag vill sova...men kan ej. Fustrerande.

jag sov toppen :)

okej, det va iaf bra :D

sv: jodå allt är bara bra med mig med:D

ha en trevlig kväll!

sv: Okej, kul :) Igår var jag och badade och klippte håret, idag var jag på boda borg :)

sv: sån är jag ;) vad har du för system till dina bilder?

nu är fototävlingen du varit med och röstat i över, kika in och se om den du röstade på blev den lyckliga vinnaren!:) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/january/och-vinnaren-ar.html#comment

najs bild! :D

Jätte fin blogg!(:

sv: Härligt att höra, jag mår också bra :)<3

Ja visst var det! :D

Hejsan!:)

nu är en fråga uppe i min blogg och skulle va väldigt snällt om du lämnar din åsikt.



tack i förväg och förlåt om du inte gillar reklam.

ha det bäst!(:

aw tack så hemskt mycket=) vilken fin bild på dig!

fin blogg:D

jag mår toppen ! gumsilumsan har du gillat min blogg på fb då? KRAM

Mysigt att bara slappa och äta mackor med någon:)

hihi aa :D

SV: Haft en brahelg ?

SV: Min helg har varit helt ok .. :)

Hittar du på idag då ?

shit vad söt du är asså! :D

söt du är!<3

bra bild

guud vafiin bild på dejj !:D

ååå vilken fin bild! ;) hur har du kunnat fått vit bakgrund? är det typ i en fotostudio? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback