mycket tankar men det fixar sig alltid


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag åkte jag och Elin in till Visby, super mysig stund med Elin på bussen. Sen träffade jag Emma och vi gick och åt eller jag åt bara en glass men ändå. Sen tog vi bussen hem till mig satt här hemma och mysade med min bror. Vi satt och pratade om allt då menar jag från A till Ö mycket inte min bror vet om mig som han fick reda på. Sen tog jag och Emma en sväng ut, det var med mysigt.

Jag och Emma hade mycket att prata om som min bror kanske inte vill veta. Det var super mysigt, mycket bra saker som jag fick prata med henne om. Vi kan verkligen inte sluta prata om vi redan börjar det finns så mycket att prata om. Jag älkar dig Emma, och det vet du och tack för en underbar kväll.

Vad har ni gjort ikväll?♥

Kommentarer

Vad härligt:) vilken fin bild:D

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

Hittade inget sånt i kameran =(

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

vilken fin bild :)!

Sv: Jag ska straxt göra mig i ordning sen gå och lägga mig! :) Vad gör du då? :D

Jaa, just det. Så kan man ju testa :D

Thanks!

skönt med helg snart?

sv: ojojoj! :D vad kul <3

ska snart äta äppelpaajjjj!<3

blåbär är goooaaree!<3

Sv: okej, händer imr då? :D

hejsan , grymt vacker blogg !



fråga gärna en fråga eller två på min frågestund ! :D

mysigt :)

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra onsdag? :)

Sv: pluggar fortfarande NO. Har gjort det enda sen klockan fyra och jag kan typ inget. Hahah (:

Haft en bra dag?

sv: nej ingenting speciellt, självdå?:)

SVAR; just nu gör jag igenting, dusjälv? :)

Hoppas du får en fortsatt bra kväll! :)

sv. Klart jag är med någon gång blir det förhoppningsvis jag som vinner ^^ Nä jag sitter och pluggar och ska göra mat snart sj? :)

det är fint med mig. vilken vacker bild!

hej , oj det vart nå fel på min blogg, så kommentera det du skrev :D



du , fråga gärna en fråga eller två på min frågestund ! :D



www.sssssofie.blogg.se

hej , oj det vart nå fel på min blogg, så kommentera det du skrev :D



du , fråga gärna en fråga eller två på min frågestund ! :D



www.sssssofie.blogg.se

fin bild :]<3

sv: jorå, det är bra!

Kram!

Vinnaren i kvällens blogg är nu utsedd, gå in och kika om det blev du! :D

Om inte, det kommer en ny chans imorgon :*

Tack! :)

sv: härligt!:)

haha det kan vara länge det:p<3

Sv: okej, samma! :)

sv :)

häy ! :'D



anmäl dej gärna till min veckans blogg tävling - http://mikaelizz.blogg.se/2011/january/sondag-veckans-blogg-1.html

självklart :D vad gör dudå?

kramar <3

jag kollar på tv och ska snart sova..själv då?

svar: najs, va göru? :D

tack!

snygg bild!

supersnygg bild :)

Sv. Okej (; jo jag har haft en rätt så bra dag. (:

har tränat! :)

Söööt bild!

Hej! Allt bra med dig? :D<3

svar: okej, deet låter ju super

svar: jag mumsar på godis och kollar på disney filmen Bolt :D

ja helt okej :) läcker bild!

gud vad fin bild :D

sv: Jo, Linnea, Minnah, Jay & Olle var här nere i Malmö i samband med idolturnen, men de har aldrig varit här med postkodlotteriet, haha!



Härlig stämning i bilden! :)

Du har en väldigt snygg stämpel på dina bilder, den som visar att det är din bild.



Har du gjort den själv? :)

ingen orsak :D va gör du?

sv; :P <3

Sv jo det är klart

Btw, Beatrice. Är lite lagom avis på dig som bor på Gotland. Sveriges mysigaste ställe utan tvekan! :D Vill dit i sommar igen! Men en fråga bara, hur är Visby och sådär på vintern? :)

Fin bild :)



Svar: Jag mår bara bra. Du med?

sv: Niiice :D

Ska du göra ngt kul i skolan då? ^^,

sv: Haha! :D Men det är inte dött på något sätt då? Visby i alla fall känns lite som en sommarstad? Men å andra sidan kanske det är för att det är "överdrivet" mycket folk på sommaren i och med stockholmsveckan osv. Jag lyckades pricka in att vara i Visby just den veckan förra året, haha! :)

älskar alla dina fina bilder

svar: ja, hihi

Åh man behöver bra vänner som man kan prata om allt med!

sv: HAHA, nästan så man skäms lite över sin "släkt", hehe. Jag kommer ju från Stockholm, men bor numera i Malmö dåra. :)



Åh, man skulle bo på Gotland alltså! Olle kommer dessutom därifrån ju... Ännu ett skäl, hehehe! :D

görs nudå? :D

Vackert.



Det låter ju toppen! Åh, förstår det för den luktar ju hur gått som helst hihi :D

Så vacker bild

kram

svara gärna på min frågestund på bloggen! :D http://soere.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

Vad händer till helgen? :)

hoppas att det har varit en bra dag!

jag har inte riktigt hunnit med bloggen alls idag. det har varit galet mycket att göra. Ska sova nu! natt natt!

Det är bra att prata ut med ngn om allt mellan jord och himmel skönt och mysigt! :)



PUSS NATTI

när har du ny sån där bloggtävling?:D

sv: Hihi ;)<3

Bara tagit det lugnt :p själv då? =) Besök gärna min blogg om du vill =)

Känns som visby är riktigt kallt denna årstid

Härligt med vänner man kan prata om allt med!

jag har bara varit hemma :)

åh hur fin bild :)

Sv: Jodå det är bara bra, sj? :) <3

Jättevacker bild! Nästan perfektion haha!

Fin bild :)

grymt fina bilder du tar!























Follow my on Bloglovin







Trackback