mycket tankar, under dagen..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på viktorias snygga ring, är helt kär i den.
(såg att flera blev kär i den, hon har fått den från sin syster och hon bor i london)

Hemma från skolan nu, idag hade vi lite genom gång vad som finns på kameran. Och sen tog vi lite bilder, utan blixt och andra saker. Blev rätt drygt efter ett tag, men iaf. Jag hade en super bra dag med Viktoria och Elin, just nu hade jag tänkt fixat några bilder som vi tog idag.

Måste också ta och berätta hur mycket jag hatar våran katt just nu, igår när jag skulle gå och lägga mig ska jag ta och ladda mobilen. Tror ni det gick? Nu har katten tagit sönder 5 av mina laddar sladdar, ska jag behöva köpa nya varje gång?

Hur har eran dag vart, på jobbet, hemma eller i skolan?

Kommentarer

sv: jajjamensan :P göru då?

ehmm jaaa:O så jag vet ej hur de kommer gå för mej:/

Snygg ring!

snygg ring ! gillas :D

snygg ring!

sv tack!

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

sv ritar :))<3

ska du göra ngt mys idag?

hej hur är det med dej ? :D

åh, fan va snygg ring! fråga henne vart den kommer ifrån :D

sjukt bra blogg !

jaaa de fick jag ! Man måste publicera sina kommentarer<3

vadå?:P<3

Sv: Mjo.. :)

Hitta på nå skojj i helgen ?

sv hihi du är kär i den o den i dig :o de står ju love på den xD<3

sv: Hihi ja ;)<3

Åh, gillar bilden! :D

Fin ring! :D Var är den ifrån?

ja men jag tror dem räknar på flera dagars kommentarer ?<3 så jag inte behöver börja om från 0 idag. Ja du fattar?<3

assså :) jag menar igår kommentera jag ej massa och fick massa kommentarer? så tror inte jag behöver göra lika mkt från mej idag kanske, imed de krävs mer än en dags arbete med att komma dit upp?<3

Min dag har varit bra! Har skrattat jättemycket även fast vi hade tråkiga lektioner :)

fiin blogg :)

sv ja :(<3

sv ahaa okej<33

jarrå :) sjdå ?:)

sv: allt bra? :D

göttans! :D

sv nja ja har inte varit i skolan varit sjuk<3

ser att du varit i skolan iaf<3 var de kul?<3

Vet:)

Snygg ring :)

sv: Tack! Visst är han ;D

Gud vilken fin ring!

Sv: Okej :)

sv tack<3

åh härligt<3

händer ikv då ?<3

sv va görs?

Vad bra blogg du har :)

sv inget speciellt <3

sv funderar<3

sv: haha ;D

hallå, vi får leka snart :( <33

jag tror inte jag hinner de :/ ?<3

sv lite allt möjligt :)<3

om 38 dagar så har vi sportlov här :)

svar yes!

javisst är den bra och glädjespridande!

- alexandra.

åh, vilken underbar ring!!

sv yes<3

såå. planer inför imorn ?<3

sv: jo, det är bara bra :)

SV: Vgd då?:)

japps<3 men nte för jag kommer lyckas:D

sv yes <3 hur länge har du haft din blogg?<3

den har vart förvånansvärt bra :) lite trött bara <3

Så himla fin ju :)!

sv imorn blire skola<3

jaha okej :)

Ja vem vet:D jag ska testa på att ha fler inlägg:D<3

japps:D har du många kommentarer att svara på?<3

sv; Ja, verkligen!!

ÅH VILL HA den ringen :o

sv: ja, det tycker jag verkligen <3

sv: Tack så hemskt mycket! :)

svar haha yup :)

händer i helgen då ?:)

Sv: jaa:D

Nu är dagens blogg uppe ! Om du inte vann har du en ny chans ! :D ♥

Sv: oki, nä ska se film med bruden nu :)!

SVAR förstår jag :)

sv: Jadå, det är bra :) Sj?

okej , bara jag som ligger fett mkt back då:/

:D

haha jop:O<3

Den ringen var ju riktigt snygg, så förstår att många gillar den! hehe :)

sv bloggat i tre år och denna blogg är 1 år om 2 dagar<3

vad gör du? :)

händer i kväll?

HAHHA NÄÄ LILLA VÄNNEN<3

ajja, vad gör du?<3

en sak, röker du?

sv ohyes :D<3

va görs?

Åh, den va ju superfin ju! Silver hade också varit snyggt :D

inte så mkt e sjuk

hehe<3



ja tyvärr rökar jag, ångrar de fett:(<3

SV: Oh tack! :) Shiit vilken fin blogg du har asså :D

sv funderar på vad nästa inlägg ska handla om<33

Men what to do:D?<3 hihi



åhhh villl träffa dej fisen

tack <3

sv ohja :)

jag vill komma upp igen xD<33



nähe okej :o<33

Ringen var sjukt snygg! Hoppas man kan hitta något liknande i Sverige!

:P

Hur långt tid tog de nu för dej att ta dej till sthlm?<3

sv: okej härligt:D jorå

sv ja :o<3

va gör du nurå? <3

sv: ja eller hur :D <3

mjaa, det börjar bli något av rummet ;)

Dagens blogg är vald, gå in och kolla om det var du som vann. Annars säg grattis till vinnaren kanske ?:D

haha jaaa:D

Gjort i dag förutom skolan?

bra rååå :D hänt idag?

Nja inte så mkt mest tagit det lungt varit ute en sväng

Samma tråkiga :(

sv samma<3

letar bara efter något vettigt<3

Japp:) snygg ring hon har!

sv; :).

finfin ring!

Hihi, skit fin blogg kolla gärna min o kommentera! <3

Snygg ring!

gillar bilden :D

riktig snygg ring ! :D

omg äälskar ringen! :d

fy vad snygg bild (: Kreativitet krävs och det har du, snygg design på bloggen med (:



snygg :)

sv: jadå de hade ja :)

btw trevlig helj :D ska du hitta på nå kul?

cool ring!:)

shit vad snygg! :D

svar: Åh, va roligt att du ställde massa frågor :) kommer du på mer så bara fråga på! kram..

Ja! Du råkar inte veta vart den är köpt?

Jätte fin ring :)

Händer idag då? :)

wow! underbar ring!

fin ring! :)

söt den var!

ha en fin fredag-kväll :)

kram på dig!

Ja:D



Snygg ring!

Riktigt snygg ring.

OOH! den ringen var jätte snygg ju, hade gärna velat ha en sådan :) ha en bra kväll

Såå cool bild!

Så snygg!

Så himla fin blogg :)

Fin ring :)



kika gärna in på min blogg med!



kram























Follow my on Bloglovin







Trackback