skype är allt för bra!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Bussen hem gick bra, somnade och blev lite rädd för jag vaknade just när jag skulle gå av bussen. Har ätit mat för ett tag sen, det var på tiden kanske. (har bara ätit mat idag, och det var inte mycket) Inte konstigt varför jag blev trött ett tag under dagen. Har just duschat och fixa, nu är det bara att plocka fram kläder och se på solsidan. Sen blir det nog att sova, ska bli sköönt!

Nu ringde just Emma på skype, och säger jag har skaffat skype. Jag är riktigt glad att hon äntligen skaffat det, nu lär jag mig henne skype hon är så glad. Och tack till alla som gillar min facebook sida, ni som vill göra det kan göra det längre ner i bloggen.

ska ni se solsidan?♥

Kommentarer

mm

Ohja :D

sv: men det var ju rätt nära ändå! Så du bor hos din bror på vardagarna och hos din pappa på helgerna?

hehe :D

Vad görs?

sv: okej, hehe :)

precis lagt upp ett inlägg

klart vi kan lära känna varandra :)

Ja såklart man ser på solsidan !

ja det ska ja :D

det är bra här också :) hur har din dag varit ?

haha kärlek till skypeeee! :)

Sv: härligt du! Söndagar är till för att ta det lungt (: Jag har nyss varit i San telmo på marknad.. ikväll blir det nog bio.. the tourist tror jag! hoppas den är bra bara! (:

sv; skype är bäst :D

sv eller hur! :)

mm

sv: okej :p

jag kollar på OTH !

sv; tack desamma! ;D

:P



Skönt med´skolan i morgon?

sv; Vsg :) har du problem med blogg.se som jag har? :S

adda mig på msn :)

[email protected]

Rösta på mig i denna tävling ; http://mcforrealzz.blogg.se/2011/january/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment & det betyder guld för mig omdu gör det <3

jag ska inte gå till skolan i morgon men på tisdag ska jag föröska gå till skolan

allt bra sötnos?

japp har mensvärk

ska du se på guldbaggen galan i morgon kväll?

sv: oki. det är tjorv nästan hela tiden för mig :S Me men. vad pysslar du med denna söndagskväll? :)

grymt fin bild!

Varför inte? jag har addat dig nu ialf :)

kram <3

Sv, så ska du rösta på mej ? ;))

sv det beror på det är samtidigt som familjen annorlunda som jag brukar se på

Snälla gilla min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=78065

hade betytt så mycket för mig!!!

sv; Såg den med, Solsidan är så jävla bra :D

vet inte riktigt hur det är... :/

skapade du facebook "organisation för företag" eller grupp? :D

ohja :D

jag såg :D

jag såg :D

händer i kväll?

Liker godt bloggen din, fortsett!! Pleier å følge med ;) Ta en titt på min, og se om den interesserer deg; www.ensjel.blogg.no

Hoppas du haft en bra helg! :)

KRAM

Hejsan, nu finns det en tävling (dagens blogg) på min blogg!

VINN ATT BLI LÄNKAD I HELA 5 VECKOR!!

Ha det bra kram , gabriella. :)

sv; jag har tränat och lite sånt idag hehe :) självdå ?

ska nog sova snart. natt natt finaste!

sv; jag har tränat och lite sånt idag hehe :) självdå ?

Thanks gummsan! :)

sv: allt bra då? :)

hej snygging!

har du haft en bra helg? <3

:P

Sv; okej , men de skulle betyda sjukt mycket om du gjorde det , men du bestämmer ! ;))

vad händer ikväll då? :)

riktigt fin blogg och gillar din design =)

du har redan skrivit det sötnos, men tack igen! :)

du har redan skrivit det sötnos, men tack igen! :)

Sv; Jag med :)

Jag har bestämt mig för att börja titta på minst en film i veckan. Så vilken film tycker du man ska ha sett?:D Tacksam för svar^^

http://liborius.blogg.se/2011/january/jag-vill-ha-filmtips.html#comment

när ska du sova då? :)

Toppen blogg!

densamma här!: )

sv så lite så! :)

densamma här!: )

densamma här!: )

ÅHJA! solsidan är så satans kul! :D haha

solsidan är skoj (: kollade du med`?



svar: vad härligt att höra! (:

sV; ska sova haha! :) vad händer i veckan?

Börjat blogga igen !

kolla gärna !

Följer du min följer jag din :D

vgd?

sv: det är bara bra med mej :d

vad har du gjort idag då ? :)

tack :) hur mår du annars i dag ? :)

skype is the shit! ;9

snygg bild ;)

Digital Makeover...



Vad trevligt att så många verkar vilja vara med



I morgon kör jag igång tävlingen och jag kommer skriva ut tävlingsreglerna då så håll utkik!

Vinnaren utses i slutet av veckan och jag kommer köra detta varje vecka så va inte ledsen om du missar första gången, då kan du vara med nästa vecka



Vinnaren publiceras i min blogg med sin bild och även länk till deras blogg



Live it- feel it - rokkit

älskar att skype finns :D



PUSS

Yepp jag såg på Solsidan, så kul!

haft en bra helg? =)

sv; okej, händer i morgon?

sv :)

något planerat för imorn? <3

fin blogg !

och jag är den enda som varken har skypat eller gillar solsidan verkar det som ^^

sv; åh tack så mycket!



JAA ÄLSKA SOLSIDAN <3

Absolut, solsidan är ett måste!

sv; inget speciellt :)

oj vilka fina bilder du tar :) hur äre med dig? :D

sv, vad gör du då? :)

Hoppas du har haft en bra helg=)

allt bra? :)

Skype är så himla bra! =)



Fin bild också! =)

pratar alla från gotland som Babben? tacksam för svar. Mvh/Christoffer

Skype är allt bra minsann! :D

JODÅ JAG MÅR BARA BRA :)

Hej fin blogg!! :)

Kika gärna in på min nya blogg :D

vad heter du på skype då:D

Verkligen jättefina bilder!

fin blogg =)























Follow my on Bloglovin







Trackback