snart helg!


Två bilder på mig och Elin, som är tagna i onsdags ♥

Godmorgon, mina söta läsare och besökare ♥
har ni sovit gott? Idag är det fredag, vad betyder det? Det betyder att det är helg, ska bli sååå skönt. Inga planer för kvällen, men kanske bli mys helg och det kan vara super skönt! Idag i skolan vet jag inte vad vi ska hitta på, men det mäker jag när jag kommer till skolan.

Annars i helgen händer inte så mycket, kanske se fotboll och vara med Emma. Det är iaf bestämt att vi ska vara på lördag, mys! Nej nu ska jag fixa mig och lite sen ska jag dra ut till bussen, måste se till att äta frukost.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Svar: okej du är jätte duktig iaf!! :P

söta bilder :)

SV: Ja det har jag, detsamma sötnos! :D

sv: sant :)

allt bra?

SV: Ja absolut :)

hitta på idag då ?

Visst är det härligt med fredag och snart helg! :)

Fina bilder... =0P



Allt väl med dig idag?

Allt bra idag?

sv: japp:D händer idag?

vara med kompisar! (:

vad hittar du på nu då?

Händer det nått speciellt idag söta du ? :)

Sjutk söta bilder :)

Bara bra:) Händer idag?:)

Vara i skolan och sedan hem och vara med familjen:)

Godmorgon sweetie =)

Nu har jag utsett tre vinnare av dagens blogg :)

kom in och kolla om du vann ;)



Kom gärna in och tävla om en bloggsvar invite =)

kramiz<33

Jag har ju redan röstat på dig :)

söta bilder :)

Händer idag?

kram

sv: tack så mycket. vad händer i dag då? super najs med helg ju!:D

God morgon!



Allt bra idag??

sv: Mja, jag vet inte. tar den som den kommer. Kanske tar mig en sväng förbi IKEA för att hitta nått spännande. hehe



Guja, internet funkar helt okej på morgonen men på kvällen är det helt hopplöst. Man kan få vänta på att öppna en hemsida på 20 minuter. det är inte okej! :(

Är ledig idag, så det blir extra lång helg, hur skönt som helst½!

Härligt det :) Samma här. Vad gör du? :D

app :) är det bra med dig annars?

Vad arbetar du med? :P

Jag ska iväg om en stund.

sv: Åh, vad är det du vill ha från IKEA då? :)

Hoppas du får en bra dag :)

sv; :).

God morgon sötnos!

allt bra?

Har kommit på en positiv sak med att vara sjukskriven. FAN VA JAG FÅR SOVA! :D Det är dock det ända jag kan komma på.. :/

Mm:)

vad gör du? (:

sv; Allt bra idag :)?

Wiii äntligen fredag!! :)

Känns att det blir en bra dag :P

:)

sv, Härligt! Det är bra här med :).

Varför gör du en sån? :P

tack så mkt :)! desamma!

Sv: hade bara tänkt att vara hemma och städa, men nu måste jag åka och jobba lite på Cafét. =)

Ååå, det är så skönt med fredag!! Hoppas du kommer på något riktigt skoj att göra över helgen :)

sv; Ja :D:

Okej :)

När slutar du idag??

Händer i helgen ? =)

Då får du ha de så bra

Vad veckan springer fort fram

kram

vet inte riktigt....nervös över vårdcentralbesöket och fått veta att de plocka bort mig HELT från vårshowen...de VET att jag vill komma tillbaka tills dess för att kunna vaara med...!

allt bra idag :) ?

supeeersöta bilder ovan! :D

du passar i dedär glajjorna!

Ha en fortsatte trevlig dag:)

love your blog!

fina bilder :)

Gillar du sushi? D:

Svar: Okej, jag är 21 :) Hur mår du idag då? :)

sv absolut har långledigt nu har studierdag på måndag

sv: åh va härligt! :)



coola bilder! :D

Sv: ingen orsak! ^^

ge mig helg också ;) älskar helg! vad händer i helgen då? (:

Besök gärna min blogg och kommentera <3

vilka fina bilder :D

ja :D hoppas du får en bra fredagskväll!























Follow my on Bloglovin







Trackback