stunder man saknar

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Godkväll, mina underbara läsare och besökare ♥ Sitter med Elin och har just ätit mat och tänkte ta och spela in lite video. Kanske kommer ut på bloggen vem vet, men jag vene får se. Annars idag har vi bara sittat vid datan och kollat och fixat lite. Inte alls gjort så mycket idag. Men snart händer lite roliga saker.

För ett år sen hände något jag aldrig hade tänkt mig skulle hända, men det gjort det iaf. (vill ni se, får ni gå tillbaka i min blogg ett år) Annars är det ingen speciell dag, Har bokat upp med mamma att jag ska fika med henne på torsdag för hon fyller år mys.

Har ni haft en bra dag?♥

Kommentarer

Sv: härligt!

Jo da! allt är fint här, hur är det med dig??

TACK :D<3

sv: jadå allt bra:) tack!

okej :)

min vecka ser inte ut att bli så speciell, mest skola bara, men jag ska försöka hitta på nåt kul till helgen :D

Anmäl dig till veckans blogg tävling!



---> http://thinkpiink.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

fin blogg! :)

Sv: Okej!

Vad hittade ni på för roligt då? :)

söt bild !

sv: jodå trots förkylningen så rullar allt på;)

sj då?:)

Det är toppen. :D Händer ikväll?

sv: allting är bara bra! :) själv? <3



tack så mycket! du tar grymma bilder tjejen! :D

sv: allting är bara bra! :) själv? <3



tack så mycket! du tar grymma bilder tjejen! :D

sv; yes allt är bra med mig, självdå?:]<3

heh vi kommer aldrig sluta puffa varandra på fb(aa)

Hoppas ni har det bra :)

jag e jätte dålig på de här , var har du gjort din?

super fin!

Härligt att du ville vara med i min "dagens blogg" :> drar en vinnare ikväll, så håll utkik!

varsågod;D

fin bild !:)

sv: jodå, det är bra! :D sjdå? ^^

<3

SVAR; Ja :)

kul att jag får vara med :)

sv: guld :) nja inge vidare.. <3

Nu är dagens blogg avslutad, så kolla in och se om det var du ;)

Om inte så har du en ny chans i samma inlägg!

Kram /Hannalovisasol

Nu är dagens blogg avslutad, så kolla in och se om det var du ;)

Om inte så har du en ny chans i samma inlägg!

Kram /Hannalovisasol

Sv: ah typ plugga :)

sv: tackar tackar!

fint foto btw :)

Hihi lugnt hörrö :D

sv; åh vad söt du är då tjejen! :-)



vad går du för linje btw? :)

jaadå! haft en bra kväll? :p

Vad roligt att du kollad på min blogg :) tycker att blogg är jätte fin. Jo det är bra med mig , hur är det själv :) tackar som frågar ! <3

ja , har haft en jätte bra dag! :)

sv ska snart sova<3

sv: Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe på bloggen gullet :)<3

Allt är bra här, själv då? :)<3

Åh va söt <333

sv: okej, ska sova :P

haft en bra tisdag? :)

Du är as fin ! :)

tack så mycket :D

Mm :)

Hur håller du dig på topplistan? Dum fråga kasnke ;)

Mjo

vad mysigt, blev ju nyfiken så kollade i ditt arkiv, men det var ju inget bra som hände :((



PUSS NATTI

Godnatt och sov så gott :) hoppas du får en jättebra dag imorrn!! :D

åhå men häärligt! Jo de ha ja oxå <3

Angående tävlingen kommer det att stå på din blogg vilka som har blivit "dagens blogg " ? (:

Aa höh :D

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det ny chans redan nu, var gärna med igen! :)

kram

okej :/ Men det blir ju bara så ibland xd

Sov gott nu gumman:)

Vad görs?

Fin! :)

jaaa :)

svar okej nja har precis skrivit ett inlägg tycker det är segt med uppdateringar här tog en tid innan detta inläget som jag skrev kom upp. Ska snart sova med

sv: Härligt att höra! :D<3

HIhi ja :D godnatt :)

sv: okej, sounds good :D

följa varandra på bloglovin? : )

I morgon är det redan onsdag :) hädnert då?

Tänkte gå och lägga mig nu men ville kolla in och säga god natt först! :)

Sööt du är :)

Sv: Härligt!!

Vad händer för dig idag?

Väldigt vacker bild! ha en fin dag

mysig halsduk :D

hihi:)

fin du är (:

sv: Jodå, det är helt okej med mig, lite trött men äeh! :) dusjälv? ;D

vad gör du? :)

vacker :)

söt bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback