trött, men det får gå!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kom hem från skolan för ett tag, inte gjort något alls i skolan det blev bara så att man inte kommer på någon bra idé och då blir inte mycket gjort i skolan heller. Men hoppas det blir lite bättre imorgon iaf, har just vart ute och tagit lite kort. Super mysigt, ni får se några bilder sen.. Jag är jätte trött just nu, när jag åker bussen från skolan hem så måste jag bytta buss en gång något som är jobbigt. För jag lyckas alltid somna på bussen, för det är så skönt. Men det gäller bara att hålla sig vaken annars kommer jag inte hem. Tur att jag hinner vakna innan jag ska hoppa av, men nästa gång kanske jag inte har tur. ILLA!

Den här bilden är tagen idag, eller kanske bara för fem minuter sen.
Har ni haft en bra start på veckan?

Kommentarer

ja då det är bra själv då?!:)

veckan började riktigt bra för min del :) Vaknade innan klockan ringde utan att vara ett dugg trött.

Fin blogg!

Sköönt :d jodå!! va gör du?

sv: japp:) är det bra själv då?



haha jao!

- det var ju super :}

allt bra idag :)?

så fin bild på dig!

Söting :)

wie:D <3

SVAR; Haha god eftermiddag :)

Inte mycket :P händer sen? <3

sv: Men det låter skönt att vara ledig på onsdagar! :)



be någon göra det åt dig då? =)

sv: Det har varit bra hittills.

Det har ju bara gått 17 dagar men ändå ;)

Vart på Gotland bor du? Jag brukar vara där på somrarna :D

sv, åh tack va snäll du är! :)

jag vill också kunna fota så bra som du! jag har precis köpt en ny kamera, men kan verkligen inte fota bra! ;)

va fin bild på dig! (:

Har du inte tips vad jag kan förbättra med min blogg ?:D Ska iaf försöka få ut , outfit bilder varje dag :D

Men kasnke något mer:D ?<3

SV; Okej, här med ;)

- ja super :D

jaa, :D Ska försöka få in en varje dag:D<3

haha men jag går med på tre veckor också ;) haha okejs braj u :D

Varsegod!=) Och tack så mycket kära du!

SV; Jopp:)

SVAR; Jo min dag var helt okej, din då? :)

sv: trevligt :)

åh tackar, nu gjorde du mig riktigt glad!:-)

jaa, önksar jag hade mkt tid med bloggen, som jag hade innan :D

sv; du äger på photoshop!

sv: Ja :) Okej

Lite utanför Slite :)

Jag tror att jag vet vart Hemse ligger men är inte säker ^^

Är det fint där? Brukar inte vara på Gotland så ofta på vintern dock men föredrar ändå sommaren :D

sv, jaha! har du? de är inte illa! :)

jag får hoppas att jag gör de, kan ju alltid försöka ;)

så fin bild :)

SVAR; Tack :D

jag har haft en ganska okej start på veckan :)

så himla fin blogg

sv: Haha ja det är klart :)

Gillar du att fixa med bilder osv i Photoshop?

Vilket Photoshop använder du dig av?

Jag gillar bilden :D mys

Vilken fin blogg du har. Fina bilder. Vill du kolla in min blogg ? :)

nej sådör :) pluggar no -_- sj?

sv; det är bara bra här! :D vad har du gjort idag då ?

Vad skulle du vilja ha som pris i en blogg-tävling, smycken, smink, parfym, presentkort, bodylotions? Nu håller jag på att bestämma vad jag ska ha som pris i min tävling (om det blir av), komentera vad just DU vill ha som pris, vem vet det kanske blir det! :)



Men iaf Gjort idag då? :)

Nu är tävlingen du deltagit i slut, kolla om det vart du som vann, puss!

Ja, jag kollade! :)

Hihi :D händer sen? ;D

japp allt e bara bra hära sjdå?

tack du:)

så söt bild! :D



sv: bra :)<3

sv: Okej :)

Jag använder det ganska mycket, har dåligt tålamod så det försör lite haha :D

fin!:)

Söt du är på bilden!

sv; jo, samma.. ska nog även plugga snart! :)<3

Ahaa okej hehe :P vad ska du söka för jobb? :D

händer idag då :) ?

Fin bild :) Hur e det med dig idag? :)

de bra :D händer ikväll då

yess (:

Ha en fin kväll! :)

Vilken söt bild :))

kram

sv: tack och detsamma! :)



Var gärna med i dagens blogg om du känner för det :)

Hehe okej :P

SVAR: Ja, man blir ju det.

Tack! Din är superfin också ;)

SÖtan!

det har vi! Dock har jag match imorgon, kmr hem typ halv tolv och börjar 8 på onsdag.. det är däremot mindre kul.. ;)

sv: Aa :P <3

Hur har din dag varit?

sv: härligt! :) nja sdär..

jaa, jag ska duscha senare efter det såska jag kolla på en film

Tak detsamma du, gillar bilden!

SVAR: Det är så himla fint när det är de där bilderna där längst ner. Så när man ska kommentera är dom liksom där. Superfint! :)

hehe (: <3

SÖÖÖT!!! :D <3

Fin blogg :)

Jag somnar :P

jaa:D <3

Fina örhängen :D

Haft fullt upp hela dagen men ja jag har haft en bra dag :)

ja det är fint, själv? :D

sv: strul med pojkvännen :(

Ja, jo. Det var dom jag menade. (:

hur många läsare har du per dag? (:

sv; :D<3

absolut! :)

sv: hihi :D åh vilken söt bild :D

Fin blogg! Har du haft en bra dag?

vgd?

hejhej vilket fint fotoblogg, jag har frågestund just nu men kom in och besök mig, fråga mig vad du vill <3.

sötis :)

svar: Haha ja det klart. Jag håller också på med körkortet! :)

Tack!

sv: Jo, den har varit bra.

Skolan började ju på riktigt idag så det känns väll sådär men annars bra :D

SV; tack för din röst! :)

hur är det?

fin blogg!! alla kan GÅ IN HÄR OCH SKRIVA EN KOMMENTAR OM VILKA PROVA-PÅ VIDEOS VI SKA GÖRA

nja bara sådant pms humör tror jag :) så det svänger lite :P Hittar du på då?

Jättefin blogg :)

sv Jo allt är bra med mig också! :)

tycker jag med :)

najs ;)

satsar du med att kma långt med bloggen? <3

sv: massa problem :( han vet inte hur han känner längre osv..



tack :) <3

sv: Yes! Det ska jag säga. :D



Åh, blir inte lite avis på att du såg Olle här om dagen... :o

sv: var inget:) vad görs?

okej :) ne ja har precis tränat så jag jobbar på att komma in i duschen:P

Hehehe :P

Vad gör du? :D

sv: Super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till!

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

sv: Tack. Några av mina lyckade bilder på System kameran ^^ haha ne men med system kameran blir det bra bilder, dock blir det sämre med den "lilla kameran"

sv. Taaack, du oxå! :D

va gör du?

jag har haft en bra start på veckan! :)<3

Har haft en plågsam dag ..

nja inte så mkt musik och msn

Varsågod sötis :D <3

Klickade in på din blogg. Superfina bilder tar du! Hugs.

Du verkar som en jätte gullig tjej, och jag läser din blogg hela tiden! Kolla gärna in min :) <33



Kram!

ja det gör jag (: <3

det ska jag göra haha :D<3

sv: hahah okej (;

Supersöt bild <3

SVAR; Inga problem :)

Samma :P väntar på mat haha

SV: det är bra med mig med :)

Tänk att man bara gått lite mer än en vecka i skola och redan är trött :o.

svar: aha, då fattar jag :)

fin!



vad har du för dig ikväll?

Hej :D

Fast det blir ingen mat ändå haha xD

Hoppas du blir lite piggare sedan ;)

SVAR heltokej:D

Dina ögon är sjuukt snygga!

hihi (:

sv: varsågod (:

vad gör du? :D

sv: Haha sant ;)

Men jag tar inte med mig kameran överallt så det blir inte så mycket bilder :(

Fast inte när man är proppmätt xD

Hihi ja ^^. Men det är tungt x).

Tack :D.

:D

Allt bra med dig idag ?

SVAR; Hehe :D

sv: jo allt e bra :) sjdå?<3

sv: Jag håller på att laga middag :)

Ikväll blir det måndagsmys med min underbara sambo <3

jaaa:D Får hoppas det blir bättre:D

Jätte bra ! :)<3

Hejsam! Fin blogg. Kicka gärna in och var med i veckan blogg som pågår nu! :) Annars önskar jag dig en forsatt bra kväll! Kram



Länk: http://taas.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-1.html#comment

Yes, så kan det vara :}.

Vad ska du hitta på ikv då?

sv. jag tittade nyss klart på Vänner :)<3

sv: tack :) oki går det brA?

vad bra !, gör du då?

sv: haha det är så för mig med!

Har ju mobil kameran men det blir ju mycket bättre med en annan kamera.

Sen vill nästan ingen av mina vänner ställa upp på bild så det är väll därför som jag tar med den så ofta :/

sv: okej (; jag ska no plugga lite snart, men nu svarar jag på kommentarer (:<3

Haft en bra dag? (;

kolla på tvn och slappa bara :)

sv. haha ja :))

va händer imorgon?

fin bild:)

jag gör typ samma :)

sv: Jo men precis.

Det är lite tråkigt :(

Fast har ju några som kan vara med på bild, fast dom träffar jag nästan aldrig haha ^^

Har en speciell som är min "bästa modell" haha ne men han är jätte bra som modell, tyvärr träffar jag aldrig honom :o

jao :) är du bra på header?

yes, vad har du gjort idag ?

haha okej x)

sv: ja satt.. "/ <3

samma hihi ! <3

haha nej ni då ?

jag har haft en riktigt dålig start på min vecka... no provet idag gillades inte ;)

gud så fina ögon!

ska sova efter det program jag väntar på. det blir sköööönt! :P

sv, ehhe oki :) jobbar en timme till, sedan blir att åka och handla och hem och börja fixa mat :P























Follow my on Bloglovin







Trackback