tusen tack!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild som är tagen idag, tusen tack för en julklapp.

Igår när jag kom hem till Johannes och Kristina så kollade jag på mitt bord och där hittade jag en julklapp. Tack så jätte mycket, julklappar är aldrig försent eller jo kanske i sommar men ändå!

Nu ska jag börja dra mig ner till stan till Elin, vi ska ta kort så ni får se bilderna sen och det kommer bli super bra känner jag. Sen tänkte jag ta och säga glöm inte dagens fråga som kommer ut runt fem tiden, jag skriver så snabbt jag kommer hem men det blir nog ikväll. ha en bra dag alla mina söta läsare och besökare ♥

Glöm inte dagens fråga vid fem.

Kommentarer

ska dansa också tydligen. :P

Sv: Vi ska ha barnkalas :D

Hej, ta chansen att bli veckan blogg. Det ända du behöver göra är att anmäla dig igenom att skriva "Jag är med". Det gör du här, http://majalindahllll.blogg.se/2011/january/entry-109276235.html#comment ! Mer information hittar du i inlägget . Lycka till! Kram :D

Sv: Japp :D♥

Hehe, Ja man kan ju hoppas. :D

sv; azm!

vara med sandra:)

jag med :)

JA DE GÖR VI<3

vad härligt att det är bra

va fin blogg:)



kika in i min och besvara på min fråga om jag skulle passa i lugg. skulle va riktig söt om du gjorde det puss och ha en bra dag:)<3

sv ja samma här<3

allt bra? =)

nice med mer julklapp :D

sv:

hihi, kul att du tkr det :)

sv: Ja, inspiration till max :)

Snygg blogg! :)

Allt bra? ;D

åh, nice :D

Toppen med mig , vad gör du? :)

svar: yes, kolla din mail nu :D <3

Haha ja :D

Snyggsnyggsnygg design!

alltid bra med försenade julklappar!

Överraskningar är alltid välkomna!

Sv: Tack så mycket ! :D

hej! du använder ju en canon, har du använt andra kameror (typ nikon lr andra)? i så fall vilken tycker du är bäst, som du skulle rekommendera? :)

God dag!

härligt:D

Du tar så fina bilder :)



Allt bra med dig?

Härligt med p kort

hej :) hur är det idag?

Vad gör du? ^^

Klicka in på min blogg och shoppa massa märkes kläder, knappt använda till super billiga priser!



http://justanja.blogg.se/category/klader-ur-min-garderob.html



Har även e frågestund nu på bloggen så passa på att fråga då jag avslutar den idag vid midnatt! :)

Den som ställer den mest kreativa frågan enligt mig vinner en länk till sin blogg på min! :)



/Anja

speciella planer för idag? :)

SV: Åh tack så mycket! :)

Sv: inte mkt.. bara vara hemma och ta det lugnt.

Kul!

Vad ska du shoppa? :P

sv: jo det är bra :)

hänt idag ?

Kult! :-)

svar: yes :D

hejsan, vilken fin blogg du ha!

Allt bra idag? Kram ( :

Sv: Tack snälla :)

sv: Hihi ;)<3

Hej händer:)??

fin header!

svar: hur länge har du bloggat ? (A)

Okej :)

Ska hem till mina föräldrar och käka tacos och sedan blir det fruktsallad i efterrätt :)



Hoppas att ni kommer att få det roligt idag du och elin :)

super söt blogg

Så fin blogg du hade!:)

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

aw vad härligt, vad gör du då?

Kram!

Vad kul med presentkort :D

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

(detta är en meddelande som skickas till alla atomatiskt och om vi redan följer varandra så undvik frågan)

Vilken fin present! :D

Kul med presentkort :)

hejsan, fin blogg du har=) vill du att vi ska följa varandras bloggar, nt på bloglovin utan bara kolla på varandras blogga då och då, det vore kanske kul?:)



Komentera gärna min blogg, kramizz<3

hej allt bra? :)

Vad ska du göra imorrn då? Skola eller? (:<3

sv: Kul att du tycker det om svaren:D



vad kul!

sv: Gillar den också:) från gina tricot är ringen.

Eller hur!

Vi får se om jag får ryck att söka dit igen, hehe.

Det är bara bra, vad gör du ?

Kram

Sv:Vad gör du??

Så lite :)

Vad roligt! :D

tack!

Förlåt för sent svar!!!

Haft en bra helg? :D

haha ja :D

sv. yeiz :D

sv: härligt å höra :) min helg var jättebra :)

händer annars i veckan?<3

KRAMAR

sv: det är väldigt mkt :) ngt tips till att få många läsarE? <3

oj 2009 hihi :D

:P

vad roligt att du ville vara med i min tävling

Julen varar ju ända till påska sägs det ju!

tycker verkligen om dina bilder och dig och din design och hela din blogg! allt!

Yess super :D

Ha det så bra :)

sv: Mja, men nu är det fixat iaf :)



Vad bra julklapp, presentkort funkar alltid :)

datumet på julklappen är ju 2009 :o?

Hur mår du idag!? <33



PS: va tycker du om min nya design på blogggen!? <33

vilken fin blogg du har :)

skitsnygg blogg!

Skitfin blogg!

NAJS<3

svar: okej, det är länge :D jag har haft fler bloggar än den jag har nu men nån månad tror jag, hihi ;)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback