måndag, ny vecka!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Elin Sandelin
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Godmorgon mina underbara läsare och besökare♥
Har ni sovit gott? Idag är det måndag, en helt ny vecka och det betyder att det blir nya tag. I veckan händer inget alls, mest skola och på onsdag tandläkaren annars inget alls planerat. Nu ska jag ta och fixa mig och dra iväg till skolan, när jag kommer hem får ni se dagens blogg.

under dagen kan ni gärna gå med i min facebooks sida (tyckhär)
Vad ska ni göra i veckan? ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma.

Kommentarer

snygg blogg :)

Sv: Haft en bra helg ?

Godmorgon! allt bra med dig idag ? :)

Godmorgon! (:

hoppas att du får en härlig vecka! :)

Godmorgon :)

Sv: Jo då, helt ok. :)

Jag har soviit prima :D

nu skola... prov..



PUSS

jättefin blogg och riktigt bra bilder. hoppas du också får en bra dag:)

härlig bild!

sv: hräligt:) händer idag?

tänkte tipsa om en fototävling i bloggen:

http://randomabilder.blogg.se/2011/january/manadens-bild-januari.html#comment

om du är intresserad :)

ne usch, sov inte gott alls :( känns som jag bar sov 5 minuter eller nått. Sitter på jobbet nu men vill sova! :D



Sv: haha. desamma! :D

Godmorgon! :)

Hoppas du får en rolig dag i skolan!

Tack så mycket :D

SV; va bra :) jo de är bara bra med mig med, händer idag? :D

Mina planer i veckan finns i min blogg:)

Här händer inget speciellt i veckan förutom värdering av vårt hus och en begravning.

fin bild :)

sv: ja verkligen :)



Just nu sitter jag i kamerafunderingar. Jag ska köpa en ny - tycker du jag ska köpa en kompaktkamera eller systemkamera? Har du några erfarenheter?

sv: okidoki, jag sitter i skolan och ska snart ha prov ;p

Är det inte jobbigt att hur mycket man än ser fram mot helgen så följs den alltid av en splirrans ny vecka, gång på gång på gång? :P

GodmorgoN:)

sv' jag minns inte vad jag skrev (a)

godmorgon sweetie =)

sovit gott ?

kramiz<33

Vill du också ha hem gratis presentkort som alla storbloggare? Följ punkterna i det här inlägget - http://emelojsomg.blogg.se/2011/january/gratis-ar-gott.html , och du kan beställa ett presentkort IDAG!

Jo jag såg det det... =0) Och jag såg även att man kunde tolka det du skrivit på 2 olika sätt, haha. ;0)



Haft en bra helg?

Ha en bra dag :D

du har en jättefin header :)

i veckan ska jag bara gå i skolan, kolla serier på kvällen och umgås med familjen och pojkvännen :) vad har du för planer ? :)

Hejsan! kika in på min blogg och läs om min sjukdom!

sv, hehe ja :P tror jag tar en powernap på rasten sen ;)

sv: jaha:) jadu samma här, ska träna eller ntå!

Sv: hittar du på idag då ?

sv: åh tack :D hoppas allt är bra idag?

sv inte så mkt

TÄVLING - behöver ny header!

Hjälper ni mig genom att göra en bild

som jag kan använda en header

så får ni ju också synas här på bloggen!



Som pris ; får vinnarn länkning i menyn och i inlägg! <3

Vad gör du? :)

Tacktack:)

sv' visst ja. jo de går dåligt nu för tiden tycker jag :/

Taack:)<3

sv' för de går inte alls bra med besökarna, kommentarer och uppdatering :/<3

sv: tack :D

Hejsvejs :) hoppas du får en superbra måndag och en bra start på nya veckan!!!

frågestund på bloggen,

fråga vad som helst :)

sv: Skönt att höra =) jo allt är bra här med! vad gör du då?



jo då den har jag sett ;)

Godmorgon! Jag har sovit lite sisådär :/ Hur har du själv sovit? Händer idag då?

sv: okej vad har du för ämne då? :) jag sitter också i skolan och redigerar bilder ;)

sv: de bästa jag vet är att vara med min pojkvänn och att knäppa kort o vara med kompisar :)

tack, lägger t dig :) gillar din sida på facebook :D

Vad händer idag? :)

Sv: Ja samma här :)

men klart man gör det, gillar ju din blogg oh du e härlig oh snacka med också:)

Jo allt är toppen med mig! Hur har dagen varit?

kram på dig ;*

sv: va skoj :D vad gör ni då?

ingen fara :) går det bra med tandställningen?:)

sv: härligt! Nej, men det är så att här i Buenos Aires är det as-mycket trafik, 24/7.. man blir typ lite små galen på allt ljud.. heheh!



härligt med skolan, jag saknar det enormt! Jag vet faktiskt inte, ska nog upp på soltaket och sola snart :P

fin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback