canon är min bästa vän

helt klart, det bästa kameran som jag tycker om ♥

Har just ätit mat med Emma, vi åt tacos äntligen har vi ätat det som vi snackat om flera dagar. Nu har jag kollat i deras skolkatalog, det var riktigt roligt! Sen ikväll vet vi inte vad som händer ännu, men något roligt blir det. Får se när jag sätter mig vid datan igen, men det kanske får bli ikväll när jag kommer hem. Och imorgon ska jag besvara på en fråga, som kan vara intressant för er alla kanske. om jag lärt mig något sen ett år sen då det tog slut mellan dig och ditt ex.

och ännu en gång tack så grymt mycket, ni alla betyder mycket!

Kommentarer

Hej! Jag har tävling på bloggen nu! Vin en inbjudan till bloggsvar! Du har 6 chanser att vinna!

sv: ja, sj? :)

Sv: snöstorm är inte roligt alls :S fast det slutade sen på eftermiddagen :P

Vad hittar du på ikväll? :)

sv: verkligen :D:D

ok :)

nej jag ska inte göra något, jag har vart med en kompis =)

vad gör dudå? :D

sv: det är lugnt! :)<3

hej sweeti! har en udda & rolig "finn fem fel" -tävling igång på bloggen just nu, absolut värd att kolla in! :D

http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

sv: najs:D

har du gjort idag då ?

- vad roligt! jag träffade anais en stund sen har jag precis kommit hem typ för att ta det lugnt med familjen =)

Ha en underbar kväll!♥

Canon har varit min bästis i mer än två år tills nu när jag byter till nikon för att prova något nytt :)

Jag sitter och kollar på lets dance :D

Ingen orsak :-) jo tack, allt är fint med mig! hur är det själv?

sv. tur att man snart fyller år så man får äta av mammas smörgåstårta :D

låter som en bra bästa vän. :)

Det är bra med mig också! :)

sv haha ;d<3

görs? <3

sv: Japp :) Vad har du gjort idag? :)

Ja, canon är ett bra märke :) Har det själv på min systemkamera :)

akejs, jag kom precis hem. Ska nog se film och käka lite apelsin :D

sv: Hihi, hur mår du då? :)<3

Hoppas du haft en fin fredag :D

Okej :D Vad heter din kamera? Jag förstår att det är en canon :P men vad heter den?

Hoppas du har en kanon Fredag!

Ps- gillar u hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång.

Länk --> http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment Om inte så ber jag om ursäkt. KRAM

jadå det är bra :)

gott med tacos ! :-)

Canon is the shit! :D ♥

:) Hej!

jag kom hem för ett par dagar sen från Miami, dit min vinst från the Voice gick..

annars är det bra med mig, mycket med inlämningar och tentor..



hur är det med dig och vad ska du göra i helgen? :P

canon är min bästa vän också :D

Nu är vinnaren uppe av DAGENS BLOGG, kika in och kolla om det blev du! :)

Om inte ny chans imorgon!

i love alla systemkameror !

sv: yesbox ;)

Har skaffat mig en ny blogg nu.

Kolla gärna in den och kommentera!

xoxo

toxxie ♥

tyckte du om premiären om lets dance då? =) om du kollade förstås! ^^

sv: okej :D Nu har min alpresa påbörjats - verkligen spännande! Åker du utförsåkning?

gott med tacos<3

vad fotografer du med för kamera?:)

hello sweet! :D hur mår du?

så du skulle säga att man skulle spendera sina pengar på en nikon kamera? isf vilken model? :D Fin blogg du har! kram

allt bra ? :)

godnatt :)

tack så mycket och det har jag väl haft trots att den bestått av jobb :P har du haft en bra fredag?

sv; :).

Ja parfymen är helt underbar! :D



Har inte testat fota så mycket med canon.. men kör ju på nikon själv. :)

härliga foton du tar :)

följa varandra via bloglovin?

Jag vill köpa en systemkamera, vilka är den bästa budget canon du vet? :)

sv: jodå det är bara bra, ska inte klaga hehe :D

förresten, skulle du kunna rösta på mig i en fototävling, skulle betyda sjukt mycket och du får en länkning på bloggen - mer information finns på bloggen om du skulle vilja rösta :DD

Jaha det låter ju skit mysigt med bad:) helt rätt inställning där! ;) ohh ex..låter spännande. Haha nejdå(a)

Är med pojkvännen & ska se film. Själv:)?<3

Vad har du gjort ikväll? :)

Hoppas att du haft en bra kväll! :)

jag älskar också Canon, dom är bäst <3

sv: grodor är små och förtärliga ;)

Hej!

Idag ska jag till Växjö så jag har inte tillgång till någon data men vill du veta vad jag gör så kan du följa mig via twitter!:)

Sök på fotonavemma så kommer jag upp!:)

Hoppas du får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!:D

Kram

- Inte så mycket än bara varit i simningen;)

vad ska du göra idag då?:D

önskar jag var grym på att fotografera :)

Fin blogg :)

Canon är bäst! :D



Vad har du för dig idag då? :)

Jag har oxå en Canon EOS 500d :D Älskar din blogg! Vad ska du göra i helgen då? :D

fin blogg :)



jag har en canon eos 350d som jag har varit väldigt nöjd med, men nu funkar den inte så jag funderar på att köpa en nikon ;)



SV: kan inte du göra ett inlägg om din kamera och sånt och visa vad du använder dig utav när du fotograferar? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback