vi hörs ikväll, tråkigt men sant!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥
Inatt har jag sovit så grymt dåligt vaknade runt ni och hade super ont i magen. Men lyckades somna om ett tag, och nu mår jag bra. Nu hade jag tänkt att fixa mig efter som jag snart ska springa bort till bussen med hemma. dagens planer är att åka hem äta tårta med min familj. Och ingen data kommer åka med under hela dagen. När vi kommer tillbaka till stan blir det ishockey, nice. Sen när jag kommer hem runt nio om vi inte hittar på något efter kan vi höras.

så för min dag blir det ingen data, jag hör av mig ikväll. Tråkigt men sant.
hoppas ni får en bra dag!


00.39:
tjenna bloggen, jag är hemma sent och mitt internet dör typ hela tiden. min bror fixar det inatt, så jag skriver imorgon om min dag. men haft en super bra dag!!


Kommentarer

Följa varandras blogglovin?

Hej du

Ha då en underbar trevlig dag

the picture is great!!! and it is also great to be the way you want to be

sv: Same here! :D



Såg att du är på mest aktiva igen, keep up the good work! :D

samma här sötnos!:)

SV: Inte mkt.. dricker lite kaffe och kollar på tv.

Hoppas du får en bra dag!

godmorgon :d<3

Äter frukost!

sv; Ah, tack! Härligt, Jodå :) Kram

nu är vinnarna av dagens blogg uppe, kanske blev det du ;) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar.html

jag mår bra:D SJälv?

ååh tack förresten för läkningen

Härlig bild ;-)

fin blogg! :D

höhö, roligt att du tog min ide med bokeh bilden :D



Tack <3

nu har jag startat igång en tävling på min blogg så alla som vill kan gå in och anmäla sig:)!

Lajka din header! :3

sv: allt bra? :)

SV: okej hoppas du får världens bästa dag <3

Tjenixen på dig igen! Sovit gott?

jaha okej hihi :D

var med och tävla i dagens blogg. drar TRE vinnare ikväll när jag kommer hem :) kram !!! http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/vi-kor-pa-en-till-direkt.html

var med och tävla i dagens blogg. drar TRE vinnare ikväll när jag kommer hem :) kram !!! http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/vi-kor-pa-en-till-direkt.html

vad har du för planer idag?

hoppas du får en bra torsdag!

sv: varsegod :)

Hur mår du idag? :)

ha det så bra =)

Sv: vad bra! Snöstorm hos dej med?:)

Hihi sötnos:)

jag gillar bilden :D

snygg bild!

Fint foto!

Härlig blogg :)

Ha en bra dag.

Kram ♥

Vad bra att du mår bättre :) hoppas du får en bra dag :)

- härligt det är super:)

Jätte kul att du är med på listan igen! :D

du får ha så roligt på hockeyn! :)

cool bild

Halloj! Igår var jag och min kamrat hemma hos mamma och hade party ;)

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Tävla om att bli Dagens Blogg hos mig! :)

sv: okej :P

allt bra? :)

vad göru då:) ?

okej

Hoppas du får en bra dag :)

härlig bild, hur är det med dig idag då?:)

kram

Hoppas du får skoj hemma!

Vilken cool bild och vilken fin blogg =)

Ha en fin dag :)

svar: har redan läst det, läste din blogg det första jag gjorde i förmiddags ^^

du får ha en trevlig dag och hoppas det blir bättre med din mage.

Sjukt jobbigt att vakna med ont i magen

planer för idag? ♥

awwww du är för sööööt gumman !

tack för att du peppar mej de glädjer mej.

Men idag är de lite försent att börja försöka komma med på listan. Men imorgon FREDAG , då ska jag kämpa mig upp dot<3

Ball bild :)



sv: Ja, se 2012. Jag tyckte den var bra ^^

Snygg bild, älskar bokeh :)

hej! just nu kör jag dagens blogg hos mig! :) var gärna med!



/jossies.se

hej hej.

Ska vi följa varandra via bloglovin? ^^

nice pic!

Tack för den nya designen sötnos! :D ♥

Fin bild! :D



Åh älskar din header, så fin!! :)

KRAM!

diggar bilden (y)

varse :)

Fin blogg =)

vad gr du?

Hej:) Sjukt bra blogg!! Kolla in min och min kompis blogg också:) kommentera gärna

snyggt sötnos! :D

är hemma från min kompis nu. :) allt bra?

Fin bild :)



sv: Lugnt! :D

ha en bra dag!

Fin bild!

Hej!

Hoppas allt e bra med dig?:)

Själv mår jag bra förutom att jag e lite förkyld men de går nog över snart!:)

Ha det bra och sköt om dig!:)

Kram

Jag får alltid inspiration av alla fotobloggar. Tack för att ni finns! :-D

snygg bild.

skulle du tänka dig att klippa ut en bild åt mig? :)

Heej, snygg blogg :)

Snygg blogg!

shit vilken underbart fin bild ! (:

JÄTTEFIN HEADER!

Fin bild :)

snygg header :D

hatar att vara utan data. För databeroende tjej .. haha!



Vadå för hockey?! :)

SNUTTAN ! Ikväll kommer jag ej sitta vid datorn . Men imorgon kväll kommer jag de för ska bara va hemma för ska vara "fylle" chaufför hihi

SKA VI PLANERA DEJT DÅ HÄR PÅ BLOGGEN?<3

jobbigt att du sov dåligt!

hoppas du får en bra dag i alla fall :)

SV: Åh tack så mycket :D

Hej!

Rösta gärna på oss och hjälp oss att vinna http://finest.se/awards/site/



Http://finest.se/Tegeltija

Kram (:

Hej! Nu är det dags för veckans blogg, jag röstar fram 3 vinnare. Tävlingen pågår fram till Söndagen den 9/1 klockan 21.00. Lycka till!

inget typ, vart med en kompis! :)

allt bra idag?? :)

sv; jodå, det är bara bra med mig! :) vad gör du ?

sv: Hihi ja ;)<3

sv: det var verkligen speciellt och urgulligt:D

Hoppas du har en bra kväll!

-hihi, hur är det idag? =)

du får ha en skön kväll <3.

Jag trodde att jag var den ända som inte kunde sova igår..

Guud vilken fin blogg du har! Och vilka fina bilder du tar!:)



Är allt bra med dig då?



Kramar från freefallin.webblogg.se

sv: jag har gjort lite allt möjligt idag faktiskt! :P haha

Men hoppas du hade en bra dag med vännerna :)

fin blogg <3

hoppas det blev en lyckad dag :)

Gillar bilden, vad är det du fotat?

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

Hej, ska vi följa varan via bloglovin ? :)

grymt coola bilder, och häftig header.

Har du några tips på program där man kan redigera bilder ? :)

sv. aa:)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/torsdag-dagens-blogg.html#comment

Hejsan! Jag är med i tvspelswebs fototävling på facebook och jag skulle dö lite av lycka om du hade lust att rösta på min bild!

För att rösta så går du in på Tvspelswebs facebooksida och trycker på Gilla, sedan är det bara att kommentera min bild med "Jag röstar på denna". Min bild är nr 9. Skulle verkligen vara guld värt! :]



Direktlänk till min bild:

http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=177509202280102&set=a.177509092280113.42160.170310116333344

är det bättre med magen nu?



Hoppas du har haft en bra dag :)

Jätte snygg blogg du har !! :D

jag undrar, brukar du redigera dina bilder du lägger upp i bloggen ? :D

sv: så lite så :D

Vad gör du då ? :)

fin blogg :D

Nu har vi svarat på frågestunden kolla in och se på alla svar! :) http://olydiga.blogg.se/2010/december/fragestund-1.html#comment

så fina foton du tar :)

har dagens blogg tävling i min blogg!

var med i veckans blogg så kanske du får chansen att få mera läsare! :)

skulle vara jätte kul om du ville vara med,

kram<3

följa varandra via bloglovin? :)

Hej! :) Fin blogg du har!

Jag undrar hur du får bilden på din kamera i menyn att ändras när man har muspekaren över den?

Jag har prövat 3-4 olika metoder utan något resultat så vore tacksam om du vill dela med dig av hur du gjort :)

Hockey, kuul. Vilken match åkte du och se på? :)

hittade till din blogg! hoppas att du hittar till min :D

SV: snackar skype :) sjd? <3

Hejsan! :)

Skulle bli super glad om du ville vara med i DAGENS BLOGG hos mig!

kram kram

åååååh fin blogg och döööfina bilder ju! :D ska vi följa varandra via bloglovin? :D kram

Jag har en frågestund just nu, ställ gärna en fråga eller två så gör du min dag :) kram!

skönt att vara utan data ibland också! ; )

Var gärna med i vår tävling:

http://xnathalie.blogg.se/2011/january/utkast-jan-5-2011.html#comment



Och titta gärna in i min välfyllda bloppis! över 400 olika artiklar! :D --> http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ <--

Rösta på min fin fina son :)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38561

Rösta på min fin fina son :)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38561

hur är det?:)

http://smekizz.blogg.se

Jättefin bild du har tagit! Älskar ditt hår på bilderna också, superfint (:

vaknade precis ^^ hehe godmorgon

Fin bild:)

du får ha en bra dag då!

Såg att du hade gjort http://mallanbrallans.blogg.se/ design och jag frågade henne och du har gjort den gratis. kan du inte hjälpa mig med en header?

NÄÄÄ BEATRICE ! Nu får du banne mig logga in ..

Jag ska iväg idag men är hemma ikvälll. KAN VI SNACKA DÅ?<3

tack! :] :*

åh älskar såna här bilder. Haha seriöst när jag kollar din blogg så blir jag så sur på mig själv att jag sålde min systemkamera :C























Follow my on Bloglovin







Trackback