du blir en annan person i mina ögon


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag kom iväg fast jag inte hade en nyckel här i Visby och jag kom in utan nyckel också. Var och träffade klassen, vi var hemma hos våran lärare och fikade och pratade lite. Vi ska göra ett arbete under sommaren, men jag fattade knappt något. Jag gillar inte almedalsveckan och politik är inte min grej, jag tror jag kommer få gå i skolan den veckan alla andra är lediga, för om vi gör det här nu i sommar bli vi lediga ett tag mot julen som jag skrivit ett par gånger.

Nu ligger Emma och sover ett tag på min säng, måste komma ihåg att väcka henne snart också. Vet inte om jag ska följa med henne på jobbet nu eller om jag ska komma ner till henne senare. Lite ångest hur jag ska göra, men det fixar sig.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

sv: hehe så lite så :D

allt bra med dig? :)

oh så gott!

såfall ska ner på gf och köpa fett med godisremar

Härligt=)

Det är great.

sv:

jodå :)

Vad gott det såg ut!



Sv: Okej, är det fint väder hos dig? Kramar

fin bild :D

lungt :)

Åhh meloooooonas! :D

sv:

hehe :D

Sv: yes:)

Jaa :D har du testat gul vattenmelon?

varsågod :D

Nejee, det är vattenmelon fast gul :D

sv:

japp :D

Vad gör du då? =D

bra :D

Sv: Okej, samma här faktiskt super trist. Hoppas solen vill komma fram bakom molnen? Kram

ja :)

Okej :P jag åt det för nån vecka sen. Den var supergod. Sötare och mindre smulig än den röda :D

Gud vad sugen jag blev på melon! Ikväll ska jag packa :) Är allt bra?

mums!

åh, va mumsig bild! :D

tack för att du sa till sötnos! :)

aw tack :D

åh vad gott med melon !

oja :D

Åhh vad gott med vattenmelon! :)



SV: Okej, hoppas du blir nöjd med objektivet, det har nog blivit mitt favoritobjektiv iallafall :P

Svar: Hehe okej, själv har jag ju precis börjat ett nytt jobb som montör, så jag jobbar i en och en halv vecka till, och sen har jag betald semester i fyra veckor. Inte dumt :) Skulle du åka bort någonstans under sommaren? :) Kramar!

nog blev man sugen på melon när man såg bilden, haha! ;)

svar; några kompisar kommer hit :)

hur mår du idag?:)

Åh! Vilken himla fin blogg du har :D

sV: verkligen :)

haft en bra dag?

så härlig o go bild!:D

sv: Tack :)

sv: Allt bra? :D

Mumsig bild :)

Jätte fin bild :=)

Kolla gärna in min blogg läs några inlägg o kommentera nåt eller fråga något på blogrespnse, vem vet du kanske gillar min blogg? :)

Man vet ju aldrig...

Sv:

Med mig är det toppen!:)

Så lite så, ska också bli bättre på att svara.. Hihi

åh nu blir man ju inte alls sugen haha!

muuums :)

Det där såg riktigt gott ut!



Jag har precis spelat kort med mitt hjärta och nu kikar vi på teve , snart blir det glass och film !



Vad gör du?

Kram

svar; absolut! :)

ha en bra kväll ! :)

yes du hade rätt :)

sv: ja :)



har du haft en bra dag då?

Jag har jobbat, så har inga som helsta planer för kvällen tyvärr ;P Bara chilla :D själv?



Hoppas inte du har missat min tävling om att synas i min meny i en hel vecka: http://angelica.blogg.se/2011/july/bloggvinnaren-for-vecka-26.html

inga problem :D

hejsan, vad gör du ? :D

Sv; jodå det är bra :)



haft en bra dag ?

svar; jepp

Besök och kommentera gärna min blogg sötiii! :)

Puss

ska du göra i morgon?

härligt att höra! jomen de är fint med mig vettu :D

Jahärligt fin bild :)

Sv; jodå :)

sV: najs de :D!



jo min gårdag var super :)

Mums vad gott med vattenmelon! :D

mm det där ser gött ut =)

fin bild :D

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

Så gott! ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback