du vet att jag finns där, men inte nu längre


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Idag är det söndag och det är riktigt fint väder idag också, men jag mår inte 100% bra idag. Jag gillar inte när man är sjuk, känner att jag vill jobba imorgon men tror jag inte kommer klara av det eftersom jag är sjuk.

Jag har inte så mycket mer att säga, jag behöver vila och jag vet inte om jag orkar sitta vid datan om jag är sjuk. Men jag vill säga tack till alla som gillar min nya header, riktigt glad fast den är enkel. Här är iaf en bild för någon dag sen, nu ska jag kasta mig i sängen igen. Jag svara nog på alla 87 kommentarer imorgon när jag mår lite bättre.

Vad har ni för er denna dag?

Kommentarer

TEST!

Vad snygg head du har fått

härlig bild:D



blir att hänga med kompisar och campa själva lite:)

va med på fototävling ? :)

http://ebbalinneaa.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html#comment

Fin blogg, krya på dig :)

Hej!!!

kolla in vår youtube sida, UnitedGirlzz!!

Där finns våra nya danser, och kommer mera nästa vecka!!

Sprid gärna vår sida vidare till andra!

Kram!!

åhh så fin blogg du har :D

jag har varit ute o gått, haft min danskompis här o lite så..

Hej, fin blogg du har:D;D Kommentera gärna på våran blogg så ska vi försöka att kolla din blogg så ofta vi kan:D

härlig bild! :))

sv på din fråga: jag kom precis in från en mysig picknick i parken!

sv: häärligt! :D

gillar din nya header starkt!

var gärna med i dagens blogg!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-4.html#comment



ursäkta ifall du inte gillar dessa kommentarer! kram :)

fin blogg :D o fina bilder!

svar: hihi, hej på dig! Har varit borta i helgen, men nu är jag tillbaka.

Allt bra?

Galet härlig blogg!

- Fin bild!

Vilken fiin header!! :)

Jo det är bara bra!

sv: bara bra med mig självdå :)?

Hej! fin blogg :)

Vad gör du?

Har länkat dig nu på min blogg :) eftersom du svarade rätt på bloggaren. :)

att en statistik sjunker är inte så värst kul, så kika in här :)

http://marionnelly.blogg.se/

så är ni awesume (y)

Har ni glömt att jag har en blogg eller? Min statistik sjunker, besök mer!

http://julialilje.blogg.se/

Ni är über gulliga om ni gör det, kram!

har ridit :) sj?

Svar: Hehe okej. mitt favoritland är nog Grekland tror jag. Har varit på många olika ställen där, och gillat varenda ett :) Har du varit någonstans i Grekland någon gång? Kramar

Fototävling på min blogg! :D

vad tråkigt att du är sjuk :/ och så är det ju sommarlov och då är det mer tråkigt.

krya på dig! :)

grymt fin blogg! :)

svar; härligt :)

Skulle betyda guld för mig om du gick

in och röstade 5 stjärnigt på min klänning.

tusen tack!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=cDDvmbb1DxgQwTHmAMTcRXxwg2bpk1yC42vdQMRS9yiuFnUFznfE#Gallery



fin blogg förresten!

Härlig bild! själv är jag i italien :)

sv: Japp. :)



fin header!

- åh vad härlig bild!

fin blogg! :)

Ännu en ny blogg, men dom andra har det blivit något fel på. Så satsar på den här nu! :)

Sv; Okej, hoppas du hade det roligt :)

Sv; Okej, hoppas du hade det roligt :)

oo krya på dig!

sdv: najs de :D!



jo här är de bara fint sj då :)?



najs header :D!

Sv: fin header och fin bild!;) jag mår riktigt bra nu! Jag är inte sjuk längre!:D Kanske att du tagit över den?:( det får vi inte hoppas krya på dig så blir du säkert bra tills imorgon!;)

din blogg e mycket bra beatrice :D

hejsan, vad görs ? :D

sv: bra du tycker det:D Tyckte det där inlägget lät som om jag försökte sponsra tandkrämen:P eller ja, jag var mest rädd för det.

vilken fin blogg du har! har du lust att följa varann på bloglovin? :)

härlig bild :)

otroligt härlig bild! och snyggt namn har du också, haha! kallas du också bea? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback