inget kommer att ändras, har jag fattat rätt?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Godmorgon bloggen, nu är jag vaken och frisk är jag också. Jag gillar inte att vara sjuk, så det är skönt att man äntligen är frisk igen. På torsdag börjar jag jobba igen och sen är det bara att fortsätta jobba ett tag till.

Jag vill säga tack till alla som gillar mina bilder, min nya header och min blogg. Jag tycker om er jättemycket och det värmer verkligen. Nu i veckan eller nästa vecka ska jag försöka sätta mig med mamma och börja fixa lite med bilder. Annars idag händer inte så mycket, hade tänkt dra till bilskolan och boka upp lite körlektioner. jag måste verkligen börja med att övningsköra och boka upp lektioner nu. Om jag ska ha ett körkort till september eller augusti.

Vad har ni för er idag när det är tisdag?

Kommentarer

TEST!

sv: så bra då :D

Gud vad gott :D

Hej!

Jag ska göra iordning lite frukost innan det blir en promenad i solskenet!



Vad ska du göra idag då?

Kram

Samma här :)

God morgon, vad händer idag? :D

Fota lite tror jag :)

Fin blogg!

Taack :D

Fin blogg :D

Allt bra med mig :D

vad händer idag ? :)

Sv: Det är bara bra. :) Sj?

Hur är det idag då?^^

:D

Ska va med en kompis sen

rida :D

Jag ska snart äta frukost ;)

Sv: Vad bra! Vad händer idag då? :)

Diggar din nya header =)

Jo det är bra.:P

Tack sötnos :)

åh, jag dör , nu blev jag sååååhääär hungrig :o

Godmorgon! :D

sv; Bara bra, du då? ;)<3

sv; Vad bra :)

Vad har du planerat idag då? <3

ah, det är heeelt lugnt nu! :D <3

Härligt :D

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda jättemycket om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

sv; Mest slappa, och shoppa lite kanske? :)<3

jo de är bra :) gör du då ?

sv: yes :)

lite trött bara! sjdå?

Okej, du tar så fina bilder, vad gör du? :)

Hoppas att du får en bra dag då! :)<3

ja :D

Allt är bra :) Sj ?

Härligt! :)

sv; godmorgon, hur var det med dig i natt, sussat sött? :D

sv. tack! länk kommer upp alldeles strax :D

Hejsan!

kolla gärna in i min blogg & skriv vad du tycker om den?

+ följa varandra via bloglovin ? :)

puss!

gud vad fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback