jag vet att det kommer hända


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

min älskade lillebror på bilden.

Idag är det söndag och jag gick upp lika tidigt som igår, vid sju tiden. Men idag är jag mer trött än vad jag var igår, fast jag gick och la mig samma tid. Mina planer för dagen är att jobba mellan 10:00-18:00 sen får jag se om jag ska träffa min pojkvän eller om jag ska vänta tills måndag. Just nu sitter jag på jobbet med datan och insåg just att jag ska upp lika tidigt imorgon för att gå på riskettan på bilskolan. Får helt enkelt passa på att sova på bussen hem senare och sova tidigt ikväll.

Igår kom Emma förbi mitt jobb med mat och då ville jag inte sitta vid datan, plus att jag hade kunder. Efter dom två eller tre timmarna åkte Emma in till Visby för att jobba och jag åkte hem till sudret för att packa lite kläder. När pappa hämtar mig på Hemse för att åka hem, får jag övningsköra. Jag var stressad så det gick inte alls lika bra igår.  Jag var Hemma kanske 10 minuter för att packa och sen tog jag bussen igen, till Visby för att vara på Emmas jobb och ge henne mat.

vad har ni för er denna söndag?

Kommentarer

TEST!

Grymt fin blogg du har :)

svar: varsågod :D

ja, vad vill du fråga? <3

fin blogg,allt bra med dig ? :)

sv; :).

(kommentera i inlägget under om du inte ska vara med)



Sv; inte mke :) själv?

Sv: jag tror att jag ska ha en fotografering med en kompis lite senare, annars händer det inget speciellt. vad gör du själv idag? :'D

Jo och med dig? :)

sv- joo bra här med, allt bra?

sv: åh duktig du är :)



ne igår så städa vi bara ut mormorshus vilket tog typ hela dagen

- Vadå? Jag ville bara låna en liten bit ur din kodmall :)

Ja, jag mår också bra tack.

Vad händer imorgon ? :)

Kram

sv: Okej! Vad gör du just nu? :)

sv: allt är bra :)

- Jaha.. Men du skulle ju kunna göra ett inlägg om bloggdesign. Bara om det där, då slipper du kanske kommentarena om det! :)

Okej, jag förstår vad du menar! :)

Jag ska träffa kompisar, är det din kille på bilden? :)

Kram

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg!

skriv bara i en kommentar "jag är med" i detta inlägg:

http://melindamode.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment

va härligt!

hur länge har du fotograferat?:D

sv: nja lite småjobbigt måste ja säga men de måste ju göras

Fin blogg! :)

trevligt!

& vad söt han på bilden va :$ haha

Jaha ojdå!

Vad gulliga ni är tillsammans! :)

Kramis <3

- Jaha -.- :D

sv: ja :)

allt bra idag?

Fin blogg allt bra med dej ?

Ah :D

kul att du är med! vinnaren kommer upp lite senare ikväll! :)

Åh vilken härlig blogg du har, riktig fin!

btw älskar dina bilder på bloggen! :>

var med killen sj då?:)

allt bra? :)

Dina bilder är riktigt fina och jag gillar din blogg!

Kolla in min blogg, jag gillar också foto!

Sv; Ojj , bra jobbat ! Några tips?

Hej! Läget? :)

åååååååh vilken fin blogg! Man blir helt glad av att läsa den och titta på bilderna :')

Åh tack!

Gullig duär!

Du är jätte söt ska du veta!

Var glad över ditt utseénde!

Kramis <3

okej typ samma här:D

- hoppas du haft en bra helg :)!

Sjukt fin och bra blogg du har! fina kort du tar!

du är assöt också!^^



allt bra med dej idag?:D

sv: har du kommit långt med din körning :)?

Sv: idag ska jag nog träna på gymmet, hehe och sen ska jag träffa några kompisar så blir det mys med film och pizza, vad ska du själv göra? :-)

sv: härligt, jo det är fint :)

Sv; Vad bra! Mysigt söndag du ser ut att få. Vad jobbar du med för något? :D Kram!/ Daniela

sv; bara bra :D

Sv: Täpp i näsan men annars bra!:) vad ska du göra ida?

Jo, det är bra. Vad gör du??

fin blogg!

Idag ska jag träna och sen vet jag itne.

Dudå? :D

sv: varsågod!:)

det är bra med mej!

vad ska du göra idag då?:D

ja :D

Ja det gör jag , jag har ju valt att gå samhälle media nu i gymnasiet till höst så det är någon jag har valt att fortsätta med och älskar det!

dd?:)

allt bra med dig idag? :D

jag brukar slappa så söndagar så det blir det denna gången såklart med:)



hoppas allt e bra med dej och att du får en super dag!

Vad ska du göra idag? :)

sv: Fyller år idag, så får väl gäster och shit :) själv?

sv: yeees :)!

aa, det gör jag .. jag försöker även komma med på mest aktiva listan men endå ha roliga inlägg liksom inte bara lägga in , bara för att.:)

Kram.

Jag ska också gå på riskettan snart..

sv; aa :D

Sitta hemma och inte göra nånting :D

Sv: ska typ ta det lungt sola, fota typ. Jobba ? Med vadåå`?

ÅH tackar vad snäll du är!

Men det är super jobbigt att platta mitt hår, tar ungefär en 50 minuter om det ska vara helt rakt! :)

Kram <3

Hur är de med dig idag? ^^

Hihi vsg!;)

Idag blir gymma och ta det lungt solen skiner ;) sj?

- Ok! Tack!! ;D

sv: nej jag badadde o mös med pojkvännen :D

Var med och vinn en blommig byxdress på min blogg !

Det ända du behöver göra är att slänga in en kommentar. http://natalinikola.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

sv: hihi :)

jag älskar din blogg :)

sv; :D görs?

sv; toppen! samma här :)

Sv: låter som en perfekt dag: kärlek och pengar, haha :D

Jag vet inte jag, jag längtar mer till halkbana och sånt där haha!

Jodå!:) Hur ser din kväll ut idag då? :)

Okej det är nice ;D

Vadå vaa ? :P

Vad skrev jag innan ? xd <3

har du haft en bra helg?:D gjort något roligt?



jag ska bara slappa idag:)

sv: Så lite så :) vad händer idag då?

Sv: okej vars då ? kanske kommer och köper ;)

Sv; okej :)

Det är bra med mig också!:D

vad ska du göra idag? :)

sv;:).

RE: åh, hur jobbar du? hur jobbar du? :D

hihi ok. ^^

Jag ska försöka äta något och sedan ta mig in till stan för att träffa Carro. :P

Bara vara hemma! :)

följa varandra via bloglovin?

RE: jag kommer förmodligen bara stanna lördag-måndag men jag tänkte att vi kanske kan ses på söndag kväll? vi ska grilla hos min kompis (hon jag ska stanna hos) och då kanske du kan svänga förbi? vi får helt enkelt lösa detta :D

Okej! :)

händer ikväll? :)

hahahah så bra, jag hoppas jag kommer trivar när jag börjar i höst:D

Mysigt! :)

Fin bild!

sv: Jadå allt bra med mig :) Lite tråkigt med regnig sommar bara! Allt bra med dig med?

din lillebror e snygg :$























Follow my on Bloglovin







Trackback