Jessica Hjorter & Daniel Hjorter är nu gifta


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Tre bilder från min fotografering igår, när min syster gifte sig med Daniel Hjorter. Vilket bröllop och vilken kväll, det var så otroligt fint. Och många fick tårar i ögonen, jag kan inte säga något mer än att det var underbart. Det är svårt att förklara hur bra och fint det var, men det är något vi aldrig kommer glömma.

Dagen började med själva bröllopet, efter det var klart så gick vi ner på stranden tog några bilder och sedan åkte jag, Jessica och Daniel till ljugarn och tog några bilder vid vattnet. Sedan vidare till själva festen, där hände verkligen allt. Några höll tal, några sjöng, några dansade och så hade vi det riktigt trevligt vid mat bordet. Mer tänker jag inte förklara, för det går inte. Det kommer bli så mycket text om jag ska berätta allt, men vi alla hade det riktigt mysigt. Eftersom jag kommer lägga upp många bilder från gårdagen fram över, kan jag berätta lite under varje bild. Det skulle kunna funka, för jag tog över 700 bilder.

Jag är nöjd med mina bilder, eftersom jag skulle jobba idag men det blir inte så får jag ligga hemma och vila och fixa lite med bilderna om jag orkar. Får se hur mycket jag orkar för dagen, men som sagt 8 Juli glömmer vi inte!

Vad gjorde ni igår den 8 Juli?

Kommentarer

TEST!

Superfina! Vill så klart se felr, älskar bröllopsbilder!

gud vad fina de var!

Sv; Tack :D



Vilka fina bilder! :)

hur mår du? :)<3

Vad kul att fota bröllop! Fina bilder!

Hur mår du annars då? <3

super fina bilder :D

sv: Okej :) jag var med vänner :)

tack ! å vilka fina bilder. :-)

va duktig fotograf du är! :) jätte fina bilder underbara

Fina bilder! :)

Fotade lite igår :)

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

åh vackra bilder :D

Svar: har du lagt till mig? :)

sååå snyggt! :O ska fan leja dig som fotograf när jag gifter mig. ;-)

vad fina bilder:)

- japp! :D



allt bra med dig? :):)

GRATTIS TILL BRUDPARET! :D

allt bra?:d

bara bra :)

sv: vilka fina bilder!!:;)

Underbara bilder!

Hoppas du får en jätte fin lördag! ;D

Åh så gudomligt FINA bilder =)

Vad duktig du är på att fotografera! :o <3

Vilken kamera använder du??

Gud vad vackra! :)

Sv; så lite så :)

sv;

jodå :D

sv: Jaa :D

Jättefina bilder! :D

inte så mkt :P

fin blogg!glöm inte & gå in på min o kommentera om jag ska ändra nått i designen! ditt svar räknas! :D

Vilken vacker miljö!

okej. Svarar på kommentarer :D

Allt bra idag ?

sv: åh vad mysigt :D



ne ja ska vara med min pojkvän :)



vilka fina bilder :D!!

Svar:Yeeeeeeeey! Allt bra idag? :D

fina bilder :)

hehe, jag firade min brorsa som fyllde 15 år :) vad görs ?

förlåt för sent svar, men jag har varit iväg!

hur är det?:)

Fina bilder :)

sv; vafan ska jag säga-

Väldigt fina bilder! Gratulerar till brudparet!

Planer för dagen ?

Kram

HÄRLIGT! älskar bröllop!

Vilka underbara bilder du tagit <3

vad roligt, väldigt vackra bilder! :D



sv. Jodå, det funkar väl fint :)

Åh vad trevligt! Vilka fina bilder förresten, du fotar jättebra! :D

- Tack bea!dsm <3

fina bilder :)

Sjukt snygg blogg! :D

Vackra bilder! :)

åh villka fina bilder =)

Vilka fina bilder du har tagit på din syster och hennes man :D

Fina bilder =) jag solade och läste mest & tog det lugnt ^^

åh, så fina dom var!! :)

gillar nya headern, kram

Underbara bilder! Såg alla du lagt ut på fb!

- mysigt^^ varit nere vid havet med killen :)

skit fina bilder !:)

jag har funderat på att köpa en bättre kamera, är canon eos 500d bra? har tittat på både nikon och canon men vet inte riktigt vad jag ska ta...

hej fina foton, vart e bilderna tagna?

fin blogg i övrig!:)



kram

riktigt fina bilder!

ååh vilka vackra bilder! Och klänningen är helt underbar! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback