mer och mer regn, mys!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Åhh, vad jag älskar när det regnar eller inte när jag jobbar. Först blir det tråkigt att ingen kommer och köper glass, dom fyra första timmarna regnade det och ingen kom, sen blev det bättre väder då tittar kunderna fram och nu börjar det regna igen, jag kommer inte få mycket sålt idag. Annars att ligga hemma i sin säng och höra på regnet är riktigt mysigt. Vi kanske haft dåligt väder ett bra tag nu, men vi kommer få bättre väder senare i veckan.

Jag kan ju fortsätta mitt med min söndag som jag inte fick med mig i förra inlägget. Jag jobbade som vanligt igår och senare mot kvällen kom Emma och hämtade mig. Vi åt mat hos henne och senare åkte vi till Vägume och var med Totte, Kevin och Simon. Plus att det var sista dagen på stockholmsveckan, jag har inte märkt någon skilnad för jag har vart på landet eller jobbat. Något som jag tycker har vart tråkigt den veckan som har varit,  är att en kille dog i Visbyhamn. Vila i Frid

Det som jag tycker är lite tråkigt är att min lillasyster fyller år idag och jag jobbar. (hinner träffa henne någon timme sen iaf) plus att min lillebror fyllde år igår så han fick jag inte träffa. Jag känner att jag jobbar när alla mina syskon fyller år, har lyacks jobbat tre dagar när tre av mina syskon fyller år. Lyckat, känns inte jättebra. Men grattis till min lillasyster och min lillebror!

Vad har ni för väder idag och vad händer?



Kommentarer

TEST!

sv: så lite så!

här där jag bor är det skinande sol idag (:

Moln och lite sol... :)

Kika in ?

http://amandamagnusson.bloggplatsen.se

Hejhej, kikar bara in för att säga att du har en sjukt fin blogg! :) kram

absolut :D

sv: javisst :D

- okej :)

sv;

mm=)

Jättefin bild!<3

sv: okej :)



ne ja gick ju ut i juni så nu är ja arbetslös än så länge :P



fin bild :)

Sv: Det gör inget! Planer för i morgon kanske? ::)

sv;

yepp =)

sv: usch regn är ju skit tråkigt :O har regnat här it yp två veckor

Allt bra? :)

sv: har du gjort något kul i helgen då? :D

;D

sv: tack :D

nej vad söt :D

- bara bra :)

yesyes:)

allt bra? :)

Händer ikväll? :D

sv: hihi :D

sv: okej vad roligt! nja jag har bara varit hemma och sen varit med min pojkvän lite :)<3

sV:

mm :D

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

gillar din header. modell bild eller? :)

ingaproblem! :]

hey hur mår du? :)

sv: okej, ska åka till en kompis :)

allt bra? :D

Niiice =)

Jo det är bra^^

samma :) vilken fin bild :)

Sv: Okejj



Här är det bara mulet men vi har klarat oss från regn :)

sv: Najst. Bra här :)

ja den är riktigt grym !:D

kram

sv: jag gör inte så mycket heller:)



ingen orsak!

fin blogg! allt bra? :)

var med i dagens blogg vettja :)

länk : http://bellahuuynh.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-.html#comment

söt tjej! är det din lillasyster? :)

jättefin blogg, och du är skitduktig på att fota :D

va fin blogg du har! kram

skönt att höra du ;p

söt bild! :)

sv: gött, sådääär :)

hemma igen. allt bra?

Vad gör du då? :)

jo de blir lätt så.. men jag har fortfarande semester så än är de ugnt för min del :)

sv: okej ;)

Sv; Jag lyssnar på musik och lite annat :D

Hur har din dag varit då? :)



SV: juust det så heter det !:) underbart vackert ! :))

sv: åh tack :D allt bra med dig?

sv: hihi okej :) hoppas du får en bra dag! kram

Sv: bara bra!

Lyssnat på Paramore's nya singel? Klicka in på min blogg för att göra det!

Jätte fin, haft en bra dag?

jätte fin bild :D



sv: lugnt! Ja mår fint :)

kram♥

fin bild!:D

sv: varsågod:)

de lungt:)

sv; Jag förstår :).

sv: ja de är lite surt :O



Det gör inget!

<3

fin header!:9

neeej :/ så ska få flytta till en annan famiilj :)

Vilken härlig bild :D



SV: :)

är det din lillasyster på bilden? ni är väldigt lika :D <3

heej kolla gärna in min bloppis blogg och fyynda! Kram Dannie ;);) http://danniesbloppis.blogg.se/

sv; Ingen fara :D



Ha en bra kväll :)

Grattis till lillasyster! :D & Grattis i efterskott till din brooor! Hur många syskon har du egentligen? :)



sv: Mmm... :/ <3

hoppas allt är kanonbra med dig :)

DAGENS BLOGG HAR BLIVIT UTSEDD! Blev det du? Klicka på länken för att se efter eller för att anmäla dig till nästa! :D :D



http://bellzors.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2.html#comment

vilken fin bild :D

Hur har vädret varit? :)



Kramar

sv: lugnt!:)

grattis till din lillebror oh din lillesyster, jag och min stora syster fyller också så typ, hon fyller den 28:de och jag dagen efter den 29:de samma månad!:D



söt bild!

Det är lugnt!:) Vad för jobb?:)

sv: jaså? det låter trevligt! :)

jätte fin blogg:D

sugen på länkbyte sötnos?:p

gillar också när det regnar när man är hemma och bara myser :P men inte annars.

sv: Aa. :)

Här har det varit ganska hyffsat väder faktiskt (:



--------

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

hejhej!!

läget me dig ?

Kraam x)

Härlig bild

fin blogg :)

hej!

Jätte fina bilder och själva bloggen är super fin! :D

Kolla på min fotoblogg (om du vill) och kommentera ;)

KRAM!

Tråkigt när jobbet tar över:( men grattis till dina syskon i efterskott!

Hoppas det blir bättre väder idag:) här är det iaf fint, äntligen. Efter två veckors regn typ.

Du får de enklaste bilder att se fantastiska ut!:)

Här skiner solen, och jag ska iväg till jobbet om någon timme. :)

ps. Har en liten tävling hos mig, med chans till länkning. Pågår till fredag! Ds.

Heej fin blogg du har,

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

Vad bra :)!

Otroligt fin bild :)

Superfin header :)

sv; de är lungt!

varför sover du inte gott? :s <3

Sv' Härligt :) Du få ha en bra dag!

gud så söt !

fin blogg, hur är det med dig? :)

great, ska försöka ta ut pengar som jag fick med stipendiet :)

Allt bra ? :)

Kram

svar: JAPP! :D

Fin den här spetsgrejen är som hon har på sig! :D

Vilken fin bild :)

Där jag bor är det kallt och mulet, höstväder... Verkar som att sommaren har försvunnit helt :(

vi har blandat sol och moln här :)

Ingen fara :) hur går det med pojkvännen din ? :D

Sjukt fin!

Jag gillar speciellt tröjan du har på dej. :)

jobbar du som fotograf eller som något annat?

Fin bild! :)

Söt :)

Jätte fin bild på dig, Vädret här är faktiskt sol ! :)

Vad händer idag ? :)

fin bild!

Va gärna med i min tävling på min blogg. Man kan vinna ett väldigt fint halsband!



http://mittlivsommillan.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment



:)

Otroligt fina bilder du har ! :)

Vill du bli dagens blogg? Kika in här: http://fridamittliv.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment



Ser att du har bytt header, fint det blev:-)

Fint bilde.. her regner det i dag..i Bergen

Hej! Rösta på villken bakgrund vi ska ha ! :D

TACK!

http://bysisters.blogg.se/2011/july/vilken-bakgrund-farg-ska-vi-ha.html

förlåt om du inte gillar sånt här ..

Jätte fin blogg och jätte fina bilder!

Allt bra med dig? :)

Var med och tävla om en avancerad bloggdesign på min blogg www.fannywikstrm.blogg.se .

Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget.

Har bland annat designat Saga Husbergs blogg m.f.

kram ! /fanny





Länk till inlägget: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/july/vinn-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

Hej!

Cheka gärna in min blogg där jag skriver om allt mellan himel och jord. samt musik, mode osv.

Jag kan nästan lova att min blogg, blir din favorit.

Kramis!

Går det bra att jobba?

Kram

Fin blogg, fina bilder, finaste du! <3 Vi har sol och lite lite moln.

Hur är läget ? :)

- <3

sv: jag gillar den verkligen skarpt:) låten.

sv' tack sötnos! :)

Nej det är ingen fara, har inte heller varit så duktig på att vara med. Reste bort under helgen. =P

Vad söt tjej!

allt bra ? :)

Beatrice, jag älskar verkliiiigen din blogg! den är så sjukt bra och jätte inspirerande! :D



jag bara undrar om du skulle kunna rösta på min bild & kanske tipsa dina läsare eller vänner om att också göra det? skulle bli super tacksam! <3



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-emelie-stromberg-kumla-the-same-glow-as-in-your-eyes



där är länken :)

Härlig bild och supersnygg header :)

Allt bra idag? :)



kram

vilken söt bild :)

Fin bild :)

Så fina bilder du tar!

Va synd då! :(

Vädret har varit sådär mellan, typ både molnigt, lite lite regn, och nu så ere soligt. :)

SV Haha, kom inte ens ihåg vad jag skrev :p



Fråga gärna någonting i min frågestund som pågår just nu på min blogg! :) Här finns inlägget: http://jenniferfoton.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte tycker om sånahära kommentarer! :) Kram!

tråkigt när det inte kommer några kunder :(

fin blogg & header! :)

allt bra?

Händer ikväll då? :)

så fin blogg! :)

Allt bra ? :)

görs?:D

Jag äslkar regn, haha :D Nej, men vad fin och trevlig blogg du har :D

Du har väll inte missat veckans blogg? Länkning på 900+ cuties!

jätte fin bild:)

SV:okej,väntar på emma:D

svar: hehe :D

sv; härligt! :)

jodå, det är ba bra :D

fin bild!

snygg blogg! skulle vara kul ifall du kikade in på min blogg du med, ha en bra dag sweetie!



1000 kramar - http://kseniajernbom.blogg.se

Vilken fin bild:)

sv: det är superbra !

grymt fin header om jag inte redan har sagt det ! :D

sv: Aa. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback