vågar du inte säga det inför alla?

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Nu är jag vaken och ska snart börja fixa mig och äta frukost innan jag sätter mig på bussen på väg till jobbet. Inatt sov jag rätt så bra, men vaknade av ett samtal inatt men annars sov jag bra. Jag gick och la mig rätt tidigt, men är riktigt trött ändå. Imorgon cog på torsdag jobbar jag också, så då kommer jag få gå upp lika tidigt. Sen på fredag och lördag måste jag ha sov morgon annars kommer jag inte orka med söndagen eller dom andra dagarna i nästa vecka.

Igår när jag var på stan köpte jag den här goodiebag för 20kr, inte alls så dyrt. Köpte även smycken men dom kommer senare orkar inte fixa bilderna just nu. Måste klä på mig och dra ut till bussen, så jag kommer till jobbet.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

TEST!

Jag ska snart åka till Skara, ska bara packa det sista och äta frulle typ ^^

sv: Åh va kul :D säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt efter :D

händer idag? :)

sv; brabra! händer idag?<3

svar; näe ingenting

SV: Vad gör du nu då? :)

jaha nice :D

svar ; härligt! :D

sv: 4 år tror jag :D

Jag ska nog bara vara hemma,tror jag!

Ok, lycka till då ;) hur mår du då?

sv: är dom mycket äldre än dig :)?

Allt bra? :)

Hoppas det går bra på jobbet :)

Svara gärna på Veckans fråga som är uppe på bloggen nu!

jaha haha! :D jag vill vara 18 nu!

typ samma:)

ska också jobba idag :)



svar; jäkla regn -.-'

sv- för jag vill cokså ha sådanna tävlingar, men vet inte hur. :/

SV: ahaa, tråkigt.. :) Jag har just vaknat!

skiit fin blogg! :)

svar ; vad har du för planer idag då? :D

Kul med goodiebag :)

Jag ska fixa makeuper och städa, rolig dag va :P

Lugnt idag=)?

sv: åh de är skönt med äldre syskon måste ja säga ja har en lillasyster i trotsåldern inget roligt då är de bättre me mina äldre syskon

Sv' :) Du få ha en bra dag!

sv: Ja, sova är skönt:D önskar jag kunde göra det aningen mer för är istället konstant trött under dagen, jobbigt värre. Vill vara pigg istället.



Allt bra med mig , sj ? :)

SV: Nice :D

Jodå, det är bara bra! :)

måste bara säga att du har en jätte fin bild i headern!! =)

allt bra idag? :D

SV: Hur gammal är du? :)

sv: okej :D idag ska jag till luleå och gå på stan :D

sv: okej :D! träffa en kompis :)!

ha en bra dag!

svar: japp :D

ah :(

sv: ja faktiskt :D

Hej :)

Jag är fortfarande lite förkyld och hostig.

Men har börjat på mitt nya jobb igår :)

Så om du bor i Sthlm och vill bleka dina tänder med UV-strålning är du välkommen att boka tid här hos mig på bloggen.



Priset är 1000:- och behandlingen tar ca 1 timme.

Det är vardagar efter kl 18 och på helger.

sv: haha ja givetvis är dom de med men tonåren kan dom hoppa över :P

Det e bara bra här med! :D <3 gör du då?

sv: jo det är toppen :D

SV: åh vad kul! Grattis i förskott :D<3

svar: va göru? :D jobbar för fullt eller?

sv: är du säker? du kankse slutat eller gått på ett ärende? det såg verkligen ut som du! :D

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Händer idag då ??:D<3

varsegod du! :D

sv: allt är bra med mig :)

Själv? :)

Gå till min blogg så får du se hur du får många besökare på din blogg

sv: allt är bra med mig, jo!

hoppas din dag på jobbet gick fint :)

hej!:)



allt bra?

Hoppas du får en bra dag! :)

najs med en goodiebag för bara 20kr :o

sv: mums!:D

jamen då kunde du väl sova hur länge du ville?:)

SV: varsegod, vad jobbar du med? :)

svar: = mycket pengar :D

Hej! Nu har jag dragit igång dagens blogg igen efter hundra års paus, hehe vore kul om du anmäler dig :)

okej inget äre kul ??:D<3

det är helt okej med mig.

vad ska du göra idag då?

SV: jaha! :)

svar: inte roligt! :(

men du är ju iaf inomhus :)

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)



:)

Japp :D

Allt bra idag?

sv: har du haft en bra start på veckan då? :D

Sv: okej, jag sitter i bilen påväg hem och svarar på kommentarer, ska snart stanna och äta!:D

Hur mår du idag? Det låter som om du har mycket att göra?:)<3

sv: jaha, vad trist!:(

så när går du och lägger dej på kvällarna?

Sv: Jao :) Hur äre med dig idag då? :)



Jag ska typ ut till stugan och taggaaaa födelsedag imorrn :)

följer dej också nu :d

sv: hehe skrev fel :)

vad gör du då? :D

sv: jaha okej "/

Det enda jag har planerat inför dagen är ett rep med musikkåren ikväll. Får se vad som händer innan dess :)

hiih, vart köpte du den? :D

Det blir bio med några kompisar. :)

Mja :D har du haft en bra morgon? Vad händer idag?

Tävlingen pågår förfullt på min blogg att vinna spotify premium gratis i 1 år! Skriv att ni är med och följ mig via bloglovin så har ni större chans att vinna och få mer information om andra tävlingar från min blogg! och följ sedan instruktionerna! Kramar

20 kr för en goodiebag var ju smart ;D

japp :D

sv: hoppas du får en underbar dag :D

sv: hihi:D

vad gör dudå?

Fin blogg! Du är grymt snygg! :D

sv: haha, alltså, jag menade vart du sommarjobbar.. Hihihi

hej, allt bra ? xd

heejsan. :) är allt bra med dig? :) gör du i sommar då? komemr du föresten till sigvalde på fredag? :)

riktigt bra pris på den :)

Härlig goodiebag!

Hej, allt bra? :)

Hej hej =)

Allt bra idag? :) :P

HAAA EN TREEEVLIIGG DAG (=

riktigt fin blogg! allt bra idag? :) ♥

S- aha trevligt var jobbar du då? jag ska nog bara chilla vid datorn ;)

Sv; okey , ska träffa en kompis ;)<3

DU tar verkligen jättebra bilder!! :9

sv: japp :(

allt bra idag? :)

sv: hihihi okej :D

vad händer ikväll då?:)

allt bra?:D

vad gör du? :)

- luuuuuuuugnt!

sv; härligt :D jo det är bara bra med mig! vad gör du? :)

härligt!

det är braaa :)

svar ; hm.. okej ^^ nja, har just kommit hem från en kompis /stan &sen kanske jag drar ut på sjön en sväng :)

sv: :)

sv: okej, nej inte mkt här heller :)

allt bra då :) ?

Det är jätte fina bilder du tar!

sv: hhaa:) älskar det nagellacket, har ett likadant!:D

Önskar dig en bra start på en ny vecka! :)

ska snart till en kompis :)

Det är bra med mig. Vad ska du göra ikväll?

Snygg header :) Härlig bild. <3

Okej, härligt. Du är snygg!

sv; Allt bra :)?

jodå den bra bra! hihi hur mår du? :)

Oj, vad billigt! :)

hej ! :)

allt bra ?

Sv; Okej! :D

Jag ska till stan o kolla runt lite på rean xd

Fin design du hade :D

Vad tycks om min nya design? Jag älskar verkligen den, men jag vill höra din åsikt om den!



Nu håller vi tummarna sötan! :)

Jag måste erkänna att du är as fin beatrice! :D♥

Vad gör du?

Sålde dom goodiebags? Man brukar väl ändå få såna..



Sv; Okej (:

vart köpte du den goddiebagen?

Nice med goodiebag!

planer för dagen idag då? :) anmäl dig gärna till min fototävling om du inte redan gjort det! :)

Hej vännen!

Vad gör du?

Kram

hej :)vart har du köpt goodiebagen :) kan du svara i ett inlägg? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback