VILL DU NOMINERA MIN BLOGG?



Jag ska inte tvinga någon nominera min blogg, jag vill bara att dom som gillar min blogg ska göra det. Ni får gärna säga till om ni nominerar mig, för då kanske ni får en länk i slutet. (men inget som är helt säkert ännu) Det finns nio olika katogorier och ni själva väljer den som passar bäst till mig. Sedan mitt bloggnamn är Beatrice Jakobsson (foto) och min blogg adress är http://beattriicee.blogg.se. Vill ni nominera mig, tyck på bilden och tack till er som hjälper mig ♥

Idag är det fredag och mina planer för dagen är att handla med min syster och sen åka hem till Emma senare på kvällen. Riktigt mysigt måste jag säga, dock är jag lite för trött. Eftersom jag somnade kanske runt tre och vaknade vid sex imorse och kunde inte somna om. Gillar inte sånt, men det finns inget att göra åt saken. (får sova på bussen senare)

Kommentarer

TEST!

sv:

japp =)

ja :D

jag med faktiskt:D

sv: varsegod :D

sv; hhihi (a' jooodå!! :D nej nu måste jag börja förbereda.. hoppas du hör senare :D

sv;

görs?

härligt :)

sv: Hehe :D

allt bra med dig idag?

Vill du jag nominerar dig? Du kan nominera mig också:) vill det för din blogg är så bra.



och kul du är med i min gästinläggstävling:D lycka till! Jag drar vinnaren idag.

sv; precis.. :)



lycka till!

ja det är bra som skydd för objektivet :)

sv, att du tjänade bra på ditt sommarjobb var bra :)

vad gör du?

jättesöt blogg!



det pågår en frågestund i min blogg just nu, kika gärna in och ställ en eller flera frågor!



KRAM

jag mår fint:D själv?

jag nominerar dig om du nominerar mig? hihi

ja :D

Kul med blog awards

sv; oki nice! :D görs?

sv: oki, jag ska va med gammlavänner, åka till ulared, campa och massor av skojs!:D

Sv: Det är bara bra med mig. Händer idaG?

allt bra? :D

bakar (:

kolla in vår blogg som drivs av tre tonårstjejer och säg till om du vill följa på bloglovin , kram !

Sv: jo det är bara bra, själv? :)

Okej, jo min dag igår var kanon :D

Allt bra ?

sv: :)

http://www.bloggriket.se/

är jävligt bra! bli medlem och få 100tals besökare :) do it!

Vad roligt =)

sv; Med mig är det toppen! :D

Haft en bra dah än så länge?

kram!!

jag har röstat på dig .. Jag har " surfat " runt i olika bloggar , & jag ville nominera någon som JAG vill nominera & en blogg som jag känner att " denna skulle kunna vinna enligt mig " .. & nu valde jag dig i kategori'n årets bloggraket .. För det senaste året värkar det som det bara gått uppåt med allt (: Lycka till nu (; !

Har nu avslutat tävlingen om gästinlägg hos mig. Tyvärr vann inte du men det kommer fler sådana tävlingar under sommaren:)

Tack att du var med!

har försökt mig på att nominera dig men det gick inget vidare.. fick inte till det :<

Haft en bra dag? :)

Kramar

svar; det är bra här med^^

vad gör du?:)

Har nominerat dig nu :)

sv: okej :D allt bra?

- okej :)!

sv; jag har varit med kompisar! hur mår du?<3

kram

Planer för sommaren?^^

jag gillar din blogg och därför tänker jag nomenera din blogg! :)

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Liksom du kommenterar på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)

har redan nominerat din blogg :D



Hej! :D Nu har jag en ny blogg ---> majjin.blogg.se <--- om du vill fortsätta följa mig :) gamla bloggen: ---> pinkpiercing.se <---



allt bra med dig annars? ^^

sv: Varsågod! :D



Skulle du kunna vara gullig och rösta på mig här: http://smebacksflikka.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

Nominerade dig :}

sv: jodå det är helt okej! :)

hihi du är underbar :D

Klart man ska nominera dig! :D

Sv; japp :)

har nominerat :D

SV Okej, jag mår toppen men är lite trött :)

sv: gött! :D

händer imorgon?

Lycka till :)

Synd att det inte finns en foto-kategori :(

Eller gör det kanske det?

allt bra?

ja :D

spännande, och lycka till!

lycka till :)

tack :D

RÖSTA/ RÖSTA IGEN SÅ ÄR DU GULD <3



SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171

sv: okej, jo bara bra :) hur är det själv?:) kram

Sv: så bra, hehe jadå ;)

Kanske vore roligt med blogawards. :)

kul!

eru nominerad? :D

hur blir man de?<3

sv; okej :D

sv: sent svar men bättre sent än aldrig ;)

allt bra med dej denna regniga sommar dag? :)

omg vad kul, vill också jobba med det :o

Går det att nominera vem som helst? :)

Heller samma här :)

nu lägger jag ner bloggen tills vidare, får se om jag börjar sen igen.. vill du veta varför så står det kort i senaste inlägget, men hoppas du får en bra sommar, för det ska jag försöka ha.. Kram!

ha en bra kväll! :)

sv: najs, yes :D

Jag har nominerat dig! :D

vill du bli famous? :D

Nu har jag röstat på min syster :) klart hon ska vara med.

VAR GÄRNA MED I DAGENS BLOGG: http://wickiis.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment























Follow my on Bloglovin







Trackback