bli sur, jag bryr mig inte


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Några har skickat kommentarer till mig och ville se en bättre bild på min tröja. Här får ni hur den ser ut, vill ni se mer av den tröjan så kolla in om några dagar. För er som också kanske är sugen på att köpa en så kostade den 100:- (fast det var på rean)

Kvällen blev att sitta och skype med en riktigt trevlig kille, det gjorde iaf så tiden gick fort. Annars satt jag bara och väntade på att tiden skulle gå.. Rätt trött tjej nu, men kvällen är inte över ännu. Nu ska jag iväg och träffa några vänner och sen händer nog inte så mycket mer. Och imorgon/idag blir det en dag med Emma, vi ska mysa och lite.

Kommentarer

TEST!

sv: Allt är bra här tack :D

sv: Allt är bara bra med mig, hur är det med dig då?:D

sv; så sant som de är sagt :D

sv: okej :) allt bra?

Blev det bra ikväll??=)

sv: tack!

fin tröja:)

sv: värst vad du var snäll då ;)

Ja verkligen :/

Snygg topp =)

Tack för kommentarerna till bilderna:D och får är härliga.



Vilken fin tröja:)

Ha en toppen söndag!

händer nått kul idag då? :)

Åh , riktigt snygg tröja! :)

Superfin! :D

sv: HHåller med :D

SV: Haha näe, har blivit sån badkruka dom senaste åren ^^,

Har du haft en bra helg då?

fan va snygg!

Den var jätte fin :) Låter konstigt, men din hårfärg passa bra till färgen på tröjan ;)

Ha en fin dag!!

sv;

ohja! :D ska grilla idag med maaassa kusiner igen hehe, nu blir det intressant... innan ska jag till en strand och inte bada, det är ju under 20 grader idag o:

svar: tack! händer något speciellt denna söndagen? :)

svar: hihi :D

fin bild ^^

heejjj hur mår du en son här fin dag ? ;)

det är bra! :)<3

söt tröja! :)

sv: åh av härligt de låter :)



ne ja bor i skövde :)

Allt bra? :)

Tack för din åsikt :D

Jätte jätte fin tröja! :D

hihi aa :d

Okej :) Ingen fara! Vet du någon som vill hålla sig uppdaterad om henne så tipsa gärna =)

beautiful dress

ja samma här plus me mina barn

jätte fin, var ifrån kommer den? :)

okej :}

snygg den var vännen KRAM

jag har en fråga ^^ vad heter killen som är på en bild under dig i menyn längre ner? :o

sv: okej, vad roligt :) Jag älskade balen, det var superroligt.



Vad gör du då?

Vi hade skit kul :D haha. Så har lite minnesluckor. Men men :P

skit fint tröja!



kramis

super söt tröja! vart köpte du den? :-)

vad tycker du om min nya design? kram

http://kilpimaasara.blogg.se/?tmp=05123914

Har utsett veckans blogg, KOLLA OM DET VAR DU!

ja :D

hehe joo :D inte så roligt att vara med mannen och bada för då tröttnar han på att det tar timmar för att doppa mig så han brukar bära ut mig och bara slänga i mig xD haha.



måste ju bara säga att tröjan var grymt snygg :D

sv; hur är det idag då? :)

Sv' Tack själv :D

Sv; så lite så :)

snygg tröja!

Sv: :)

SV; Hahaha okej :)

super fin :)

hej hjärtat, förlåt att jag bara försvann sådär, från min förra blogg. Var tvungen att fixa en ny, blev något strul med den gamla. Men kika gärna in på den nya, sötnos. Puss&Kram.



/AstridR.

Tack:D och jag mår bättre nu.

Kram

okej, vad ska du göra idag då ?

med gud vilken finfin blogg ,

checka in min oxå och följ den

via bloglovin' så är du sötast ♥

Nu är dagens blogg utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen då!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen.html#comment

Fin blogg !:D

va fin tröja! :)

sv: hehe okej, jag kollar på BB :P

tack söta du :D vilken fin tröja :D

Riktigt snygg! Vart kommer den ifrån? :D

sv: okej, kikar på en film :)

hejj, va gärna med i dagens blogg hos oss:) det är alltid kul om man vinner;) direktlänk: http://freefallin.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

Fin blogg :D

Vilken fin tröja

- <3

Tack så jättemycket! :D Det ligger ännu fler uppe på bloggen nu =)



Hoppas du har en jättefin dag! <3

shit vilken fin blogg! titta gärna min blogg, http://hannaericssson.blogg.se :)

designen är lite cp men jag ska fixa den i veckan :p<3

jag ska köpa en studentpresent till min pojkvän men har absolut ingen aning om vad jag ska köpa. skulle du kunna komma med några tips? :)

tyckte iaf att det var en fin tröja :)

Snygg stil du har! :D

Dagens blogg är utsedd! kolla in om det blev du :)



http://cutielollipop.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

vilken snygg! :)

sjukt snygg tröja! ;)

Riktigt fin! :)

sv: hihi ok!

Hejsan, vad görs?

sv: absolut:D

Ska vi följa varandra på bloglovin ' ?

fin tröja! /Linda

Vad fin, lite annorlunda!

fett fin! :)

SV ; ja det är ju självklart ;)

fin tunika

svar: nä, har precis varit hemma hos pappas kompisar och körde sen ner till stan för en glass och är nu hemma igen! :D

vilken fin tröja :D

Jättefin blus! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback