dagens planer: JOBBA!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu har jag vart vaken runt två timmar, för att jag först inte kunde sova och jag ska ändå iväg och jobba. Så för mig gör det inget att vakna runt sju av all värme som finns här i mitt rum. Jag skulle börja vid nio, men börjar kanske om 30 minuter istället. Så snart ringer nog klara och säger att hon är här, så min dag blir att jobba. Vet inte hur länge, men det blir nog ett tag. Vad ska jag jobba med? För er som inte vet det så ska jag sälja glass och lite annat gott. Guteglass, heter glassen om det hjälper er. Den finns på Gotland men vi ska även skicka upp glass till fastlandet, i sommar.

Nu blev det mycket glass tycker jag, men igår kom Emma in till Visby. Så vi tänkte att vi skulle äta lite glass, det fick bli en Ben & Jerry's. Riktigt gott, men man orkar inte äta så mycket. Så vi hade tänkt fortsätta äta lite glass senare ikväll om vi hinner.

Vad ska ni göra denna soliga lördagen?
jag ska jobba, yeah!

Kommentarer

TEST!

SV: Vad kul att du tycker om det!:D



Allt bra??

KRAM

hehe aja okeej :) nja jag gör inte så mkt, har nästan precis vaknat till liv igen hehe. händer annars i helgen då? :)

Vad mycket glass! Men det är så gott :D

det är bara bra med mig :)

SV:Okej !<3

fin blogg :)gör du?

Hoppas det går bra m jobbet! Låter nice att sälja glass i det här underbara vädret! =)



I dag ska jag åka t centrum o leta skor till´skolbalen, ev. hälsa på morfar. Ska även rensa ogräs i trädgården, springa 1 mil och på kvälen kommer min kompis familj hit på middag = fullt upp i dag! =)



SV: Japp, precis då vet du en sak jag är bra på ;P. Du kan ju spela memory om du vill träna upp minnet! =)



Förstår att du kan göra tårta om du vill ;). Den såg god ut! :D



Japp, precis! =) Språkresa kan man åka på även i vuxen ålder :)



Japp, precis, lärarna är så fantasilösa ibland ;/ Oj då :/.

åh vad gott med b&j!



sv: ja, tack :D

sv; tack o detsamma verkligen!



idag ska jag oxå jobba! så du är inte ensam.. :D

- ingen anning, sj?

allt bra med dig idag när det är så varmt?

Sv: Har nyss vaknat ^^

Älskar Ben & Jerrys, och dom där smakerna e supergooa :D

men åh, jag vill också ha ben & jerrys :D

åh va gott! :D

Stackars dig :( Gud vad sugen jag blir på något kallt, det är alldeles för varmt ute, perfekt för sommrgia soldagar :) Själv ska jag på picknick med kompisar... för du undrade ju ;)



lycka till på jobbet

varssegooo :) hur är de idag ? =)

SV: Heh :) Vad kul med ett jobb, det är långt kvar för mig :p

haha absolut! :D

svar: hehe varsågod! :D ha en bra dag!

sv: okej :)

allt bra?

svar: japp! :)

Vi spenderade hela natten i bilen fram och tillbaka till Arlanda för att hämta hem mannens föräldrar efter en vecka på kreta. jag har nyss vaknat och karln sover fortfarande.



Vad ska du göra idag då?

är ute i solen, dusj ? <3

sv- jaha okej, allt bra då? <3

Delta gärna i min DAGENS BLOGG! Lottar ut vinnarna imorgon, lycka till! :D

Sv: :-)

nej brukar försöka låte bli de, du tar så fina bilder ! :D

Jag ska sola & bada :')

:)

Gott med Ben & Jerry's :)

Okej. Jadå.

Allt bra idag ?

Allt bra idag?^^

sv: Okej :)

sv: hehe :P

allt bra idag? :)

Fin blogg ;)♥

;D

Sv. ah :)

hihi! :D

sv; trevligt, jag va på bio :)

sv; sånt kan livet bjuda på! :D

Träna och sola =) ha en fin helg!

SV: Hihi ja :D

Vad gott med glass! :D

allt är toppen, själv då? :)

mm vad gott :D

Ser gott ut, men de är ju ruskigt mättande :)

Vad ska du göra mer i helgen då? :)

SV: tack :)

Alllt är fint här!!

Själv då?:)

ben & jerry´s mmm gott :)

Sjukt gott!

sv: ska grilla:D

Hej har en frågestund! Alla som frågar nått länkar jag! :)

http://linnealundgren.blogg.se/2011/june/fraga-allt-mellan-himmel-och-jord.html

Njuta av sommarlovet! :)

Ja! :)

Allt bra med dig idag :)

sv;

typ umgås med vänner & släkt.. gå ut lite när det är soligt men dock kan det bli för varmt så man inte ens orkar vara ute :D

Vad roligt att jobba med att sälja glass :) Får du provsmaka då oxå? ^^,

Gud vad fint du fotar! :) AVIS!!!

- have fun at work!

åhh, så gott med ben&jerry :D vilken är din favorit? :)<3

åhh, så gott med ben&jerry :D vilken är din favorit? :)<3

Jo det är bara bra eftersom det är grymt varmt ute :)

Gott! :D

Gu va gott med Ben & Jerry's!! Vilken är din favorit? ;D

Åhh, Ben & Jerry's baked alaska har jag ätit. Supergod! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback