en rätt lugn, onsdag kväll

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

För er som har min spellista som heter ''till mina underbara läsare'' har har fixat lite ny musik, nu får ni ha koll under sommaren för jag kommer lägga in lite musik då och då, för er som vill ha min lista, tryck här Jag lyssnar på min andra spellista, men kommer ändå lägga in ny musik på denna till mina underbara läsare.

Har just vart ute med min bror och han kompis, vi har pratat och sen tog vi även en kopp kaffé. Nu kanske är nästan steg att fixa kvällsmat innan vi alla blir sura bara för vi inte äter. Ikväll händer det inte så mycket, mest bara ta det lungt kanske. Har ingen ork till att göra något annat, är så sjukt trött så jag skulle kunna sova nu också!

vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

jag kollar på film. Vad händer i midsommar?

sv; gött gött gött ;D borde jag sagt kött?

Sv: Ajdå, då var det lite jobbigt läge nästan.. ;)

Sv: nice :) får du äta glassen också? :D

Sv; vad bra! :D

okej, jag ser på tv :)

fin blogg , kommentera min!

följ min så följer jag din! :D

Tack! :D

vad ska du göra på midsommae :D?

fin du är!!

sv: okej, samma! Tack så mycket :D

vad gör du? :)

- ska bara vara hemma hos killen

^^

fin bild!

sv. Hehe jo den är ju det ^^

Ha en fin kväll sötis!

SV:Samma här :)

Hjälp oss? :)

http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/klicka-pa-lanken-1.html#comment



Kram!

SVAR: jo allt är bra med mig! hur är det själv? :)

kika in i vår blogg som drivs av tre tonårstjejer och säg till om du vill följa på bloglovin :) kram

Sv; Jag ska fira med familjen :) sälv?

Okeej :/

vad har du gjort idag då ?:)

sv: haha de är bra de :D!



åh vad mysigt :D ne ja vet inte än antingen fira med familjen eller fira hos en kompis :)

Sv: Ingen orsak. :) Blir nog att umgås med vänner. Själv? :)

Svarar på kommenterer :) Själv?

sv: Hur har din kväll varit då? :)

sv: vart redigerar du dina bilder?? :)

sv: okej, vet inte! :)

Fin blogg!

Planen är nog att titta på någon bra film :D

SV: Tack för att du ställde frågor!:)

Läget? :D <3

tacktack! far väl till en kompis villa själv då? :)

Snygg du är :o

Gud vilken fin header! Allt bra? :D



btw, skulle du kunna rösta på mina klänningar med 5 stjärnor? :):)Alla som röstar får såklart länkning till sin blogg!

LÄNK: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=SHT5WldrHkgGIqZbigg3meQQB8P2njT6omx9LQnSzKW81tWWN1Oz#Gallery

glöm inte att stjärnorna inte är betyget på klänningen utan antalet poäng man ger :):)

Sv' Okej, va kul :)

sv: tryck på länken och bläddra ner tills du hittar min blogg och sen bara du klickar på den ! :D

sv: ja! :)

händer i morgon då? :D

sv: ahaa, har alltid vilja lära mig photoshop men det funkar aldrig för mig, haha

Hur är det med dig ikväll då? =)



Kram

fiiin tjej!

okej :) tackdesamma!

SV: Det är kanon!:)<3

sv: haha, aa :P händer imrogn??

Mihiihi :)

sv; tack för tipset :)

Fin du är:)

sv: aha, okej :)

Ja :D

fin bild :)

fin bild sötnos

sv: det mesta är väl bra, förutom att jag har blandade känslor gällande graviditeten :/ allt bra med dej då? :)

sv, jag me;) va gör du ikväll då?

kram!

vet du vem jonatan cronstand är ?:)<3

sv: samma här :)

sv; låter toppen <3

-vacker bild

hihi ja den är super fin :D

sv:

yes ;)

Dina ögon!

om du läser inläggen på bloggen ser du att jag bara är 15 år och gravid :P väldigt jobbigt beslut om jag ska behålla eller inte osv..

händer ikväll då? :)

:) så lite så

Vill du vinna en vit Iphone 4? Gå in på www.galenflikka.blogg.se o tävla! tävligen går ut den 30 Juni! alltså nästa vecka!

Hej, kan du rösta på mina klänningar så skulle jag bli jättejättejättejättejättejättejättejätteglad! Glöm inte att rösta med fem stjärnor :) Om du också är med i tävlingen så röstar jag gärna på din också om du bara länkar till din klänning i en kommentar på min blogg :) länk till mina klänningar: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=I5hzyxBUScb7M3lddEzl4156AbygHaiNSECG2CbIe3EqtqHMs5vl#Gallery

Hej, kan du rösta på mina klänningar så skulle jag bli jättejättejättejättejättejättejättejätteglad! Glöm inte att rösta med fem stjärnor :) Om du också är med i tävlingen så röstar jag gärna på din också om du bara länkar till din klänning i en kommentar på min blogg :) länk till mina klänningar: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=I5hzyxBUScb7M3lddEzl4156AbygHaiNSECG2CbIe3EqtqHMs5vl#Gallery

Hej, kan du rösta på mina klänningar så skulle jag bli jättejättejättejättejättejättejättejätteglad! Glöm inte att rösta med fem stjärnor :) Om du också är med i tävlingen så röstar jag gärna på din också om du bara länkar till din klänning i en kommentar på min blogg :) länk till mina klänningar: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=I5hzyxBUScb7M3lddEzl4156AbygHaiNSECG2CbIe3EqtqHMs5vl#Gallery

oj okej, är det något som lever med dig eller vad man ska säga? ångrar du dig ibland? :/



resten av kvällen blir lugn, ska väl sitta och pyssla lite med bloggen :)

vad gör du? :)

jag har varit med en kompis :):)

Tack =)

Det är bra.

Vad gör du?^^

sv; inte jag heller :) jättebin bild :D

kraM!

allt härligt med dig då? :)

tack ska du ha :D

Tack :)

aha okej men det var ju skönt att höra, jag känner mig bara lite rädd att jag ska ¨ångra mitt val oaavsätt vad jag väljer..

Varsågod :D

En siida där man kan få mer läsare (:

okejokej, kan vara rätt nice de med! :)

bara chilla. :) söte!

sv,

:D

jättefin bild :)

sv; hihi! va ska du göra i midsommar då?

kraM!

sv; lalalaaaa :D

snääälla kan du rösta på min klänning?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=Ia4VAp8D46U3O8lr9bMnyvTxqj7H43f0SYVQCST6LovajUFhwPLi#Gallery

sv: (Y) tack :D

Jätte fin bild!

oj okej, är det säkert att man behöver ha med en vuxen? :O pappan stöttar mig inte alls, vi har ingen kontakt för han är ett svin..

okej <3

sv: Fin bild! Är den redigerad i photoscape?:)

fin bild! älskar dina ögon.



sv: vad ska du göra imorgon då? väntas tydligen bli bra väder.

oj okej, då är det bäst jag gör mitt val snabbt! gjorde man aborten på sjukhus eller ungdomsmottagningen? tack för att du är så snäll och svarar på mina frågor :)

Japp :P

Sv: Bara packa och förbereda mig, far till Mallorca på lördag. :) Själv då?

sv; Varsågod :). Har du ändrat din header :o?

okej, tack snälla för att du tog dej tid att svara :)

sv; jag tycker det ser annorlunda ut på höger sidan :o. Men jag har la bara kollt på vänstersidan innan xD.

sv; lalala la :D

ja,det ska jag säga :D

- okej :) bra :D

tackar ^^

sv; chilla galet! :D

Hur är det med dig då?

sv; det är bra det haha! :D

Japp :D

Sv' Jobba du mycket i sommar eller? :)

hur har du haft det idag då?

+ Jättefin bild! :)

Sv: Haha, jag svarade ju.

sv: Ahaaa, najst! :D

sv: ja de blir det nog :D



de gick inte att kommentera ditt senaste inlägg :O

Japp (:

sv: :)

hehe det var carro som skrev det..xd tyckte det var kul...xD hehehe

Hoppas du får en bra dag :)

fin bild !:D<3

Härligt att höra :D samma här! :)

Händer det något speciellt på midsommar?

Kram

- ska svara klart på kommentarer & sen gå och lägga mig, vad händer senare idag då? :)

Sv: Hehe, det gör inget!

Tack :)

Söt du är :)!

- gud vad fin bild!

Tack så jättemycket! :D

snygg blogg!

sv; jaa:) fin bild:)

sv; tack sötnos:)<3

Hej allt väl?

Du har inte missat att kika in på min blogg va? Om du har missat det så kolla den nu och släng in några kommentarer! Kram :)

En väldigt fin blogg! Har dock fått för mig att jag har sett en väldigt, väldigt likadan design (förutom headern då)! :) Har du gjort den själv eller har någon gjort den åt dig? :)

bara bra här med faktist :)

tack :D

okej :) tack! :D

allt bra?:D

Sv: Okej :)

TJOOHOO! Allt bra?:D

Var med och tävla om att bli dagens blogg!:) Vinnare dyker upp redan ikväll!

Söt du är :) Och väldigt cool blogg :)

Fin!

Så vacker bild!

bra blogg! vad fina ögon du har ;)

sv: Va fin :)<3

Fin du är :)

vilken mysig blogg du har :)























Follow my on Bloglovin







Trackback