en värd full med problem


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

(lite tråkiga bilder jag kanske läggar upp just nu? men det kommer nya senare)

Har vart vaken ett par timmar nu och snart är hela mitt rum tomt, sen sover jag i stan i helgen så jag måste flytta ut alla mina saker idag. Om ett tag kommer pappa hem, så då blir det att lasta mer sakrer. Jag gillar inte att, det tar så mycket tid och det är inte roligt heller. Fast det kan ju alltid vara roligt, att komma till ett nytt ställe.

Senare blir det att flytta mer och sen åka till stan för att vara med bästa Emma, vad roligt! Jag är så taggad för att träffa min kompis. Har inte träffat henne på ett tag känns det som, plus att vi taggar för att äta glass.

Vad har ni för planer för denna torsdag?

Kommentarer

TEST!

- Haha <3! vgd?

Svar: Okej vad roligt :) Jag ska faktiskt åka till Turkiet med min pojkvän och två kompisar :) Annars blir det nog en del vattenskoteråkande, sol och bad. Läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

- svarar på kommentarer, fin bild ;).

SV: :)

Ska du fota nått idag då? :)

sv; okej :)

Vad ska du göra idag då?

Gud vad fin bild :) hur är det annars då?

- äger du ett stativ?

svar: höhö :D

Sv: Aa :)

Sv: Aa :D

- förlåt, vad skrev jag? Jga komemr inte ihåg någonting idag :S

Sv: :D

- okej, nej inte jag heller. Men vill ha. Har du en fjärrutlösare?

sv - tack! :) allt bra med dig?<3

sv - tack! :) allt bra med dig?<3

sv: åh de ä skönt :)



de är nog att kunna stänga av alarmet när de rigner klockan sex på morgonen p vända sig om och somna om :P

sv: yesyes :P

allt bra idag? :)

svar: jo, det är bra, själv då? :)

sv; ska du flytta? :o

BAra vara med vänner och så :)

SV: Hihi okej :) jag tror kanske att jag gör det!

Kämpa på med flytten tjejen, de kommer bli kalasbra sen :)



sv: Härligt, har du nått kul inplanerat för sommaren?

sv: så bra jo det är bra här med :D

sv; okej, toppen! :) det är helt okej med mig :)



ha en bra dag!

fin bild! :)

sv :D

va görs?

Tack så mycket! :D jag är så sjukt glad! wiie :D

Vilken fin bild :)

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? Titta in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

Sv: Nej ska iväg sj? :D

Hej! Just nu är jag finalist i en tävling och jag vill jättegärna vinna. alla som röstar på mig får såklart en länk i min blogg när tävlingen är avslutad! Så rösta på nummer 12 här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

och skicka sedan en kommentar i min blogg och säg att du har röstat, så fixar jag en länk!

tack på förhand :)

ha en fin dag!

Finfin bild! :)

härliggt :) ska du göra idag då?

hehe vsg :) jodå det är bara bra med mig! gör du då?

nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus!

svar; mjo, sådär :)

Fin bild :D

sv;

det är ju sjuukt mysigt med babyque hihi :D

Hej allt bra idag? :D

Kram

Just nu pågår det en morgonens blogg på bloggen! Var gärna med :)



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-morgonens-blogg-vinnaren-av-mo-1.html#comment

som alltid lika vackra bilder :D

ANMÄL DIG TILL MIN DAGENS BLOGG! :D

http://lovisalindstroms.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment



-förlåt ifall du inte gillar sånna här kommentarer-

sv; så må vissa ting vara inte sant :)

sv: det är bra med mig, sj? :)

Tack :D

jaha där ser man! :D



jag ska fira min vän som fyllt 18 :)

sv: Okej!:)

Fin bild! :D

Tack =)

Hej, jag var på klassresa i helgen på Gotland, jag tror att jag såg dig då :)

Det är toppen med mig! :) <3

Vad har du gjort idag och vad ska du göra resten av dagen?

SV: Samma här ;)

Hejsan, vad görs ?

Vad roligt det lät att träffa kompisen =)

:)



skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html

så länkar jag dig i ett inlägg sen :)

sv; ajemän! :D

Vacker bild!

tack så jättemycket för rösten ! :D

jag meddelar dig när jag gjort inlägget där länkarna är :)) eller du har väl röstat ? ^^

hej beatrice!

brukar du redigera dina bilder mycket ? :D

fin bild !

Denna torsdag blev lugn, efter jobbet :)



Hur ser din helg ut ?:)

7kt fin blogg!

Fin bild!

vilken fin bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback