Fullt upp hela lördagen


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Här är tre bilder till, först på mig och Emma senare på Julia och Emalie och sist Svante. Om man kollar på den första bilden på mig och Emma så ser man vem som har tid att sola och vem som inte har tid att sola. Men jag kommer snart blir brun.

Idag har våran klass en utställning med bilder som vi tagit så alla våra föräldrar ska ditt för att se bilderna, så ska vi äta mat och prata klassresa. Det tar en riktigt mycket tid av dagen och efter måste jag till Visby för jag ska ta bussen till Lärbro och träffa Kevin och Christoffer. Får se vad vi gör, sover även där och är kanske hemma på söndag kväll. Men som sagt jag hör mig så snabbt som jag kan, men ni får räkna med att det blir rätt sent på söndagen. Men det börjar bli sommar nu och det händer mycket saker, så då får ni räkna mindre blogg ifrån mig. Hoppas ni har det jättebra idag och ikväll även på söndag.

Jag skriver på söndag, vad ska ni göra idag?


Kommentarer

TEST!

SV: Okej =)

Jag har haft en jättebra dag! :)

Vad ska du göra idag då? :D

:D

sv: japp ;)

allt bra? :)

Så lite så. ;)

sv :D

va görs?

- inget speciellt :)

du har så bra blogg! kan vi inte titta på varandras varje dag?

vad händer idag då?

så spännande!

sv: ja verkligen! varsegod :D

Hej! Gå in & anmäl dig i dagens blogg hos mig! :D



Förlåt om du inte gillar sådan här reklam!

Ne inget ;P

sv - nice!

händer idag då ? :D

sv: :D

Åh härliga foton! :D Hoppas du får två roliga dagar :D Idag ska jag träffa några kompisar :D

fina bilder :)!

SV: Hehe :D

sv:Godmorgon! Alltså,jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara, så skit i det ba ;)

jag kan inte annat än hålla med :D

Det var så lite så =) Allt är bara fint. Sj?

sv: indeed =D

holaa! :D

Vill du få en gratis länkning till din blogg och en vacker text om just din blogg?

här står det några instruktioner! :D



http://lustforlifee.blogg.se/2011/june/fa-gratis-lankning-d.html#comment

Det låter bra det! :)

På sommaren ska man ju inte sitta inne och blogga? :P



Idag har vi 20 års fest för brorsan :)

Som fyller imorn.

okeej, jo det ar bra med mig!! (:

kommer du ihåg mig? :D

SV: Det är bara bra, hur är det själv? :)

sv:Samma ;D<3

låter bra, jorå samma :)

sv: Åh skönt när någon förstår mig:)

Nehää, men alltså vi måste ju gå i skolan ett visst antal dagar och eftersom vi hade så många studie och lovdagar så får vi kortare sommarlov.

hihi:D



allt bra ?

snygga bilder! :D

- fina bilder :)!

SV:Jag sitter och lyssnar på musik :)

Händer i kväll?

Trevlig helg!:)

Kika gärna in bilderna på min blogg som jag fotade på Bryan Adams när han var på Gröna Lund =)

Sv; Jo allt är bra med mig, hur är det själv? :)

Sv; Jo allt är bra med mig, hur är det själv? :)

Vilka fina bilder :)

Sv;

Mys :D

Sv: allt bra+ :)

svar: bra :)

Det är bara bra , hur är det med dig söt?

Kram

fråga gärna någonting i min frågestund, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. :]

sv; Varsågod <3 Ja, allt är bra med mig. Sj?

sv: okok, jag svarar på kommentarer :P

Fina bilder! Hoppas det gick bra på fotoutställningen :)

Roligt med fotoutställning!



kram

Utställning? Låter kul :-D

svar;



i helg ska jag vara med min pojkvän :)

själv då?:)

Hejsan, allt bra :)<33

okej, själv ska jag bada och så blir de att umgås med kompisar och nästa månad blir de stockholm ^^

sv; :).

är allt bra idag ? :)

Tycker du är superfin brun som vit! :)

Haft en bra dag ? :)

Härliga bilder :)

härliga bilder :D

kram ♥

sv; haha tittut på dig med! :D

sv: Yes :D

Fina ni är allihopa :)

förlåt för sent svar, men nu är jag halvt tillbaka iallafall :)



allt bra?

fett myyyyys :D gjort ikväll?

sv: Ja, det var gott och det är verkligen underbart med sommarlov nu:D

beroende av din blogg!!<3



Vad ska du göra idag då ? =) kram

HEJSAN, vad gör du ?

mysigt! :)

godmorgon

ha en underbardag

allt bra med dig? kram

var och när ska ni på klassresa? :)

Gud vilken fin blogg!! :D

Hejsan , kolla gärna in på min blogg (: kram :D

Gillar du Miley Ray Cyrus? Kolla då in min fanblogg om henne

Jag ska inte göra mycket , kanske dra ner till gymmet :)

sv: ska snart till en kompis o fixa hennes hår innan hon drar utomlands :)

Du kommer snart va minst lika brun kan jag tänka mig :)

hehe förstår det :)





Hej du, fin blogg! Tänkte bara passa på att säga att det är dags att vara med i Dagens blogg! Klicka in på min blogg och läs reglerna ☺



Sorry ifall du hatar reklam, ha en bra dag!

Ser kul ut ! :)

Sv; görs idag ?

Hejsan sötnos! Hur har du det i sommarvärmen!? Jag ligger efter något grymt mycket i bloggvärlden och kommer inte hinna ta ikapp så...aja...xD Börjar med att läsa ikapp i alla fall..bloggar kanske något inlägg om dagen nu. Hinner inte så mycket mer förrän I'm back on track! :P

Hoppas i alla fall att du inte har glömt bort mig och att allt är bra! :D

allt bra idag? :D

har sagt det innan tror jag, men säger det igen, dina bilder är så fina!



hoppas du har en fantastisk söndag! :)

Härliga bilder :D

Fina bilder! :)

sv ; nej inte mycket.

är allt bra idag ? :D

SOL SOL :)



lÄNKA GÄRNA MIN cancerinsamling



betyder allt <3

Allt bra idag? ♥

- :)!

igår var jag hos min pojkvän och på kvällen träffade jag några kompisar och såg film när det regna och åska utanför :) vad gjorde du?

härlig dag, igår firade jag folk :P



PUSS

:D

allt bra ?

hej hej! hur är läget? :-)

Hej! Var gärna med i dagens blogg!http://linnealundgren.blogg.se/2011/june/vi-kor-pa.html

Jag har lika dana solglaaögon som dem p åandra bilden har .. Cooolt ☻

Gå gärna in på min blogg och svara på denna fråga. De tre första som svarar rätt får en länkning.

http://fiftyseconds.blogg.se/2011/june/vad-ar-detta.html

Tack på förhand!

Hejsan! Nu har jag dragit veckans blogg, klicka in på bloggen och kolla om du är den lyckliga vinnaren den här veckan! Kram 7 ~ Jennifer

Härliga bilder =)

Svar: Det var jättegott! =)

- Jag tog studenten i fredags :)

sv: tack så mkt vad snäll du är!:)

Härlig energi i bilderna ! :D

Kan man vara gladare över att sommarn är här ??

Hejsan, har lagt ut mitt första videoinlägg på bloggen.

Vad tycker ni? Tyck gärna till. :)

Vilket djur är ditt favoritdjur? Svara på den enkla frågan så är du med och tävlar om en överraskning samt en massa nya besökare till din blogg! :)



OBS. viktigt att du svarar på frågan i tävlingsinlägget och inget annat inlägg!



Tävlingsinlägget hittar du ganska högt upp på min blogg under det inlägget som handlar om mitt röda hår! Lycka till! <3

Sv:

fina bilder ;)

Du har ju hela sommaren på dej att bli brun!

inte riktigt bra här heller, men det får duga! ^^

Allt är bara fint med mig =) underbar söndag =)

Bor du på Gotland eller är du bar där på semester? <3

Fin blogg!

- yes! Haft en bra helg?

Hej! http://www.gratispremium.com/?ref=302458

gratis spotify premium. så himla enkelt! gött med spotify premium nu i sommar, att kunna spela det oändligt länge utan reklam och till och med på mobilen!

SV; jag med!! :D ska du sjunga eller något ? =D <3























Follow my on Bloglovin







Trackback