grönt är en sommar färg


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag har jag hjälpt till att fixa i vårat gamla hus, snart är det klart. Plus att jag även fått pengar för ett arbete som jag och en vän gjorde för kanske ett år sen. Jag har försökt att fått tag i dom nu i tre månader, idag lyckas vi fixa det. Har även försökt jobbat med hemsidan och städat lite i mitt rum. Har också fotat ute, tur att jag var ute förut och inte nu i all regn. jag har gjort rätt mycket idag, fast det känns som dagen gått riktigt segt!

Ikväll blir det god mat och mycket bra sällskap. Runt sex tiden kommer Emma hit till mig. Underbart, jag kan inte minnas sist hon var på sudret hos mig. Det blir att glida runt lite i hennes bil och kolla läget. Det finns ju inte så mycket mer att göra här på landet, men det är riktigt skönt det också. Får helt enkelt se hur bra min kväll blir, den kan ju knappast bli förstörd.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

Brukar vara så /; eller så har man pengar & så finns det inget man vill ha -.-

- ja där kan du ju kika in ;D

okej vaknade nyss :D

Hej! Fin blogg ^^



allt bra?

- vad har du för dig då? :)

åh, jag vill flytta nuuu! xD

vad gör du? :)

sv: den var toppen :)♥

Åh, älskar din header!

hej, härliga bilder !

hur är sommarvädret hos dig ? :)

svar: tack! :)



tycker om bild nummer 2!! :)

så fina färger på sommaren!



ikväll ska jag vara med familjen och sitta mestadels framför tv:n! lite lördagsmys, inget speciellt :)

vad ska du själv göra?

GLÖMDE SKRIVA IN BLOGGADRESSEN OCH DET :) :)

jag ska ta det lugnt bara :)



sv; ah :D

sv: :D

Hejsan! Jätte fin blogg, vad sägs som att följa varandra via bloglovin ? Tacksam för svar! Ha en fin kväll, kram.

fin blogg :)

jag har frågestund, kika gärna in http://fridajunegard.blogg.se/2011/june/fragestund.html#comment

jättefina bilder <3

åå va gott

haft en bra vecka snygging? =)

- bra ;) Händer imorgon?

Fina bilder!



sv. ja, allt är finfint med mig i varjefall, hur är det själv?



kram!♥

SV: ja :)

sv: RÄTT, du har en länk nu :D

aa :D

fin bild på krusbären!

Sv: Jag med faktiskt, tror jag har M/L i den :)

ja :)

Skönt att du fick pengarna nu:)

DEt var gott :D



Fråga igen om du vill lägga en röst på min bild :) fråga tills du säger stop.. Hihi ;) Tar ju bara nån sekund jue :) Och du gör mig glad. TACK TACK isåfall! :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

sv joo det är bra med mig med. Gjort i dag?

Sv; Allt bra då? :)

grönt är fint:D

sv: haha de var snällt av dig :)'



tack så mycket :)



åh vad tervligt :D! ne ja kom precis hem var och firade en kompis som nyss tog studenten :)

jag mår prima! vad har du för dig?:)

låter som en rolig kväll :D

fina bilder :D <3

Gillar bilden längst ner! :)

Vi har varit på middag och fika hos min bror som fyllt år, sedan åkte vi hem och bara myste en stund. Blir inte roligare än så ;) haha.

Det var inte dåligt vad mycket du har hunnit med! Hoppas kvällen blir awesome:)

fin blogg :)

härliga bilder!

allt bra?

snyggt bea!:D

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

duktig du är på att fota :D

- okej :) har precis lyckats träna lite, hehe :) <3

sv okej, jag emd. Vad görud?

Va med kompisar, sola, bada och åka utomlands!:D

Länke byte???

Var med i Dagens Blogg, och vinn en fet länkning! :D

Tipsa gärna andra om den!

Fina bilder! :)

GISSA KÄNDISEN PÅ MIN BLOGG!



DEN FÖRSTA SOM GISSAR RÄTT BLIR LÄNKAD IMORGON.

FIn blogg med fina bilder du har!

Jag har frågestund på min blogg så kolla gärna in och ställ en fråga :)

snygga bilder! är du ute och fotar mycket eller?























Follow my on Bloglovin







Trackback