ikväll blir det ben och jerry's

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Oj nu gick tiden skulle springa iväg just nu, men för mig gör det inget. Har just ätit mat med Kristina och Johannes och vi ser en riktigt bra film nu. Senare ikväll blir det att sitta och jobba med min hemsida och äta lite glass hade jag tänkt.

Det blir mycket bilder på mat just nu känner jag, men jag har inget att ta kort på. Det är så grymt dåligt väder ibland när jag har tid att fota. Jag skulle vilja ta lite nya kort på någon, men min lillasyster vill verkligen inte ställa upp fler gånger känner jag. Någon som lust att ställa upp, dock bor jag på Gotland så det är svårt. Men har ni svängarna förbi eller om du bor på Gotland, säg bara till. Skulle även vilja börja göra en ny header också, men behöver en ny bild på mig. Jag skulle gjort det i skolan innan sommarlovet, men allt blev bara fel just då. (men får försöka fixa en header inom kort)

Vad ska ni göra för roligt ikväll?

Kommentarer

TEST!

Vad fin sidan blev :)

gott :p

fett vad gott :D

hej Beatrice :)

Ben o Jerrys är det bästa!



kram kram :D

// Beatrice ^.^

Åh gött med glass!



- hihi tack :)

Hej, allt bra med dig? =D

Kram

Du kan väl be någon av dina kompisar att ta kort? :)

Vad gott med Ben&Jerry's :)

Jag ska till Gotland senare i sommar ;)



sv: Göteborg, fest, och midsommar, då blir de meeerfest haha :D

sv: vet inte, att ta det lungt :)

sv: haha detta skäms ås äga men ja har adlrig smakat på ben and jerry´s :O

Ja :D

vad ska du ha din hemsida till? ska du sälja bilder? :D

åhh vad gott med B&J!, vilken är din favorit smak?:)

svar; ser på film :)

- svarar på kommentarer ;).

svar; hehe tack! :)

yummy! i love this :D

Hej var gärna med och tävla om att bli veckans blogg: http://alexics.blogg.se/2011/june/veckans-bloggar.html#comment



Kram!

sv: hehe :)

jag svarar ikapp på alla kommentarer som jag har missat under dagen och ska snart skriva ett nytt inlägg. :) själv? ställ gärna en fråga i fråegestunden sötnos! :D

mmmums!:D

ge mig!:D

sv; :).

Hej, fin blogg du har!

kolla gärna in min :

http://linnahlborg.blogg.se



ha det så bra, kram ♥

nice ! . jo det är fint med mig . vad tycker du om dess kläderna jag har gjort vill du se dom på mig ifall du vill det är bara lämna en liten kommentar att du vill se dom på mig kram !

sv: :)

- vad gör du just nu då? :)

JAa, :D gött :D

ja men precis:) jag fick ett mail utav honom igår, han skrev att han hade köpt skor till mig:D wiiee



jag har lagt upp mina senaste outfits, har du någon favorit?:D http://liborius.blogg.se/2011/june/valj-en-favorit.html#comment

Vilken fin blogg! :)

Allt bra? :')

tack :D

åh, älskar ben&jerrys! vilken är din favoritsmak? :D

sv. Jo verkligen en pudding;)

tackar

sV: nej de är skräll att ja inte har gjort de:O



var gärna med i fototävlingen :)

sv; :I).

hoppas att det blev en bra dag för dig sötnos! :)

I see :)

det enda roligt idag är att jag bakat :D

sv:; Händer just nu då? ;D

sv: Absolut :D

OKEJ TACK !

vad tycker du om tävlingen som jag ska starta kanske snart . och vill du se mitt rum i video eller bilder kram !

- hihi! älskar ben&jerrys med kakdeg :D min favorit de, vilken är din favvo? :)

kram!

sv: hä'nder annars ikväll då :)?

- okej :)

kompis ^^

okej! kul att du säger vad du tycker :D

svar; vet inte riktigt ^^<3

vad tycker du om tävlingen som jag ska starta kanske snart . och vill du se mitt rum i video eller bilder kram !

Vad är det för film du/ni ser? :)

hehe.. ^^ hoppas att du sover gott i natt...jag ska i säng snart...ska bara duscha fötst..xD

sv: Jag tittar på tv :)

sv: hihi:)

allt bra med dig? :)

sv: åh va mysigt :D



ne ja har verkligen inte gjort någonting :P

sv: vad konstigt :S ska se vad som på går. okej :)

sv: Yes!

Sv: jo, med mig är det också bra! :)

vad gör du då? <3

Härligt :)

Jo det är bra.

Vad gör du ikväll? Äter glass?^^

ja jag mår bra :)

SV: haha ja lite småsegt :)



tack så mycket :)



glöm inte fototävlingen :)

sv: aw tack sötis, vad glad jag blir! :D

sv: de var synd du kan vinna ett fint halsband :)

MEN DET ÄR NÅGOT FEL DET GÅR INTE :s

sV: ne de är klart de är ju den jobbiga biten :P

sv: hehe okej :) Hoppas ni hade det mycket trevlig iaf!

JAG ?:o

NEE

Sv: okej, jag har nyss duschat. skall snart kolla på film. :) händer imorgon? :)

okej roligt:D

- okej, vad heter den då? :O

ja :)

svar: yes :D

sv: förstår dig precis för de suger å försöka få röster :P



hur är det med dig då?:)

sv: Najst :D

tack pluttidutt :p

sv,haft en bra helg :)?

Tjenare!

jag har lagt upp ett klipp då jag och två klasskompisar sjunger upp våran egenskrivna låt på våran skolavslutning. Vore kul om du såg den!!!

LÄNK:

http://musiklowa.blogg.se/2011/june/sang-pa-skolavslutningen.html#comment

Sv: ah :) åh älskar b&j :D

Godnatt fina du! :)

sv; gosh ja ;D hoppas du haft de trevligt ikväll fast helgen strax är över!

Den där glassen är att dö för! Speciellt fugde brownie!



sv: det var duuunderbart :D

Haha ! :)

Åå, jag älskar Ben and Jerry's, har du någon särskild favorit ? :)

sv: okej, det var ju inte bra :/!

Jag firar med B&J´s efter första arbetsdagen imorgon :D

mm kanske

Det måste vara den godaste glassen som finns :)

sv: :)

vilken fin blogg du har. Blir avundsjuk.

ha en trevlig kväll ;D

sv, Vad bra :). jag med :).

nu blir det nog sängen. natt natt sötnos! höres i morgon. :)

Menar det verkligen<3

Är du nöjd med din helg annars då? =D

vad ska du göra i veckan då? :)

hej hej! hur mår du? :-) kram

sv; sitter här och spricker av glädje :D

Jag är supernöjd ;)

Fíck du ditt mess sen då?

härligt bruden!!

jo jag mår toppen :-D

tack så mycket och detsamma :-)

SV: Tack!

sv: Nu ska jag titta film och sen sova! :D

Vad gör du för spännande hemsida, jag har säkert frågat var du gör den med men det minns jag inte svaret på (a)

yes ;)

sv: det vill ja med göra någon dag :D Vad sitter du och gör hemsidan i? Alltså wordpress eller nått sånt?

gott med b&j! :)

sv: hehe okej, ska försöka göra nått sånt i sommar kanske om jag orkar och hinner efter all jobb. :) men det vore roligt, som en lite protfolio :)

sv: okejokej, jag skall klippa mig och vara med en kompis :)

Bläää på dig, kan verkligen tänka mig det. Haha oj vad avundsjuk jag är nu :O Har inte glass alls hemma :/

Japp :D

sv; jaa :D



men sov så gott :)

sötis

sv; det ska jag :)

javisst. Händer ? :)

Nåt kul som händer i veckan?^^

sv; hade världens underbaraste konversation med finaste pojken! :D <3

Mums med Glass :)

Vad mums

sv; så lite så:) allt bra idag?

Muuuuuums!

sv; nej men nu ska jag traska i sängen! :D GODNATT!

ÅH yum yum vad gott med ben & jerry´s! :))

Så gott med B&J !

Mums mums!!

älskar b&js!



var med och tävla om dagens blogg. kram

Älska B&J! :D

Gott! ^^

Sv. Det tror jag med! Har dock aldrig smakat just den där B&J glassen.























Follow my on Bloglovin







Trackback