jag är kär i videon


Kärlek till videon, älskar verkligen den eftersom den får mig verkligen att tänka på sommaren.

Såg denna videon nyss och den är rätt ny, jag gillar videon för den visa verkligen hur underbar sommaren är. Färgerna på kläderna och ställen dom är på gör mig verkligen glad. Bästa videon som jag hittat för iår jag ska också försöka fixa en sommar videon snart jag lovar, jag ska försöka fixa en snart. Jag ska ta och filma lite under midsommar och lite annat!

Vilket tråkigt väder det är, tycker inte om att det ska vara dåligt väder och tio minuter efter är det bra. Tio minuter därefter är det dåligt igen, och så här kan det hålla på hela dagen, det gör mig galen.

Vad tycker ni själv om videon?

Kommentarer

TEST!

SV: Härligt :)

ps: jag har frågestund i min blogg just nu, så undrar du över ngt eller så, så bara kika in!

och förlåt om du ogillar sånna här kommentarer.

kram!

sv; yes :)

jasååå :) jag vill också ha sommarjobb!

sv; kul att höra! vad kommer du ifrån? =)

Sv: Tack så jätte mycket!

Om du vill så får du gärna sprida vidare länken till dina vänner ifall dem skulle vara intresserade till att rösta! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=6QROxVtzIyyHUGKwOZuo6WW2gsFXlONhdevQ1cD7OzCh7MRIjBue#Gallery

usch, fjortisbrud

Sv: Jaa, det kanske jag borde göra men är hos pojkvännen nu så har inte dom här men imorgon kanske :)

sv;

göres?

Håller med, det var en bra video. Sommrig och härlig! :) Låten va bra den med.

sv; jag antar att det är bättre väder hos er än här uppe i övik ..

jag ska förmodligen åka till gotland i sommar faktiskt :)

sv;

kollar på en serie :) <3

Sv: Har nyss ätit :)

sv, okej härligt :) sommarjobb då eller vanligt jobb? :)

vad gör du då? :)

söt video

Ligger i Carros säng och sover xD

Svar: Varsågod tjejen! <3 :)



Jo allt är fint med mig, väldigt trött bara jobbar förfullt denna sommar :D Hur är det med dig? Kram! :D

sv; har aldrig varit där förut, så det ska bli kul :) har hört att det är underbart där!

yes!

Åh vilken härlig video =)1

men ser u det :(

Hihi, okej :) va bra!

vad ska du göra i midsommar?

Hihi, okej :) va bra!

vad ska du göra i midsommar?

Du har väl inte glömt att kolla in min blogg? ;)

www.matildas.blogg.se



Ha en bra dag!

okej :)

Spelat piano, lärt mig lite låtar :)

sv; visst är dom :D



hoppas du får en fin kväll :)

- inge.

Hej allt bra :) ? <3

Hehe okej! :D



TÄVLA JUST NU! UNIK TÄVLING, VINN FESTIVAL PASS TILL ARVIKA FESTIVALEN 2011



http://saveu.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-festivalpass-till-arvika.html

sv; i will! :D

Sv: jag mår toppen :) vad gör du :) ? <3

SV: samam häR:D

Sv: Jag kollar på tv :) Har du några roliga planer för kvällen då :) ? <3

jodå de är bra! fin blogg söte!

sv:

yes !

hihi jaa :D

Hemma nu :D<3

händer ikväll? :D

hihi, vad händer ikv? :)

jag ska umgås med ett stort gäng vänner :D

sv; jag ser verkligen fram emot det :D har du nånting att rekommendera, typ saker man kan göra och så? :)

=)

tusen tack för din röst! jag länkar dig när jag gett upp tävlingen;)

- Okej, mys :)

Ska fira min syster, igen, med släkten på fredag. Resten av midsommar ska jag väl bara vara hemma, eller umgås med vänner :) vi får se!

Du har väl inte glömt att kolla in min blogg? ;)

www.matildas.blogg.se



Ha en bra dag!

nää, jag är för liten ju! (:

älskar videon !

både låten och videon var aaaas skön!!

aldrig hört/sett tidigare, men gillar starkt :D

måste lyssna på denna igeen! :D



sv. hehe okej, vad ska ni göra?

ska åka iväg till en klasskompis stuga där hon ordnat fest, ska bli skitkul :D























Follow my on Bloglovin







Trackback