ikväll blev det lite försent kanske?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på min bästavän Emma, kommer alltid finnas för dig!

Ikväll blev det rätt sent eftersom vi har vart på fest hos en kompis, plus att vi har träffat andra vänner och pratat bort tiden. Klockan är rätt mycket, jag som var trött redan vid sex har lyckas vart vaken tills nu. Bra jobbat, nu känner jag att jag måste sova för tiden springer bara iväg. Kommer jag kunna sova?! nej, det är för ljust ute.

Jag har inte hunnit med så mycket idag/igår eftersom jag var tvungen att hjälpa till att flytta. Åkte hem lagade mat, sen till bussen eftersom jag skulle åka till Visby. När jag kom till Visby, träffade jag upp Emma. Finns alltid så mycket att säga till henne, jag gillar det. Min kväll har även vart riktigt bra, som härliga vänner. Men nej, nu ska jag sova är för trött!

Hade ni en bra kväll igår/idag?

Kommentarer

TEST!

Väldigt fin bild :) det är la underbart med bästa vänner :)

Jag hade en superb kväll igår. Gick en pw i det härliga sommarvädret och sen blir det rabarberpaj :)

Fin bild ´! Godmorgon allt bra?

kikar in och önskar att du får en fin helg i det underbara vädret :)

Är det dina småsyskon, här nere under kommentarsrutan? Så söta! :D

Sv: Jag svarar på kommentarer:) Själv?

- okej ;) vgd?

- ska sola ;) Bra väder hos dig?

- bra, sj?

- okej, gillar du att sola?

- MHH ;) Vilken är dn afvorit affär?

Sv: Allt är bra med mig! :)

Hur är det med dig?

- mhh ;) händer ikväll?

- nice ;) jag gillar gina ^^.

ojsan, det var jag som råkade skicka en tom kommentar! :)

det är bra tack, själv? (:

Gud vilken fin blogg du har, :) Har du fixat designen själv?

- jag får middagsgäster.

- ahr ni inte gina Tricot??

tack så jätte mkt :D!

Det är fantastiskt! :D

Med dig då?

sv: Godmorgon:D

bara sanningens ord gumman :)

skulle du kunna tänka dig att tipsa om min blogg bea ? :)

Underbart =)

Gör du idag?

Sv: Okej, men den var hur fin som helst iaf :)

SV: Jag mår bara bra, sj? <3

sv:Arrrå sjäölv ?:)<3

- okej, vgd?

fin blogg ! :)

allright!

Ibland får man allt ta sena kvällar för roligheter! :D



sv: Jaha okej, spännande med glass-säljning :)

Jag kommer jobba som badvakt i sommar.

Varför inte köpa ett close-up filter istället för en macroglugg? Eller du kanske redan är helt såld på något speciellt macro..? :P

Jag kör close-up filter istället. Fungerar utmärkt och kostar runt 100-lappen. Prisvärt om man inte har råd med ett macro!

HEJ!



VILL DU FÅ FIN HY? VILL DU PYSSLA SMART HEMMA? KOLLA IN; www.edisens.blogg.se



nice header! bloggdesignen är jätte fin =)

svar: hittar inte kjolarna alls ;o

yee !:) absolut, själv då? :)

jo allt är jättebra här :) själv då? :)

SV: Skönt att höra! :)

Allt bra med dig idag? :D

lite kul att du som tar så fina bilder använder samma kamera som jag har :D

SV: Hihi jaa såklart! =)



Vad gör du idag då? :)

va händer idag?:D

sv: de är de här mednu :D!



vart bor du :)=?

Sv: tack :)

jag jobbade till två på natten så inte världens bästa kväll :p

vinnaren av morgonens blogg är nu utsedd!

var det inte du som vann? anmäl dig gärna igen :)



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-morgonens-blogg-vinnaren-av-mo-2.html#comment

-svarar på kommentarer.

sv: okok, jag ska ta och göra mig i ordning tänkte jag :P

Sv; Allt är kanon :) själv?

SV: vad bra! :)

bra !

Det får bli solsängen.

Kan ju inte sitta/vara inne i detta fina väder?=)

SV: :) Det är bra, är förkyld bara. :P Du då? :)

vad mysigt :) bor du på gotland eller? <3

Igårkväll blev det kex och pommac/vin. Jag har ju just flyttat :D Så vi firade lite.

((:

sv:A <3

sv; helt sant sa komedianterna :D

Läs mitt inlägg om hur det är att vara tonåring och leva med svår eksem och ärr, hur det är att inte kunna gå i solen tunnklädd för man skäms.



Ha en underbar dag! :)

sv: aa, samma :) görs?

Vill du få tusentals besökare på din blogg? Gör som mig registrera dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=skruttanekblad

HEj!

Jag har nu lagt ut de första bilderna från plåtningen med Elina! Du får mer än gärna gå in och titta! Tyck gärna till om bilderna! det skulle betyda mycket!

kram Cornelia!

sv; oavsett vad vi pratade om , så ska man smile:a genom livet! (a'























Follow my on Bloglovin







Trackback