skönt att få jogga eller gå


Bilden är tagen från deras hemsida.
Det här är mitt härliga lag.

I år var det dax att jogga/gå vår ruset, som är fem kilometer. Först i början gick vi men vi skulle nog joggat istället. Alla gick så sjukt sakta, tyckte det tog så långt tid. När vi hade börjat gått om några hundra personer började vi jogga ett tag och på slutet sprang vi in i mål. Det tog oss runt 35-40 minuter, fast jag inte orkade så mycket idag så gick det bra. Känner mig duktig och det var riktigt skönt att jogga/gå idag, ångrar mig inte. Men nästa gång kanske jag vill ha mina kläder istället för min brors.

Fick även träffa Emma och några andra underbara personer och som sagt jag säger det igen, tack till mina vänner. Efter vi hade kommit in i mål så satt vi oss ner och åt ur våran fika korg vi fick. Har bara vart hemma några timmar och nu hade jag tänkt tagga för att gå och sova. Och imorgon blir det studenten och träffa dom bästa!

Burkar ni vara med på vår ruset?

Kommentarer

TEST!

jag hatar att springa så är aldrig med i såna tävlingar xD

aldrig varit med på vårruset men äör sugen på stockholm maraton :) brukar du springa lopp?

tack så mycket! :)

Härlig bild =)

Näää usch hahah. är så lat man kan bli ;)

Sv: Svarar på kommentarer sj? :D



Vilken härlig/fin bild :D

sv: Okej :D jag vaknade precis:)

Vad hurtigt vännen! :D

Hoppas att allt är bra med dig :D



Kramar

Vad kul :}

Har aldrig varit med, men skulle nog vilja vara med någon gång!

vilken härlig bild på er

Plus i kassan är en jätte bra sida om man vill tjäna pengar snabbt! Vart medlem i 10 min och har redan över 70 kr!!

Utbetalningen sker efter att man har tjänat in 200 kr! sjukt braa!! MAN BEHÖVER EJ SKATTA!!!

Bli medlem på länken här nedan! :D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=30818

Var det en tväling ?

sv: Ser att du med överlevde! :D

Hejsan,

Vad gör dig glad?

Om du gillar att fota så tycker jag du ska kika in på min blogg där jag har en tävling som handlar om just det nu!

Priset är ett halsband från puss.se :)

ha en bra dag ^^

sv: ja mycket :D

Ja ;)

Hejsan, vad har du för stil mallar mm på din blogg?

tycker den är jätte fin och bra!

Behöver insperation, för jag tänkte starta en blogg och vill att den vara fin :D

hehe ja :(

Vad härligt att jogga och gå :)

va nej nu förstår jag inte :P

tack detsamma gumman!!!

allt bra annars ? :D

Härlig bild!

Allt bra idag?

kram

gick det bra? Jag sprang det i Göteborg :)

Svar: Hej igen, sorry att jag aldrig svarade, men har haft lite fullt upp med lite förändringar och sånt med bloggen, och så ska man ju ha ett liv utanför också, hehe :) Men nu är jag tillbaka! Hur har du haft det sen vi hördes sist? :)



Förresten, har du deltagit i H&M tävligen? Där du kan vinna 900:-? Annars har du länken här om du vill vara med: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

sv: okej! :D - har du tagit första doppet än? :D

kika gärna in hos mig och berätta vad du tycker efter att du sett filmen jag lagt upp. själv tycker jag den är hemsk, men den är helt klart sevärd. man får sig en riktig tankeställare ♥

Så lite så vännen :D

Fan vad duktigt! :)

Sv:

:D

Allt bra idag då?=)



Kram

har du fått sommarlov än? :D<3

När får du lov eller har du fått de ?:)<3

Snygga ni är!: )

Sommarlov nu då! :) Ska du göra nått speciellt under sommarlovet? ^^

sv; jo det är bra, självdå?:D

Nice pic ;)

allt bra med dej ? :D

sv - åh tack så mycket!

vad har du gjort idag då?

sv: tack :)



härlig bild på er!

duktig :D aldrig gjort tyvärr

hahahaha jag ''sprang'' också vår ruset fast för länge sen typ en månad :D

- hehe, Vad gör du? :)

sv; jo det är toppen med mig tack (:

vad gör du ? :D

Allt bra idag?

allt bra idag? :D

hihi :D vad har du gjort idag då?

sv; Yes! :D

Haft en bra dag? =)

Var gärna med i Helgens blogg :)

Allt bra idag fina du?

fin bloggg

kolla in www.linzha.bloggg.se

Vilcken finn blogg ,

kolla gärna vår ! :)

aoo det är för det mesta alltid skönt att röra sig!

svar: tack så mycket :)

Nej, men skulle vara kul att testa :-D

Var med i Dagens blogg! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-4.html

se vilka som gick vidare i veckans blogg..

kanske var de du?

LÄNKBYTE PÅ BLOGGEN! ÄR DU MED?

http://julialilje.blogg.se/2011/june/i-close-my-eyes-and-i-can-see-a-better-day.html

puss!

Kul med vårruset, sprang också det för någon vecka sedan :)

Okej. Skola och har shoppat :D

Haft en bra dag ?

sv: yeah :)

vad görs? :)

=)

Sånt vill jag pröva på =O Skulle va sjukt bra för min kropp =)

behöver lite hjälp med vilken poncho jag ska välja, svart eller vit? skulle vara tacksam om du ville tycka till i min blogg :) kram!

hey, vad händer? :)

Sv: Hærligt det, jo allt ær perfekt med mig :D

Hænder det ngt spænnande under helgen då?

Befinner mig i Norge, dærav dessa konstiga bokstæver.

Samma faktiskt..Händer inte så mkt.. :) Hur mår du? <3

HUG!

sv: Jodå, det är bra:)

grym bild! :D

en fråga bara.. men vrf kmr inte dina kommentarer fram för :O?

vilken härlig bild :)

Vad roligt! Fasen, kanske ska satsa på det nästa år :)

super bra!



håller med, super skönt att jogga!:)

super bra!



håller med, super skönt att jogga!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback