snart sommarlov, lycka!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag får panik när jag inte har internet, jag känner mig inte kontaktbar för någon. Men nu har jag internet ett litet tag, får se när mina andra syskon vill ha tillbaka det. (som sagt vårat internet kommer på torsdag, det ska bli sköönt)

Igår kom Amalia hit en sväng, så satt vi och pratade och hade mysigt. Så inatt sov jag hemma hos Amalia, riktigt mysigt och underbart med en ny granne. Idag har jag vart i skolan, halva klassen som var i skolan har fixat lite för imorgon för då slutar vi skolan och alla 3:or tar studenten då, så det är mycket som händer imorgon. Så vi fixade lite saker och hade det riktigt trevligt, träffade även Emma idag också. Plus att jag har hämtat dom sista sakerna i vårat gamla hus och snart är allt borta. Därför har jag inte haft tid att skriva förän nu, men jag har haft riktigt bra dag och imorgon blir dagen nog ännu bättre.

Vad har ni gjort för roligt idag?


Kommentarer

TEST!

länge sen nu sötan! hur mår du?<3

Okej. Min med :D

Allt bra idag ?

^^<3

Vad är det med erat Internet? ;(

Hej, nu är tävlingen om dagens blogg avslutad, kolla om det var du som är en av de tre vinnarna! Ännu en dagens blogg kommer senare till veckan :)

svar: Tack så mycket och detsamma! Jag håller på att lära mig photoshop just nu ;)

sv - yes! :D

sv; vet inte riktigt vem du skrev till, men allt är bra här sj? ^^

ja det är hon :)

=) <3

gud så fin blogg!<3

sv: låter bra :D vad gör du?

fyfan så skönt det ska bli :D

japp :D

sv: Hihi allt bra? :D

tack söta du kraaam

Och dina syskon har internet? :P



Dålig stil av det bolaget...

- härligt :D

det är helt okej med mig :) <3

sv; :D.

hej gå in och kolla om du vann dagens blogg! :)

taaaaaack :D härligt med ballonger :D

Vad roligt att du har fått sommarlov =)

sv: Jo det är bra tack ! Har skolavslutning på onsdag, sjukt taggad trots att den är så sent ;) Själv då? <3

svar: varsågod! :)

allt bra med mig också, va göru? :D <3

Bara bra, tack! Dudå? :)<3

sv: tack :D

hur mår du ?:D

kram ♥

Har du inte sommarlov än? :o

Sv: Aa sant som det låter !!! :)

Jag tog studenten i torsdags eller ja.. jag skulle gjort men jag årkade varken gå eller ha något kalas haha.

svar: Jadå, det går bättre och bättre ;) Har du några tips? :)

Hoppas era treor får ett fint väder imorgon :)

sv: Ja men visst är den! :D

Vad tycker du om programmet The Mentalist? :)

Sv; Oj, när får du sommarlov? :o

hoppas du haft en bra dag och sover gott när du ska! :)

Roligt? Nja det beror på... Jag har diskuterat me pappa om att köpa ny dator? ^^ <'3333

Anmäl dig gärna till Dagens Bild i min blogg och vinn länk som ALLTID kommer stå i bloggen och i eget inlägg ikväll :)

http://diktobild.blogg.se/2011/june/dagens-bild-1.html#comment

Kram!

sv; har inget och säga men får väl bjuda på ett smile! :D

Sv: Njaee sådär.. kul att besöka släkten och så osv.. :)

Oj, låter kul :D Haft en bra start på veckan?

nej men har ni inte fått sommarlov ännu ehhehehe



puss

sv: okej :) allt bra?

härligt :)

Allt bra idag sötnos? =)

sv: härligt att höra, jora de e bra :D

Men lycka till med skolavslutningen då! :) ^^

Händer i helgen? :)

fin blogg. kram :)

sv; Oj, jag ser det ;) grattis!

Jo det e super bra :)























Follow my on Bloglovin







Trackback