sommar färger, det gillas!


Kjolen är från vila, linnet och väskan är från lindex och allt annat är från ginatricot.

Har jag sagt att det är tråkigt att flytta? Jag tror jag sagt det för många gånger, sitter nu i vårat nya hus och har just packat upp lita saker, väntar på att min pappa ska komma så vi kan lasta av lite mer saker och sen åka och hämta ännu mer saker. (men skulle inte förvånna mig om dom tänkte äta innan dom kommer tillbaka)

Lite små avis på er som kan ligga ute i solen nu när det är fint väder. Jag vill med sola och bli brun, men jag får nog tid till att sola sen i sommar. Nej men nu ska jag svara på kommentaer och sen jobba vidare.

his eller diss på kläderna, vad tycker ni?
jag gillar kjolen, riktigt mycket!

Kommentarer

TEST!

(:

svar: okej, va göru då? :D

- nej, emn vill köpa mig en. Vart köpte du din, vad kostade den?

SV: Tack själv! :D



Vilka fina kläder!

Härliga färger på linnena.=)

snygga kläder :)

åh fina plagg:D tycker det ska vara mycket färg nu i sommar!

Vad hittar du på nu?

riktig hiss på kläderna! :D lagomt färgglatt liksom många kör på extremt nu när det är trendigt med både grönt gult blått & skrikrosa tillsammans.. det blir ju lätt överdrivet tycker jag, tycker inte du?

Ganska hiss! ;)

sv: tack! :)

Åh, fina färger!

Ta det lugnt! :)<3

riktigt fina hörredu! :)

Jag tyckte att jag såg dig utanför Visby en dag, jag gick runt med en storklass, om det är till någon hjälp! xD

härligt :) vart ska du flyutta?

ska fira en kompis <3

sv: vilka härliga kläder de skriker ju sommar :D!



åh haar ni sol :O? här är de typ storm

Kjolen och väskan va jätte fina! :D

ja verkligen! är det din hund? :)

Fint :D

Hej! Välkommen till online nytt, tygväskor, kepsar m.m: http://gottoblandat.spreadshirt.se/

fin blogg! :)

sv: okej ^^ allt bra?

Svar: Tack så mycket :)

Hiss till plaggen ! :)

fina saker =)

hur är det i dag

nyss kommit hem :)

allt bra idag?

händer idag då? :)

0kej, hoppas det blir snart!

Hiss! :D

vad gör du? :)

sv: Okej, vad ska du jobba med? Som förra året?



Jag ska jobba bara i stort sätt, försöka hinna få in massa tid med vännerna och familjen. :)

fint med färger!

Hiss!

sv: Haha jaså vad bra då ;D

sv' Okej, min kväll igår var helt toppen :) Tack!

sv: vad görs? :D

Otroligt söt kjol ju :D

Okej. Idag har jag solat och lite annat :

Allt bra ?

:)

Vad härligt! Allt är toppen!:D

Sv: Okej :D

Underbara kläder och färger =)

Jo det är bra.

Haft en bra dag än så länge?^^

hiss! :)

Jag gillar de tre linnena till höger, är alla tre från Ginatricot?

Härliga kläder! :D

ohh dom tre första gillas starkt :)

Älskar sommarfärger :D BIG LOVE !

Färgglad det där ;) gilla

Jättefina kläder =)

gillar kjoolen! :D

fint :D

söta linnen

sv: härligt, jadå :D

Sv; Hiss! Gillar oxå kjolen :)



De två linnena till höger var med fina!

Jag tycker faktist att kläderna är jättefina.

Tänkte bara säga att jag har frågestund i bloggen nu också! =)



Kram

tacK:D

HalloJ!

Vi sitter och äter nygrillade hamburgare i solen och njuter av ledigheten!



Vad gör du ikväll då?

Kram

Hur mår du idag? :)

kollar på film och myser:-)<3

sv: jasåå, vart?:)

hej hjärtat!

Detta är skandal till högsta nivå :/

varför snackar vi inget mer? I MISS U!

Vilken trevlig blogg jag trilla in i :)

Kram Kram /frukort

Vad tycker du om min blogg? :/

Sv: ah :) älskar sommarfärger :D

hiss, gillar speciellt kjolen!

sv: Jo, den skulle vara kladdig men den var det för mycket.



Jag gillar topparna till höger:D

- bara bra :) själv?

Du tar verkligen jättefina bilder! Dock tyckte jag att kläderna var sådär, det ljusrosa linnet var fint!

sjukt din blogg du har! :) ♥

helt klart hiss!

& ja, kjolen var riktigt snygg!

vad tycks om min outfit idag? :)

Vad söt kjolen var =)

va härligt! hiss :)

härliga färger !



sv: jadu, typ hur du redigerar din bilder, designtips, <3

allt bra ?

sv: okej bra!



gillar kjolen :D

svar: okej, får hoppas det blir roligare då! vart hittade du kjolen? :)

HISS jätte fina grejer!!:D

hiss <3

Fina färger! :D

Älskar det! Ska använda myyycket färg på kläder i sommar :D, är normalt en sån som bara använder svart vitt & grått, men nu ska det bli ändring på det! Haha.

hiss, älskar färger! :D

Snygga saker :)

Hur har din dag varit?

nej du, inte det heller, tyvärr ! ;)

Vilken sommarkänsla man får av färgerna!

Riktigt härliga färger ;D

Nu är veckans blogg avslutad.

Se om du vann här http://annafeliciaa.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html#comment

Om inte bättre lycka nästa gång!!

hiss!! absolut! :D

gör du det då??;)

Härliga färger :)

Sv: Förlåt för sent svar, haft en upptagen vecka :) Händer idag?

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag behöver verkligen din hjälp! Kan du rösta på mitt foto som är i final i en tävling? Det är bara en dag kvar att rösta och din röst kan vara avgörande. Jag behöver alla röster jag kan få!



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

- awh du är ju bara för söt <2

- awh du är ju bara för söt <3

fina kläder :)

Härliga färger och snygga linnen :D

svar: jaha oj ;s men hittar inte den på hemsidan :(

sv;

haha! (: vad planerar du för fredagsmys idag? eller ja det känns inte som fredag eftersom man vart ledig men..

Hej fin blogg du har!

- Var med och tävla om ett valfritt linne hos mig.

Sorry om du inte gillar reklam. ♥



Kram

har det där rosa linnet från lindex så sjukt snygg på!

rekommenderas å den är verkligen prisvärd 79 kr !

dom har också superfina byxdressar/jumpuits på hm/lindex checka in dom ,lägg ut bilder på det du köpte idag från stan...(vet att jag kommentera fel inlägg men såg linnet å var bara tvungen att säga att den är så sjukt snygg )

kram å sköt om dig <3

kjolen var riktigt snygg :D

Så härligt med färger!!

Vad hittar du på en solig dag som den här? :)

kjolen är asfin, jag har den själv och hade tänkt ha den på skolavslutningen! :)

Vilken härlig blogg du har och jisses så snyggt det där turkosa linnet var :)

absolut hiss! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback