SOMMARLOV, LYCKA!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Två bilder från gårdagen då våra 3:or tog studenten.

Igår när man kom till skolan gjorde vi inget alls, det var riktigt drygt. Vi fick våra betyg och sen kunde vi åka hem om vi ville. Men vi gick till Rondon och såg på några elever och lärare som gjorde lite roliga saker. Därefter åt vi pastasallad, riktigt gott. När klockan blev halv två så, började alla 3:or springa ut på balkongen och därefter hände inte så mycket. Vi gjorde inte alls så mycket igår, men efter skolan åkte vi ner och år mat på Joda med alla som går våran linje, riktigt mysigt!

Efter maten på Joda, tog jag bussen hem med min pojkvän. Vi gjorde inte alls så mycket, var social mot min famiilj och sen var det nästan dax att sova. Idag vet jag inte vad som händer, en sak har jag att säga att det är så grymt skötn att ha sommarlov. Jag älskar verkligen det, fast det var jobbigt och lämna alla 3:or men det är sånt man får räkna med.

vad gjorde ni igår/idag?

Kommentarer

TEST!

Hej ! Allt bra med dig? :)

häääärligt!

riktigt fin blogg! :)

Haha grattis! :-D

Ha en bra dag! x

Jag fick sommarlov i fredags!!



sv; vad bra :)

så härligt med studenten! när tar du? blev du nöjd med dina betyg?

Hej ! :D



Du har ju så många bilder ! så jag tänkte fråga vilken kamera du använder när du ta alla ? :D

Så härligt att du fått sommarlov nu :)



Med mig är det fint, själv?

Allt bra idag?:)

Vad kul med sommarlov, jag får det i dag!

- åh indeed!

Svar: Tack så mycket!

:)

superfin blogg!

Nya fina kroppar som är med i bloggen och tävlar.

Kommentera gärna med en uppmuntrande kommentar =)



Vill fler vara med och tävla så är sista dagen idag att skicka in en bild. Det går givetvis bra att vara med i bloggen efter avslutad tävling också för en god sak :)



Hej du, fin blogg! Tänkte bara passa på att säga att det är dags att vara med i Dagens blogg! Klicka in på min blogg och läs reglerna ☺



Sorry ifall du hatar reklam, ha en bra dag!

Hej, allt bra med dig ? :)

Riktig härliga bilder :)



Jag har en erbjudande om 15% rabatt på smycke om du är intresserad ;)

Tjena!



Vill bara berätta att nu byter jag bloggportal för ett tag, jag kommer blogga me bland andra stora bloggar, Hugo, Paow, DennisM ^^ http://guevacci.myshowroom.se Följ med mig dit! :)



Hoppas allt väl med dig? xoxo

hej hej, jag ahr ställt en fråga på bloggen! kommentera det du tycker!

sv: frågan är om jag ska fota eller göra ett videoinlägg på bloggen där jag visar mina kläder! så du ska svara det du tycker!<3

Tack! :)

sv jaa, vad gör ud?

yeeeah!:D

söt blogg!

kolla gärna min: http://veronicalindqvist.blogg.se/

Kram <3

Joodå det ba bra! Lite regningt här, så blir ju automatiskt lite dystert, men men ! <3



Hur är vädret där ? :)

skoj! jag tar det bara lugnt :) några planer för kvällen då?

riktigt fin blogg! :)

hur är det?

Underbart!

svar: jag har redan svarat på frågor i ett inlägg så jag svarar här istället ;p

nej, eller jao. min normlaa hårfärg är typ röd/brun. :)

Hejsan!

Jag hämtade mina slutbetyg på skolan igår. Tog studenten i fredags. :)

Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja

God eftermiddag :D

inget spc så.. kollar på kläder ;) (*^_^*)

sv : ojskibojski ^^

Gokväll!

Idag har jag varit och fotat en liten bebis :)

Vad gör du?

Kram

Hur har du lyckat fått en såkallad ''kändblogg'' eller ja känd och känd, men alltså få så mycket läsare?:)



Kram Paulina! :D

Sv: ah :)

due skit fin,

vems student?

jo x)

sv; yes :D

sv: tack!



härliga bilder :D























Follow my on Bloglovin







Trackback