studenten 2011, jag vill också!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Wow, vilken dag det har vart. En av dom bästa dagarna på länge och nu känner jag bara att sommaren är här. Underbart att se alla som tar studenten och man blir själv så grymt taggad och vill ta studenten. (bara två år kvar, sen är det min tur)

Idag när jag vaknade fixade jag blommor, fixade mig själv och sen till Emmas skola för att äta mat. Senare var det att gå ner och se alla vagnar och allt folk som tog studenten. Efter har vi gått på öster och träffat folk och bara tagit det lungt och det har vi gjort hela kvällen också. Kom just hem och har vart på stan i tolv timmar, nu är jag trött på att gå. Men som sagt det har vart så grymt mysigt att träffa dom bästa plus att jag fick även träffa min pojkvän också, det gillas. Känner att jag inte kan förklara så mycket mer av min kväll mer än att den har vart AWESOME!

Vad har ni gjort idag denna fredagen?

Kommentarer

TEST!

härligt med studenter <3

följde du owl's tips om att fredagsmysa en aning ? :d

Härligt =)

Jo det är bra.

Mysigt med studenten :D

härliga bilder :D

sv: okej ^^ allt bra?

vsg! :D

Nåt skojs som händer under lördagen?=)

nej nu säger kroppen till att det är dags och sova,

eftersom jag sov ca 1,5 timma i natt.. (: GODNATT

Ja. :D



Härliga bilder.

Vilka härliga bilder :)



Bara toppen, åker till flygplatsen snart :D

Söt blogg !

SV:Samma här :)

Görs?

sv. varse :)

hej hej bruden det var riktig länge sedan läget ? :)

Vem vill inte ta studenten? Längtar sååå! Underbar bilder föresten ;)

Åh alla är så fina! Stod och tittade på öster ett bra tag :) Ha en bra dag :) Kram

okej? DU FÅR VÄL VÄNTA SOM VI ALLA ANDRA GÖR?! :S

Åh jag vill också ta studenten, fina bilder föressten!

Frågestund på bloggen! :)

Fråga gärna något! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/june/fragestund.html

fina bilder och va härligt det skulle vara med student nu! :)

Härliga bilder :D

härliga bilder!

sv;TACK! :D



Jag vill inte ta studenten.. :/

Då måste man jobba :( THAHA

sv; Ja, det såklart.. ;)



Vad gör du i morgon då? :)

fina bilder :D , kolla in min blogg <3 :D

Härlig blogg :D

länka mig i din blogg xD ? :) , vill ha mer läsare :D

sv; Jag har badat rätt mycket :p, har sommarlov vet du :) ^^



När får du lov? (:

Haha, inte för att retas eller så, men på onsdag tar ja studenten (a) :)

Vet precis! Man blir alltid så glad när man ser studenter! Det är så grymt kul också, flaket är bäst :D

håller med till 100% var också och såg studenten fast här och jag villa bara ha ett år kvar och sen är man FRIIIII!!

Ååå vad roligt :) Jag hade sjukt kul när jag tog studenten ... FIna bilder

3 år kvar för min del höhöh ^^

Älskaa din header<3 :D























Follow my on Bloglovin







Trackback