jag saknar dig, min vän!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

min syster Fanny, älskar dig precis som du är ♥
(bilden är tagen för några månader sen)

Nu blev klockan rätt mycket och jag ska snart springa iväg till bussen. Vart ska jag göra då? Jag hade tänkt göra något bra med dagen istället för bara sitta inne och sitta vid datan och annat skit. Visst det är riktigt trevligt att bara sitta och prata med mina läsare, men något måste jag göra. Så jag tänkte ta bussen till min pojkvän och vara med han och hans bror.

Jag vet inte när jag skriver i bloggen, men jag försöker skriva senare eller imorgon någon gång på dagen. Åker nog hem imorgon också, men jag vet inte. Allt kan ju ändras, nu ska jag packa det sista och springa iväg.

vad har ni för planer för eran kväll?
jag ska vara med min pojkvän.

Kommentarer

TEST!

Så lite så :)<3

SV: Yes :)

Händer annars i veckan?

det är jag med! :D

sv; tack :D

svar: jaha, okej, låter roligare att ta bilder på allt och alla! :)

Nehe :)

Frågestund på bloggen! Fråga vad ni vill ! ;)



http://miff.myshowroom.se/fragestund-fraga-vad-ni-vill-vi-svarar/



Kraam Emelie och Stina :)

Hoppas du och pojkvännen får det trevligt!

sv: aha okej men man behöver ju inte känna folk länge för att sakna dom :)

svar: varsågod!:D

händer sen då?:)

sv: Yes :/

Åh, tack snälla du!!:D Kram<3Systrarna Backström

fin bild :D

Hej! Om du vill ha chans att vinna en 3mm halsring från capi.me ska du klicka dig vidare till min bloggtävling! Kram!



länk: http://elsaannakristina.blogg.se/2011/june/vinn-halsring-fran-capime.html

sv; och här bara regnar och regnar och regnar det. Och det ska vara SOMMARlov. Känns inte så bra haha :)<3

Ha det så trevligt fina du! :)<3

Sv' Okej :) Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, tar det lugnt antagligen :)

superfin blogg!

allt bra med dig? :)

Det var så lite så vännen =)

- haft en bra dag? ;)

Vilka fina bilder du knäpper, jag menar det!!!

Med dom bilderna kan du vara med och tävla.

På min blogg, tävlingen startar om 2 timmar och det är inte så många som är med och tävlar så man har större chans att finna då!;)

kika in min blogg för att se vad tävlingen går ut på! väntar på ett svar av dig att du vill vara med!;) nä du behöver inte men det skulle vara riktigt kul!:D

sjukt fin blogg!

vart redigerar du dina bilder? asfina!

Fiin bild :)



Jag ska inte göra något särskilt ^^

jo tack, det funkar. trött dock..xD hehehe...gått på ikea hela dagen igen..xD hehehe

Nöjd med veckostarten än så länge? =)



Kram

ja :(

sv: braaa, då får du komma till borgholm ngn dag i sommar :DD

sv; Ska snart äta hehe :)

Fin bild!

Sv: ah :)

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

ja :)

Vad fin! :D

Hoppas att allt är bra med dig:)

Besök gärna min nya blogg, www.junisfoto.blogg.se , Följ gärna på bloglovin.

Motljusskydd på objektivet är alltid bra att ha :) Skyddar mot solen och regn! Reflexskärm använder jag så gott jag kan, men på bröllop bara om jag har assistent som kan hålla den.

Jag har inga speciella planer, lite avsnitt av gossip girl kanske :)

Allt bra med dig idag? :)

Jag ska mysa framför datorn och tvn! :D

sv' hehe jaa :D

shit va fin blogg ! ;o

hej snygging:D allt bra:D?

jag och min pojk ska ha myskväll, film o godis :)

Jättefin bild:)



Jag har inga planer för kvällen.

söt bild :)



sv: haha, hade lite bråttom förut :) vad ska du göra i veckan då? Några planer?

tack babe

sv: håller med! :D

Nu är vinnaren av Dagens Blogg utsädd, kolla om det blev just du! :D

- hihi ^^ vad händer ikväll?

Sv: Okej :( Vi har inte heller Gina här där jag bor, men passar alltid på och köpa saker därifrån när jag är i andra städer, hehe ;)

typ samma !

Allt bra idag??=D

KRAM

Tack!

Allt bra ikväll?

Kram

:)<3 planer inför midsommar?

görs? :)

:D

görs? :)

gillar den bilden!

sv: aha, njaa, inget speciellt :p

följa varann på bloglovin?? :)

fin blogg! :)

- Fin bild :)

Hur gammal är din syster?

sv: okej, jag kollar på tv :P

Kvällsplanen var att fixa matlåda inför imorgon och orka ställa mig själv i duschen :P



SV: :)

sv okej, hihi Vad ska du göra i morgon då?

ni var ju lika:]

fin bild!

sv: aw söt du är! ;D

Shuue!

Det är såhär att jag undrar om du vill hjälpa mig att vinna en fototävling? Det enda du behöver göra är att skriva att du röstar på Nummer 3! Bilden jag tävlar med, betyder oerhört mycket för mig. Självklart länkar jag alla som röstar som tack för hjälpen och att du tog dig tid att rösta, oavsett om jag vinner eller inte! :)



Direktlänk till tävlingen: http://melimelissa.blogg.se/2011/june/tavling-3-tjejer-ska-bli-en-vinnare.html#comment



Här berättar jag varför bilden betyder så mycket för mig: http://babustyle.blogg.se/2011/june/deltar-i-en-tavling-hjalp-mig-att-vinna-gen.html#comment (Skriv en kommentar i det här inlägget om du har röstat, så att jag kan länka dig senare när tävlingen är avslutad!)



Tack på förhand och hoppas du röstar!



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde!

sv. Samma här:) Hur har din dag varit då?

fin blogg :) följa varandra?

ställ gärna några frågor i min frågestund :D

Ikväll var jag bara och tränade och tog det lugnt :)!

sv: vad bra, här är allt toppen ! :)

- haha :)

Hejhej, jag och Caroline har en fråga till er läsare! :) Det skulle vara jättekul om du ville kika in och kolla vad det är för fråga!



http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/vad-tycker-ni-1.html#comment



Kram!

Nu är dagens blogg utsedd, kika in och se om det vart du!;) Om inte så var inte ledsen, en ny chans imorgon igen! Passa på att anmäla dig!



http://maariabodin.blogg.se/2011/june/vinnare-av-dagens-blogg.html#comment

Tycker du jag ska ha en frågestund på min blogg? Eller har folk tröttnat på de? :)



Tacksam för svar ;D

Hej fina flicka, hoppas allting är bra med dig? :)

sv: okej :) allt bra?

TACK!!! :DD

Planer för idag :)?

Fin bild =)

Allt bra idag? :D

fin blogg! :)

godmorogn :)!

hur e de ?

sv: lite efter är man kanske (A), varsågod, händer idag då? :)

Mysigt att vara med pojkvännen :)

Hej

Idag ska jag grilla me min kompis

Ha en skön dag

Hej blåbär!

Vad gör du?

Kram

- ;D

Vad gör du?

godmorgon, allt bra med dig? :)

sv; Kollar på tv, själv :)?

Hej är allt bra? :)

oki :/

har du haft andra bloggar??:)

Söt somrig bild, finns verkligen inte något bättre än en syster <3

Superfin blogg :)

Fin bild! :)

Du, jag funderar på att köpa en Canon EOS 500D. Är den bra tycker du? :)

sv: nej, så himla synd att vattenmelonen var slut!:O

:D

länkbyte ?:D

jag ska nog ba ta o mysa med ett par vänner :)



är allt bra med dig? :)

Jättefin blogg, med jättesöta bilder & fina texter :D

Går kvällen spenderades med min älskade farmor, drack te & pratade :3

tänkte höra om du vill ta en titt på min blogg, & rösta på ditt favoritbloggnamn, som du tycker mest om. Det namnet som får flest röster kommer min nya blogg att heta!

Det är ett inlägg jag gjort, & såklart valfritt. Skulle uppskattas! Kram Lina

har veckans blogg just nu, skulle vara kul om du var med :)

http://johhanna.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-veckans-blogg-vecka-24-an.html#comment

Sv: Mm :)

sv; okej :)

Vad ska du göra idag då?

Hej var gärna med i min foto tävling, Info finns på min blogg i inlägget: foto tävling :)

Men om du inte fattar hur ni ska anmäla er så kontakta mig! <3



Hoppas du vill vara med! :)

I min blogg får du följa mitt liv om hur det är att ha ADD uppmärksamhetsstörning. Du får också se en massa fotografier och läsa berättelser jag skrivit.

Eller varför inte bara gå in på bloggen & vara med i min Dagens Blogg tävling ?

vinnare av gissa djuret finns ute

Har frågestund i bloggen nu!

Ställ gärna en eller flera frågor, skulle bli riktigt glad!



- Förlåt om du inte gillar sån här "reklam"!

Hejsan, vad gör du ?

Sv: javisst:)

Jättefin bild (:

så söt :)

Hoppas du fick en trevlig dag hos pojkvännen.=)

fiin blogg, följ om kommentera våran så gör vi det med din ! :D

Hej sötnos!

Allt bra här?

Kram

Det är väl inget ovettigt att sitta här och blogga ;)

jättesöt bild :)

- tack ;) vgd?

Vacker bild!

Hej!

Hur är läget med dig?:)

Kram

rösta 5 stjärnor på min klänning och få en länk! skriv bara att du röstat så jag vet:D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

svar: yes :D

oj vad lika!!

fina bilder! :)



Hejsan!

Skulle vara jättesnällt om du ville klicka dig in på min blogg och rösta på mina klänningar :D

Jag skulle dessutom bli jätteglad!

Kram

Fin bild :)

läget cute? :) <3

Fin blogg!



Vilket typsnitt andvänder du dig av i dina inlägg och rubrikerna? Jätte fint! :)



Kram.

kolla in min nya design !:D

allt bar med dig? :)

Hi! as grym blogg, tummen upp (Y)



Nu är det så att jag har en frågestund på min blogg och skulle bli väldigt tacksam om ni nu kommenterade och följer min underbara och spännande blogg i fjortis landet i göteborg. nya saker varje dag och mycket nöjen ni kommer få se!



puss och kram er kära 3lin 3kdahl.

Hejsan, har du lust och rösta på min klänning på min blogg? skulle betyda sjukt mycket och du har chans till och själv vinna en sådan!

ha en bra dag!

Kram

Hejsan!

allt bra!?



Skulle bli jätte glad om du röstade på min klänning!

http://juliaaahh.blogg.se/2011/june/hjalp-mig-vinna-detta-3.html

Och för tack för hjälpen får alla som röstar (och säger de till mej) en länkning i min blogg!

Vilken härlig header!

-Hejsan! Nu har jag frågestund på bloggen. Det skulle vara superkul om du frågade en eller flera frågor!(:

Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sådana kommentarer! ha det bra puss!

HejHej! skulle betyda super mycket om du läste detta inlägg; http://noraosterberg.blogg.se/2011/june/skulle-betyda-om-ni-rostade.html#comment och röstade på mig!



Skulle bli superglad.. verkligen!!



Ha en bra dag kram! :)

va lika ni är!:D<3

Haft en bra dag? :)

hejsan! förlåt för spammandet men det skulle vara snällt om du ville rösta på några av mina klänningar här ---> http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=78j695RZHlFW782htamM2Iqc4gy4kbgeWFZU9osDOxZKsOrcmRod#Gallery

jag har firat min syster idag, så senare ska vi bara chilla framför tvn med fika och film :)

annars, är det bra?

jo tack, är lite förkyld och ont i halsen.

Kom precis hem från en promenad med hunden i regnet.. och sitter nu och bloggar i soffan..

ha en fortsatt bra kväll :)

fin bild

hejsan, vad görs ?

NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY FEMTON ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY FEMTON ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG! NY 15 ÅR OCH GRAVID BLOGG!



http://youngpregnant.blogg.se/

http://youngpregnant.blogg.se/

http://youngpregnant.blogg.se/

http://youngpregnant.blogg.se/

Hej! Skulle vara grymt kul om du klicka på länken och röstade på min klänning (om du tycker om den såklart!)

Tack på förhand.. =)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=6QROxVtzIyyHUGKwOZuo6WW2gsFXlONhdevQ1cD7OzCh7MRIjBue#Gallery

fin blogg ! :)



rösta maybee ?

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=8PDZmiZQpg2ZiPcWFY11x0CMhZmAfuwc0x1mVP19vrYR8yoAMc18#Gallery

Jättefin header :)

söt tjej!

allt bra?:)

sv: Förlåt för sent svar, och nu har jag totalt glömt bort vad jag skrev senast också haha! :o

sv: Vill ha röda byxor:D det är snyggt ja.

Allt bra? :)

Godmorgon :)

- fin bild!

Hejsan!

Det skulle vara jätte snällt om du bara kunde rösta på mej här!

http://juliaaahh.blogg.se/2011/june/hjalp-mig-vinna-detta-3.html

sv: Härligt:) deä r bra1

Hej där! Jag har gett mig själv en utmaning - jag vill så gärna bli en utav Nelly:s top 10 klänningar! Gå in och rösta om du vill vara med och hjälpa mig: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1LljnFsKuMeH6KRNBVmaARnlPbD8YLOOUzy86gInqksjv0wuSZKS



Når jag mitt mål lovar jag att länka alla som röstat, så glöm inte att lämna en kommentar på bloggen. Tusen kramar!

svar: jo, vad har du gjort idag då?:D

sv; toppen! :)

jättefin blogg!

Fin blogg du har, man blir verkligen inspirerad! =) Händer i sommar? ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback